Ik heb het zo druk met het afronden van mijn stage in de onderbouw - ik moet alles evalueren en uitwerken - dat ik helemaal vergeten ben te vertellen dat ik Mirjam laatst nog heb gesproken.
Ik belde haar man om te informeren hoe het met haar ging en ze was zelf thuis. Ik was blij verrast dat ik Mirjam zelf kon spreken (haar gehoor is dus ook al verbeterd). Ik was zelf een aantal weken niet geweest omdat ik van het ene na het andere virus kon genieten en ik wilde haar natuurlijk niet aansteken.
Ze zit nu in een revalidatiecentrum. Het gaat goed en ze mag de weekenden en feestdagen naar huis. Ze klonk erg goed.
Whoopi en Max waren door het dolle heen toen Mirjam weer thuis kwam.
Zoals ik al vertelde vallen wij hier van het ene in het andere virus. We steken elkaar steeds aan. Gisteren had Dana weer buikgriep. Waarschijnlijk opgelopen van Romy die vorige week geveld was door de griep. Romy is er erg ziek van geweest. Dana is weer goed opgeknapt. Gelukkig is het nu vakantie. Even geen besmetting via school.
Alle volgespuugde wassen weer gedraaid. Nog een flinke strijk en wij kunnen schoon aan de feestdagen beginnen.
Ik moet voor school nog wel veel doen. Ik heb eind januari nog 2 tentamens aardrijkskunde en geschiedenis en het normale termijntentamen van het huidige lesblok. Daarnaast moet ik - zoals ik al schreef - mijn stage in de onderbouw afronden. Ik vind het erg jammer nu al weer weg te moeten uit groep 3, maar ik kijk ook wel weer erg uit naar groep 7. Dat is weer heel iets anders.
Ik ga zo met de meiden een boterhammetje eten en dan gaan we met Phoebe de sneeuw in. "Hé mama, Phoebe maakt gele sneeuw!"

"Knap van Phoebe hè?"