Klets-topic

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
Jajo

Bericht door Jajo »

Stél dat hij de grote pot wint, dan blijf je toch wel op het forum hè. :wink:
In ieder geval alle succes en laten we hopen dat hij die kans krijgt!

Groetjes, Jozé

Mary

Bericht door Mary »

Jeanette schreef:Hùùùhh :?: :scratch: Hebbewenie......

Verhuizen Mary :?: :mrgreen:
Oeps :?

toch rimboe :?:
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Mary schreef:
Jeanette schreef:Hùùùhh :?: :scratch: Hebbewenie......

Verhuizen Mary :?: :mrgreen:
Oeps :?

toch rimboe :?:
Met een schotel kom je ook een heel eind hoor!

Zou leuk zijn als Martijn effe de poet opstrijkt! :wink:
Misschien mag hij het pratende paard Mr. Ed van Jeanette lenen...:poeppaard:
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

Ach Martijn is wel een beetje een show-pikkie. Die vindt dat soort dingen erg leuk. Hij is met z'n dansen ook een aantal keer op tv geweest. Zelf moet ik er niet aan denken.

De grote pot is niet voor ons weggelegd, maar een paar duizend euro is al leuk.

Je moet toch bezig blijven als Koos Werkloos.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Je weet het nooit Renate. Een grote pot met geld kan best op jullie staan te wachten...
Zou wel heel leuk zijn als Martijn hem even op gaat halen!
Wij willen dat :sortof: show-pikkie wel eens zien natuurlijk! :mrgreen:
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

Wij willen dat show-pikkie wel eens zien natuurlijk!
Ik heb de foto's uit de Groter Groeien in mijn fotoalbum gezet, dan kunnen jullie alvast een voorproefje nemen van mijn showpikkie :mrgreen:

Als je wilt natuurlijk :)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Hartstikke leuke foto's, Renate!

Dit was voor veel mensen een verrassing hè? Leuk! Zal wel goed ontvangen zijn in je omgeving. Daar hebben we het toch niet meer over gehad?? Of ben ik nou in de war... :scratch:
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

Nee. Ik ben er ook niet meer over begonnen want het novemberblad zat in de plastic met van alles en nog wat erbij. Je kon toch niet even spieken in de supermarkt.

We hebben er veel leuke reacties op gehad. Vooral bij Dana op school.

Mijn vader heeft het stuk ingescand, dus als je het wilt lezen, mail ik het wel door.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

(Je hebt het 7000e bericht geschreven! Gefeliciteerd! Ik weet niet wat je gewonnen heb, maar... :wink: ...)

Lijkt me interessant om te lezen, Renate. Dus ik wil wel... :)
Laatst gewijzigd door Ariënne op 12 dec 2007, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

Wauw het 7000e bericht. Het forum is een dik succes.

Ik voel me vereerd :)

Het stuk komt eraan.

wubke

Bericht door wubke »

Ik ben ook geinteresseerd, ook beroepshalve. Er zitten steeds meer kinderen met diverse stoornissen in het gewone basisonderwijs. Dit maakt het niet altijd makkelijk, maar wel uitdagend. Wij hebben een aantal kinderen met aan autisme verwante stoornissen. Kinderen kunnen onder elkaar keihard zijn, maar als ze begrijpen wat er aan de hand is, ook heel begripvol.
Ik vind het heel waardevol dat kinderen leren dat er ook mensen zijn die anders reageren dan je zou verwachten en dat je daar ook rekening mee moet houden en mee om moet leren gaan. Het is soms heel hartverwarmend om te zien hoe zorgzaam "gewone" kinderen kunnen zijn naar kinderen die "anders" zijn, en ook "anders" mogen zijn. :boeketje: :kus:
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

Renate

Bericht door Renate »

Ik heb je een privéberichtje gestuurd, Wubke. Ik heb je e-mailadres niet.

Renate

Bericht door Renate »

Ik heb het zo druk met het afronden van mijn stage in de onderbouw - ik moet alles evalueren en uitwerken - dat ik helemaal vergeten ben te vertellen dat ik Mirjam laatst nog heb gesproken.

Ik belde haar man om te informeren hoe het met haar ging en ze was zelf thuis. Ik was blij verrast dat ik Mirjam zelf kon spreken (haar gehoor is dus ook al verbeterd). Ik was zelf een aantal weken niet geweest omdat ik van het ene na het andere virus kon genieten en ik wilde haar natuurlijk niet aansteken.
Ze zit nu in een revalidatiecentrum. Het gaat goed en ze mag de weekenden en feestdagen naar huis. Ze klonk erg goed.
Whoopi en Max waren door het dolle heen toen Mirjam weer thuis kwam.

Zoals ik al vertelde vallen wij hier van het ene in het andere virus. We steken elkaar steeds aan. Gisteren had Dana weer buikgriep. Waarschijnlijk opgelopen van Romy die vorige week geveld was door de griep. Romy is er erg ziek van geweest. Dana is weer goed opgeknapt. Gelukkig is het nu vakantie. Even geen besmetting via school.
Alle volgespuugde wassen weer gedraaid. Nog een flinke strijk en wij kunnen schoon aan de feestdagen beginnen.

Ik moet voor school nog wel veel doen. Ik heb eind januari nog 2 tentamens aardrijkskunde en geschiedenis en het normale termijntentamen van het huidige lesblok. Daarnaast moet ik - zoals ik al schreef - mijn stage in de onderbouw afronden. Ik vind het erg jammer nu al weer weg te moeten uit groep 3, maar ik kijk ook wel weer erg uit naar groep 7. Dat is weer heel iets anders.

Ik ga zo met de meiden een boterhammetje eten en dan gaan we met Phoebe de sneeuw in. "Hé mama, Phoebe maakt gele sneeuw!" :mrgreen: "Knap van Phoebe hè?"

Erna

Bericht door Erna »

Renate je valt van de ene griep in de andere, soms heb je dat. Je kan beter alles tegelijk hebben, kan het niet uitprikken, anders zou je het wel je deur voorbij laten gaan.
Fijn dat jullie voor de kerst weer allemaal opgeknapt zijn.

Wat fijn dat het met Mirjam weer wat beter gaat. En dat ze de weekenden naar huis mag. En de feestdagen thuis, dat is geweldig voor haar en haar gezin.
Doe Mirjam de groeten, en verder een voorspoedig herstel.

Renate succes met je tentames, en het afronden van je stage.

Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ik sluit me hier volledig bij aan! Zet hem op Renate!
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

Dank jullie wel. Ik heb er deze week niet veel aan gedaan :oops: .
Er zit niet veel gang in, nu ik vakantie heb. Komende week maar eens flink aan de bak.

Even compleet iets anders: ik heb net kaartjes kunnen reserveren voor het nieuwe concert van K3. Dat gaan de meiden geweldig vinden. :liefde:

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Wat ontzettend leuk Renate :bloem: :zon: :cheer:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Erna

Bericht door Erna »

Wat leuk Renate, bij ons is Megan helemaal gek op K3.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Renate

Bericht door Renate »

Er zijn buiten Eindhoven ook concerten in Zwolle en Enschede. De voorverkoop is gisteren begonnen. Misschien iets voor Megan? Kaarten zijn te bestellen via de Nationale Theater Kassa 0900-9203.
De voorverkoop staat nog niet op hun site. Eindhoven was al bijna uitverkocht, dus haast is geboden. :mrgreen:

Als je wilt, kan ik de mail doorsturen.

Erna

Bericht door Erna »

Dank je wel Renate, hoeft niet te sturen hoor.
Megan zal het nog even met K3 op de TV moeten doen.
Groetjes, Erna.

Gesloten