Joke schreef: Is de fokker iemand die alleen voor Smousjes gaat of misschien ook voor andere rassen?
Diegene die me komt helpen is een fokker-gedragstherapeute-instrukteur van KC Pampus. Ik heb met Lisa voorheen de jongehonden cursus bij haar gelopen. (Lisa doet nu aan flyball)
Zelf heeft zij altijd Cocker Spaniels gefokt, maar ook vaak geholpen bij andere als er een beroep op haar werd gedaan.
Ik heb de werpkist ook van iemand geleend van KC Pampus. Zij fokt Koningspoedels. Ik heb een middenmaat kist van haar te leen.
Kist staat inmiddels in de kamer, kan Lisa vast wennen. Ze is er wel een paar keer kort in geweest, maar geeft toch de voorkeur aan haar mand of hok. Als Lisa een tussendoortje krijgt geef ik het in de kist. Af en toe gaat ze kijken of er nog iets te halen valt. Sarie heeft de kist wel in gebruik genomen, ze heeft er al verschillende keren in liggen slapen. Eén keer hebben ze er zelfs met zijn tweeën ingelegen. Lisa om zich heen kijkend en Sarie bezig met een poetsbeurt.
Mijn fototoestel ligt (bijna) altijd binnen handbereik, heb de foto's geplaatst.
Loes wat een leuk hondje is Sem.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.