Leuk hoor al die reacties.
Ik had voor mezelf al besloten om geen echo te laten maken, alleen als het voor Lisa's gezondheid nodig zou zijn natuurlijk wel. Ik ga over vier weken met haar naar de dierenarts, want nieuwsgierig ben ik natuurlijk wel hé!
Ben benieuwd of Lisa haar gedrag veranderd, ze is nu ook aan het zeuren met speeltjes. Ik heb al haar piep-beestjes weggehaald momenteel.
Het is niet de bedoeling om een pup te houden

Ik zou het wel willen, maar Pim niet. Ik hoop dat hij zijn mening nog verandert, afwachten maar. Ik realiseer me ook wel dat twee honden niet zo makkelijk is als één hond.
De eigenaar van Dop had het ook al over

pupjes. Drie reutjes en drie teefjes zou ze wel mooi vinden. Ze hopen natuurlijk dat er minstens één reu tussen zit, ze staan al lang op de wachtlijst. En een pup van je eigen reu is natuurlijk erg leuk.
Wubke zou je dat ook niet willen, een pup van je eigen Jules? Of ga je voor een pup als je aan de beurt bent? Je weet natuurlijk ook niet zeker of Jules ooit zal dekken. Al denk ik zelf van wel, Jules is een leuk en mooi smousje. Jullie gaan naar de RITSDAG in het weekend hé! Ben benieuwd, en je kan daar lekker wandelen met andere smousjes en hun eigenaars.
Ik gooi alle antwoorden geloof ik aardig door elkaar, de 63ste dag is 2 december. Dus een beetje 5 december pupjes zullen het worden. Ze gaan geen Klaas en Piet heten.
Loes die familiebanden zijn lastig om te volgen hoor, Is Otje waar jij het over hebt dezelfde Otje van Maria die 11 pups kreeg? Moet er niet aan denken, hoop niet dat het in Lisa haar genen zit om zoveel pups te krijgen.Wat een slijtageslag voor de moederhond, en ook voor de fokker natuurlijk.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.