Rex...
-
marcel
Re: rex zijn gezondheid word minder
ja ik heb vasnet gewoon weer een ronde gemaakt niets aan de hand hoop dat het mee vald maar ik wacht het maar af,ik denk dat het zoms ook wel eens goed is als je een onderzoek doe bij de dierenarts vooral op deze leeftijd.
gr marcel
gr marcel
Wat een verschil met gisteren dan, hè. Toch goed om door te zetten en naar de dierenarts te gaan.

-
marcel
ja ik mag het dan wel niet zeggen maar als .....als het zijn nieren zijn,dan komt de smoushond ook dichterbij.en nog ff dit weten juli een site over ziektes bij honden zoals dit
gr marcel
gr marcel
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Nou sterkte maar met Rex.
Hoop toch dat het niets ernstigs is.
Hoop toch dat het niets ernstigs is.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Sterkte vanmiddag met Rex!
Ik hoop dat het mee blijkt te vallen en dat jullie nog heel lang van elkaars aanwezigheid zullen genieten!
Fijn dat de dierenambulance jullie wil brengen en halen!
groet, Martine
Ik hoop dat het mee blijkt te vallen en dat jullie nog heel lang van elkaars aanwezigheid zullen genieten!
Fijn dat de dierenambulance jullie wil brengen en halen!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
renske
Marcel, mijn Bente heeft zeker een jaar een periode gehad dat ze het aan haar nieren had, maar verder nog prima functioneerde (behalve het doof, de plasjes in huis en dement zijn...).
Mijn moeder had ook al ruim 30 jaar een nierafwijking voordat ze een nieuwe nier (oh nee, tweedehands, cadeautje van mijn pa
) kreeg.
Wat ik wil zeggen, een nierafwijking hoeft niet direct afschrijving van de hond te betekenen. Het is wel een kwaaltje, maar ze kunnen dan misschien nog wel een aantal jaartjes mee!
Mijn moeder had ook al ruim 30 jaar een nierafwijking voordat ze een nieuwe nier (oh nee, tweedehands, cadeautje van mijn pa
Wat ik wil zeggen, een nierafwijking hoeft niet direct afschrijving van de hond te betekenen. Het is wel een kwaaltje, maar ze kunnen dan misschien nog wel een aantal jaartjes mee!
-
marcel
gr marcel
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
renske
Sterkte,
ik hoop dat de chyropractor of een dierfysioherapeut nog iets voor Rex kan betekenen. Op deze website staat spondylose goed en kort uitgelegd.
In dit topic worden meerdere suggesties gegeven wat je zou kunnen doen. Ik zeg niet dat je het móet doen, maar misschien interessant om te lezen.
Verder zou ik denk ik zelf sowieso glucosamine (poeder) geven, bijv van http://www.glucobest.nl/ .
Of glucosamine helpt weet ik niet, maar Lumi en Beetle krijgen dit standaard door hun vlees. Lumi, omdat zij mede door haar PL meer kans op artrosevorming heeft en Beetle, omdat zij ook wat stijver wordt nu ze een oud hondje is.
ik hoop dat de chyropractor of een dierfysioherapeut nog iets voor Rex kan betekenen. Op deze website staat spondylose goed en kort uitgelegd.
In dit topic worden meerdere suggesties gegeven wat je zou kunnen doen. Ik zeg niet dat je het móet doen, maar misschien interessant om te lezen.
Verder zou ik denk ik zelf sowieso glucosamine (poeder) geven, bijv van http://www.glucobest.nl/ .
Of glucosamine helpt weet ik niet, maar Lumi en Beetle krijgen dit standaard door hun vlees. Lumi, omdat zij mede door haar PL meer kans op artrosevorming heeft en Beetle, omdat zij ook wat stijver wordt nu ze een oud hondje is.
-
marcel
ik heb pillen mee gekregen cortaphen forta tegen rugklachten 2 x daags geven
gr
gr
Heel veel sterkte Marcel, voor jou en Rex! Ik hoop dat het nog een tijd zal lukken met medicijnen en hulp. 

Marcel ik hoop dat de medicijnen hun werk goed zullen doen en Rex nog een poosje mee kan. Sterkte voor jullie beiden.
Lisa krijgt sinds een paar maanden ook glucosamine door haar eten. Een theelepeltje per dag.
Lisa krijgt sinds een paar maanden ook glucosamine door haar eten. Een theelepeltje per dag.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
ja 2 x daags 4weken lang en kleine rondjes wandelen maar ik weet niet of het dan weg is het is erfelijk dat wist ik niet toen dat zij het zij de dierenarts.en als ze het niet met een fysio kunnen verbeteren wat zal er dan gebeuren einde verhaal dan met rex ik moet er tog niet aan denken dat ik heb weg moet brengen terwijl hij gewoon bij zen positieve is dat red ik nooit alleen.
Moeilijk Marcel. Maar misschien gaat hij nog een poosje mee, ik hoop het voor je.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
ik kan de röntgenfoto niet hier laten zien staat op een schijfje dan konden juli het ff zien
Rustig afwachten wat de medicijnen doen Marcel.
Hij wordt er niet beter door, maar misschien kan hij veel minder pijn hebben en met goede behandeling, nog een fijn rustig leven hebben.
Hij wordt er niet beter door, maar misschien kan hij veel minder pijn hebben en met goede behandeling, nog een fijn rustig leven hebben.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Sterkte Marcel met Rex het blijft altijd verdrietig zulke dingen maar pijnlijden is ook niet leuk ik hoop dat het lukt met de pijnstillers en misschien wat aanpassingen. Rex heeft voor zijn grote ook geen gekke leeftijd hoor bijna 13 je hoopt altijd dat je hond langer mee gaat. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
dat was dus een tegenvallende uitslag van Rex.
Sterkte
.
Sterkte
Charlotte