Lisa

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Alma

Re: Lisa

Bericht door Alma »

Voortaan denkt ze dat ze in elk restaurant niet hoeft te slapen maar echt op moet letten, want stel je voor dat er een ei valt.... :hihi:

Alma

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Gebakken ei vangen! (Ik zie het voor me.) Lisa ziet deze nieuwe hobby helemaal zitten! :hihi: :eten:
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Een aanbeveling voor elke hondeneigenaar...dat restaurant...
Erg leuk :hihi:
Die Lisa had een super uitje... :fluit:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Erna

Bericht door Erna »

Ja, het was wel grappig. Gelukkig had ik niet mijn mooiste kleren aan.
En Lisa ging na de vangpartij weer heerlijk liggen slapen gelukkig. Was ook al bang dat ze zou blijven zeuren.
Morgen een heel ander diner, dan gaan mijn jongste broer en schoonzusje trouwen. Daar zal Lisa niet bij aanwezig zijn. Ze wordt morgen opgehaald door Silvia, zij gaat met Lisa fietsen en de rest van de dag is ze bij haar.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Alma

Bericht door Alma »

Een hele fijne dag morgen, Erna!!!
Prachtig weer!!

groetjes, Alma

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Inderdaad boffen met dit weer! Veel plezier Erna! Lisa is mooi onder de pannen.
Afbeelding

karin73

Bericht door karin73 »

Veel plezier, Erna!
groetjes, Karin

Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)

Erna

Bericht door Erna »

Heb samen met Lisa een uitnodiging gehad voor de feestelijke opening van de tentoonstelling, "honden van Almere"
Alles op het gebied van dieren, textiele kunst, tekeningen, keramiek, fotografie, objecten, sieraden. Een deel van de opbrengst-verkoop van die dag gaat naar het dierenasiel van Almere.
Zal niet het hele programma plaatsen, maar er is ook een hondenbuffet voor iedere bezoekende hond.
Lijkt me erg leuk om bij aanwezig te zijn, maar....................de datum van 4 oktober (dierendag, hoe kan het ook anders) heeft Lisa haar laatste flyball wedstrijd van het seizoen.
Jammer, jammer, waarom valt alles op één dag, wedstrijd, clubmatch en nu weer de opening van de tentoonstelling.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Alma

Bericht door Alma »

gewoon origineel om 4 oktober te gebruiken als De Dag :shock:

Alma

Erna

Bericht door Erna »

Alma schreef:gewoon origineel om 4 oktober te gebruiken als De Dag :shock:

Alma
Ja, is ook leuk. Er was steeds sprake van een opening in september, maar ook dan zou ik niet hebben gekund. Er is deze maand, op gisteren na, elke week een wedstrijd. Daar heb ik er jammer genoeg al ééntje van moeten missen.

Alma

Bericht door Alma »

das jammer,want je wilt zeker wel elke wedstrijd meedoen!

groetjes, Alma

Erna

Bericht door Erna »

Alma schreef:das jammer,want je wilt zeker wel elke wedstrijd meedoen!

groetjes, Alma
Ja ik wil altijd wel meedoen. Heb er als het zo uitkomt niet zoveel moeite mee om een keer een wedstrijd af te moeten zeggen, we hebben in principe elke wedstrijd twee reserve honden die niet mogen-kunnen lopen.
Maar er is nu één hond geblesserd, loopt dit seizoen niet meer, en er gaat er eentje een week op vakantie.

Alma

Bericht door Alma »

dan moet je wel :jeah:

Alma

Erna

Bericht door Erna »

Alma schreef:dan moet je wel :jeah:

Alma
Zondag in Nieuwegein.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Jammer van de tentoonstelling op die dag. Lijkt me leuk èn voor het goede doel!
Succes, zondag!
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Echt jammer dat alles op één dag valt....
Tja....kiezen voor het leukste :cheer:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Erna

Bericht door Erna »

Jeanette schreef:Echt jammer dat alles op één dag valt....
Tja....kiezen voor het leukste :cheer:
Wedstrijden zijn er vaker, de clubmatch één keer per jaar en de tentoonstelling maar één keer.
Flyball is een teamsport, zeg ik alleen maar af als het echt niet anders kan.
6 september heb ik al een wedstrijd laten lopen omdat vrienden (baasjes van Mous-Saartje) 40 jaar getrouwd waren.

Erna

Bericht door Erna »

Pim heeft drie zussen en een broer. We vieren elk jaar met zijn allen de tweede kerstdag samen. We nemen dan allemaal wat mee zodat de kosten niet bij eentje terecht komen. Is altijd erg gezellig.
Een paar weken daarvoor nemen we een voorproefje en komen we bij elkaar om door te spreken wie wat mee neemt. Kan natuurlijk ook via mail of telefoon, maar we vinden het altijd gezellig om het op deze manier te doen. De zus waar we dit jaar zijn is niet zo gek op beesten, ze zal altijd lief voor ze zijn maar voor haar hoeft het niet zo nodig. We hebben al zo'n 35 jaar een hond. Nog nooit mocht er eentje mee naar hun toe, wilde ze niet in huis hebben. Maar voor Lisa maakte ze een poosje terug een uitzondering. Lies had hun om haar pootje gewonden.
Vanmiddag was ze dus ook mee.
Mijn zwager heeft hele slechte ogen, en vlak voor zijn voeten ziet hij niet zo goed.
Hij stapt dus op Lisa haar poot, die jankt natuurlijk. Waardoor mijn zwager zo schrikt dat hij een rare stap doet en tegen een glazen kast op valt. Gelukkig heeft hij zich niet bezeerd, en de kast is wonder boven wonder heel gebleven.
Afijn, Lisa naar haar kleedje gestuurd dat we altijd meenemen als we ergens naar toe gaan. Blijft daar rustig liggen.
Er komt wat lekkers op tafel en Lisa let natuurlijk goed op, je weet nooit of er iets voor haar gading bij is.
Een andere zwager maakt een kom beweging naar haar voor wat lekkers. Alsof ze uit de startblokken werd geschoten vliegt ze onder de salon tafel door recht op haar doel af. Helaas liep daar net mijn schoonzusje die bijkans haar nek over Lisa breekt. :oops: Potverdikkie, dat was de tweede keer vanmiddag. Heb haar toen maar bij mijn voeten laten zitten tot we weg gingen.
Mijn schoonzusje zei me bij het naar huis gaan dat we Lisa gewoon met kerst weer mee konden nemen.
Gelukkig, een pak van mijn hart. De eerste kerstdag zijn we bij Maurice, Iona en de meiden. Tsja, en daar woont Tijger. Die doet zijn naam eer aan. Lisa en Tijger liggen elkaar totaal niet. Zo erg zelfs dat Maurice een keer naar de eerste hulp moest gaan toen hij een keer wilde ingrijpen. Moest hij natuurlijk niet doen, maar dat gebeurde in een flits en een opwelling. Lies blijft de eerste dag dus thuis. We wonen niet ver van elkaar af, dus kunnen haar zelf uitlaten. Gaan pas in de middag zodat we eerst een heerlijke wandeling met haar kunnen maken.

Mary

Bericht door Mary »

Mazzel dat alles en iedereen heel is gebleven, anders was de liefde
wel bekoeld geweest, vrees ik.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Zul je net zien, hè. :hihi: Maar fijn dat ze gewoon weer mag komen! :thumbsup:
Dit soort feestdagen vind ik wat dat betreft maar lastig.
Afbeelding

Gesloten