is dat opeens het nieuwe thema? Zeker voorbedachte rade.....
Ik heb helemaal geen tijd om van dat stuk verdriet...

een foto te maken.
Hij heeft al enorme vooruitgang geboekt....
Peter kwam vanmiddag van school en vroeg : wanneer heeft hij dit allemaal geleerd?
Ik zei: vandaag.....
Hij gaat netjes zitten, heeft in de achterbak meegereden, is een paar keer alleen thuis geweest, steeds 15 minuten en als ik terugkwam lag hij in de dichte bench te slapen.

Alle behoeftes weer buiten gedaan of netjes naar de achtertuin.
Het lopen aan de riem is sinds de tip van cursus meteen gelukt....ik vind het wonderlijk allemaal.
Hij gaat ook aan alle nieuwe mensen hun benen of sokken hangen, dat is nu weer minder.....en ook Peter zijn sokken zijn een soort trektouw, daar moeten we nog ffe aan werken.....
Nu ligt ie lekker in een zacht kattenmandje te slapen in de zithoek, dat zal wel een gezellig blijvertje worden.
Gisteren op cursus was er iemand met een bordeaux? en die mocht niet op het kleed bij de woonkamer komen en waren daar erg druk mee.
Tja dat kan natuurlijk hoor, maar persoonlijk vind ik het heel erg gezellig een hond aan mijn voeten op het vloerkleed
Het enige dat niet is gelukt vandaag.....ik kwam er net achter dat ik helemaal geen seconde aan het eten heb gedacht. Gelukkig belde Dick net op en die rijdt nog even langs de AH voor een maaltje dat hoop ik iedereen lust...
Ook gun ik me geen tijd naar de wc te gaan....zulke gekke dingen had ik bij mijn eerste kind ook......morgen maar weer even normaal doen.
gr, Alma
groetjes