nou nee...dat was het nu niet direct........
Het was een nogal lange eerste avond waarop Boester niets hoefde te doen dan er alleen maar bij te zijn.
Er waren een stuk of 7 pups maar allemaal grote rassen, Boester was werkelijk net een klein ratje.... Ik heb hem zien bibberen maar langzamerhand kwam zijn moed terug en daagde veel honden uit.....erg koddig om te zien.
Toen we nog buiten zaten zat hij opeens te bibberen en niet alleen van opwinding maar wel van de kou...ik heb hem maar gewoon onder mijn jas gestopt...het kon met niet schelen wat ze er von vonden....die grotere waren allemaal te groot voor schoot en moesten allemaal :LAAG.
(ja, van de baasjes dan, hoor, niet van de instructrice...)
Hij viel meteen in slaap.
Daarna naar binnen waarna de één na de ander zijn plas liet gaan.....ik had gewoon tussendoor moeten gaan lopen,(baal,baal) en toen ik laat thuis kwam......weer buiten had geplast deed Boester binnen een grote hoop.....ook mijn eigen schuld...ik dacht dat ie op was en niets meer zou doen.....(leermoment heet dat

)
Het is gewoon een brutaaltje.....en heeft mijn stoelpoten ontdekt.
Ook als ik in de keuken aan het rommelen ben vraag ik me af wat hij van de keukenvloer bij Renate heeft gegeten

Hij is er als de kippen bij....stel dat ik iets laat vallen.
Van de kat heeft hij een paar tikken gehad maar maakt niet uit ik heb Feline haar nagels heel kort geknipt.
Met de kids vind ik het wel lastig als iedereen thuis is, alles en iedereen duikt op Boester en dat vindt hij vooral niet erg...maar het is soms teveel met allerlei opdrachten en spelen. Vanmiddag had ie een doluurtje en na een stuk spelen wilde ik stofzuigen en heb ik hem gewoon in de bench geparkeerd, hij keek me niet eens aan en viel meteen in slaap.
Alma