3 Koppeltjes al Wubke, dat is leuk. En misschien volgen er nog meer.
We hebben met de groep behoorlijk gebaald dat de wedstrijd op het laatste moment is afgezegd. Ook de afrastering zou niet voldoen, dat hadden ze toch echt van te voren kunnen weten.
De tas stond gepakt met spullen en eten voor Lisa en voor mezelf. Stoeltje voor mij en tentje voor Lisa lagen ook klaar. Alleen de broodjes moesten er nog bij.
Afijn, alles is weer opgeruimd. We hebben besloten om er met vijf personen toch heen te gaan. Nemen de honden niet mee. Dan kunnen we ook kijken in het gedeelte waar de andere dieren zijn, de honden mogen daar niet komen, en geen van allen wil zijn hond daar in een kennel stoppen.
We vertrekken nu half negen inplaats van half zeven.
Heb even aan de wandeling in Zwiggelte gedacht. Maar Pim had zich inmiddels aangemeld als vrijwilliger (ochtend) bij KC Pampus. En zijn morgen de hele dag G&G wedstrijden bij de club. En om nu in mijn eentje naar Drenthe te rijden, daar heb ik niet zo'n zin in. Sorry Jeanette. Ik wens jullie een hele fijne wandeldag in het mooie Drenthe.
Eind middag mogen Tom en Sanne afzwemmen voor B en C.
Pim gaat kijken bij hen. Ik had al gezegd dat ik niet kon vanwege de wedstrijd. Tsja, en nu er geen wedstrijd is kijk ik ook niet.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.