Maar zo'n nestje fokken, daar rol je gewoon in en uiteindelijk blijkt dat het allemaal gelukt is en dat je ervan genoten hebt.
we hebben het er niet meer over, dit moest ik gewoon even kwijt.
Ik ook!!!Desi schreef:Heb ik ook wel eens over sommige opmerkingen!![]()
Wat een zelfkennis Anja, dit slaat zeker op jouw ongevraagde opmerkingen elders op dit forum.Desi schreef:Gelukkig, wie de schoen past........
Als ik alles zo'n beeetje teruglees, heb ik ook het idee dat mensen meeleven en ook mee willen delen hoe ze zelf iets hebben aangepakt.Erna schreef:Het waren alleen maar goedbedoelde adviezen, ik begrijp dat Dorien die niet nodig heeft.Martine schreef: Ik zou het dan ook best wel op prijs stellen als er wat zuiniger met commentaar werd omgesprongen... Over de bandjes rond de nekjes, het extra aanleggen, voeding, welke tepel, gewicht en al dat soort zaken wordt heel zorgvuldig nagedacht voor tot handelen wordt overgegaan. De pups zijn in hele goede handen en ik geef het je te doen, de zorg voor 9 van die kwetsbare wezentjes...
Dorien,![]()
Ik zie dit anderen je nog niet nadoen!
groet, Martine
Anja wat bedoel je hier dan mee? Dit kwam ook niet via een :pb:Desi schreef:Gelukkig, wie de schoen past........
Dat dacht ik wel, Dorien heeft het nog wel geprobeerd, maar de pups vinden de fles maar niets, hooguit 2 ml; ze gaan voor het echte werk!Mary schreef:Heel mooi. Doet Fieke het voeden nu helemaal zelf, zonder flesjes extra?
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.