Bobbie's kids met Victoria en Fieke.

Voor vragen en meldingen betreffende loopsheid, dekken en nesten.
Martine

Re: Bobbie's kids

Bericht door Martine »

Anja, dank je :boeketje:

Maar zo'n nestje fokken, daar rol je gewoon in en uiteindelijk blijkt dat het allemaal gelukt is en dat je ervan genoten hebt. :)
we hebben het er niet meer over, dit moest ik gewoon even kwijt.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Desi

Bericht door Desi »

Martine, ik kan me het volledig voorstellen dat je je hart moest luchten. :kus: Heb ik ook wel eens over sommige opmerkingen! :scratch: :schrik:

Mary

Bericht door Mary »

Komt dik in orde.
Vanaf nu alleen nog maar
:cheer: :jeah: :wave: :boeketje: :kus: :hzz:

:?: :scratch:
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Martine

Bericht door Martine »

:boeketje: :boeketje: :boeketje: :boeketje: :boeketje: :boeketje: :boeketje: :boeketje: :boeketje: :boeketje: :boeketje:
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

:kus:

Erna

Bericht door Erna »

Desi schreef:Heb ik ook wel eens over sommige opmerkingen! :scratch: :schrik:
Ik ook!!!
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Desi

Bericht door Desi »

Gelukkig, wie de schoen past........

Erna

Bericht door Erna »

Desi schreef:Gelukkig, wie de schoen past........
Wat een zelfkennis Anja, dit slaat zeker op jouw ongevraagde opmerkingen elders op dit forum.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Erna schreef:
Martine schreef: Ik zou het dan ook best wel op prijs stellen als er wat zuiniger met commentaar werd omgesprongen... Over de bandjes rond de nekjes, het extra aanleggen, voeding, welke tepel, gewicht en al dat soort zaken wordt heel zorgvuldig nagedacht voor tot handelen wordt overgegaan. De pups zijn in hele goede handen en ik geef het je te doen, de zorg voor 9 van die kwetsbare wezentjes...
Dorien, +=+
Ik zie dit anderen je nog niet nadoen!

groet, Martine
Het waren alleen maar goedbedoelde adviezen, ik begrijp dat Dorien die niet nodig heeft.
Als ik alles zo'n beeetje teruglees, heb ik ook het idee dat mensen meeleven en ook mee willen delen hoe ze zelf iets hebben aangepakt.
Je komt gewoon weer helemaal in de stemming die leuke verhalen over het nest.
Het is ook fijn om over je eigen nest(en) te praten en overeenkomsten (of juist niet) te zoeken.
Allemaal heel goed bedoeld.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Desi

Bericht door Desi »

Erna,

Sorry, maar dat is hier niet van toepasing. Als je me wat te mailen heb doe het dan niet hier maar in een :pb: .

Erna

Bericht door Erna »

Desi schreef:Gelukkig, wie de schoen past........
Anja wat bedoel je hier dan mee? Dit kwam ook niet via een :pb:

Desi

Bericht door Desi »

Als jij mij iets te melden heb dan doe je dat met een pb! Zo niet, dan moet je niet langer zeuren!

Martine

Bericht door Martine »

Ik kom net weer bij de pups vandaan, we hebben ze gewogen en het gaat hartstikke goed met ze!
Je ziet ze groeien, en de toetjes en voetzooltjes beginnen ook al zwart te kleuren.
De oortjes worden snel groter, en staan nu ook meer af van het hoofd, ook op de oortjes groeit het haar supersnel.
Ik had bordeaux in de kom van mijn hand en hij bleef maar zoeken naar een tepel... ineens had hij zich vacuum gezogen aan mijn pink. Wat een zuigkracht bezit zo'n beestje zeg, heel indrukwekkend. Zo gaan ze dus ook met zijn negenen tekeer tegen Fiekes buik... :boks:
Het is ook heel leuk om te zien dat ze, hoe klein ze ook zijn, best wel verschillen van karakter; turquoise zet het op een gillen als hij iets wil, donkerblauw (Kees Kilo) dendert overal doorheen, recht op zijn doel af. rood kan zich vaak innig tevreden nestelen tussen Fiekes poten in en de 3 kleintjes tonen een enorme vechtlust om een lekkere tepel te pakken te krijgen.
Met Fieke gaat het prima, ze is alleen wat rusteloos en wil constant (ook 's-nachts) de tuin in waar ze zeer fanatiek een kuil aan het graven is. Dat zal wel met het wolveninstinct te maken hebben, want last van naweeën heeft ze absoluut niet en ook heeft ze na de bevallig nooit gevloeid. Ze sprong zojuist op de stoel voor het raam, dat zou ze nooit doen als ze pijn had.
Ze zoekt vaak een plekje op achter de kist op een kussen, lekker even tijd voor zichzelf, maar toch heel dicht bij haar kroost.
Dorien is de hele dag (en nacht) voor haar in de weer met het aanvoeren van eten voor haar, en alles gaat gretig op. (behalve de hondenbrokken, daar moet ze niet veel van hebben) Vannacht heeft ze zelfs een aantal pannenkoeken en kaas verorberd, het is bijna niet aan te slepen. Ze is gek op een bepaald krachtvoer uit de vriezer bij de dierenwinkel, helaas is dat erg kostbaar, maar ik zal straks wat van Bobbies voer meenemen, kijken of ze dat wat vindt.
Vanmiddag mogen de jongens weer even een kijkje bij het nest nemen, ze weten niet wat ze zien, ze zijn al zoveel groter en meer hond dan net na de bevalling! :shock:

- wordt vervolgd -

groet, Martine

Mary

Bericht door Mary »

Heel mooi. Doet Fieke het voeden nu helemaal zelf, zonder flesjes extra?

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Echt geweldig! :cheer: Niet te geloven: 9 van die pups en het gaat goed! :thumbsup:
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Heerlijk dat het zo goed gaat met die 9 kleintjes. :cheer:
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Martine

Bericht door Martine »

Mary schreef:Heel mooi. Doet Fieke het voeden nu helemaal zelf, zonder flesjes extra?
Dat dacht ik wel, Dorien heeft het nog wel geprobeerd, maar de pups vinden de fles maar niets, hooguit 2 ml; ze gaan voor het echte werk!

Mary

Bericht door Mary »

:cheer: :jeah: :wave: :boeketje: :kus:

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Wat een moeder...petje af hoor :boeketje:
En voor jou en Dorien ook natuurlijk.
Wat een klus !!!
De foto's zijn ook erg leuk. Je kan goed zien hoe ze al veranderd zijn.
Dan zal het life, als je echt ziet dat ze groter geworden zijn, helemaal een enorm verschil zijn.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Erna

Bericht door Erna »

Leuk dat je ze zo ziet veranderen. Ik kon bij Lisa d'r pups ook vanaf het begin al goed de verschillen zien, ongelofelijk hé.

andrea21

Bericht door andrea21 »

Leuk dat het met alle 9 pups goed gaat en blijft gaan heel bijzonder hoor en wat een moeder is Fieke zeg. :cheer:
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Gesloten