Ja leuk, hé, overal getrap in het buikje, waar je ook met je hand voelt. Ze zijn lekker aan het spelen, dat word wat strakscorrie schreef:Wat een verrassend neeuws.En nog 4 ook. Spannend. Nu kunnen nullijn in de voorbereidingen storten.

Ja leuk, hé, overal getrap in het buikje, waar je ook met je hand voelt. Ze zijn lekker aan het spelen, dat word wat strakscorrie schreef:Wat een verrassend neeuws.En nog 4 ook. Spannend. Nu kunnen nullijn in de voorbereidingen storten.
Martine is bij 1 bevalling geweest, die waar haar Bobbie vader van was. Wel een heel groot nest nl 9 pups.Trix schreef:He ik bedenk mij op ene dat de andere beheerster Martine ook bij jou ergens in de buurt woont , nu weet ik dat ze verhuist is maar volgens mij nog steeds in de buurt bij jou , misschien een idee om haar eens via het forum een pbtje te sturen . Ik weet niet natuurlijk of zij echt ervaring heeft met nestjes , maar je kunt het haar wellicht vragen.
Ik denk maar een beetje mee he .
Ik weet niet of je alleen bent of dat er meerdere huisgenoten bij jou thuis zijn maar ik zou persoonlijk niet alleen willen zijn met een bevalling. Je krijgt het best druk vooral als er al een pupje geboren is en de andere(n) er aan komen. Vliesjes openmaken bij het hoofdje eventueel nagestrengetjes doorknippen, afbinden indien nodig. Pupjes droogwrijven, pupjes wegen, moederhond geruststellen. Laten drinken, misschien een blokje druivensuiker geven, handdoeken verschonen. Ik zou je best willen helpen maar je woont voor mij te ver weg.Martina schreef:dan maar bij ons![]()
![]()
,
kan de buurvrouw meteen gaan helpen
Maar een andere vraag: In principe ben je alleen bij de bevalling met de hond, toch? En mocht je een vraag hebben kan je iemand bellen?! En als zich iets onverwachts voordoet dan moet je toch de da bellen, juist?
.... heerlijk deze herinneringsfotos!! Nu ik Jiske natuurlijk ken is het extra leuk om te zienloes schreef:Ik (en heel veel andere fokkers ) had altijd Maria als standby, ze was niet altijd op tijd voor de eerste(n) (we woonden niet altijd in Rotterdam) maar een grote hulp bij de rest van het nest. Ze had trouwens vaak een extra hulpje: Jiske, zie foto
Meedenken is meer dan welkom Trix, dankje!Trix schreef:He ik bedenk mij op ene dat de andere beheerster Martine ook bij jou ergens in de buurt woont , nu weet ik dat ze verhuist is maar volgens mij nog steeds in de buurt bij jou , misschien een idee om haar eens via het forum een pbtje te sturen . Ik weet niet natuurlijk of zij echt ervaring heeft met nestjes , maar je kunt het haar wellicht vragen.
Ik denk maar een beetje mee he .
Ja, het lukte ze te uploaden en zichtbaar te krijgen.Martina schreef:puppies spelen in haar dikke buik (misschien op de site van de club al te zien).