Ah Baldertje , hij was ook een beetje van ons , wat een heerlijk hondje.
Zoals jullie hebben kunnen lezen waren wij gisteren weer in Hellum .
Toen wij aankwamen kreeg ik direct Billie in mijn handen gedrukt , och die kleine meid werd werkelijk helemaal gek , ja het was wel duidelijk dat ze mijn geur herkende , twee weken geleden had ik mijn slaapshirt in het hooge nest achter gelaten en dat had zijn vruchten afgeworpen .
Ze likte mij helemaal gek en kwispelde haar staartje er bijna af , wat een heerlijk binnen komen .
Ook Bero werd weer hartelijk welkom geheten en Billie was niet meer bij hem weg te slaan . Totdat het licht een paar keer uit ging dan zocht ze de bench op en ging heerlijk bij de ikeahond liggen .
Die ikeahond is een groot succes , ook Bero is er mee groot gebracht en hij slaapt er nog steeds mee , op FB kopen steeds meer mensen de Ikea hond en iedereen die hem heeft is er vol lof over , zelfs d mensen met sloopsmouzen , de ikeahond is nog steeds heel . Nou genoeg reclame
Iig hebben wij gisteren genoten , geknuffeld , gelachen en heerlijk gegeten en weer flink moe en voldaan waren wij tegen 12 uur thuis .
Dinsdag is het dan zover , we gaan al om 6 uur rijden en met een beetje geluk zijn we er dan om 8.30 uur ff bakkie , papiertjes invullen nog wat dingetjes doornemen en dan gaat voor Billie de grote reis beginnen naar de bollenstreek .
En zal dan een nieuw item openen met de "avonturen van Bero en Billie "
Terwijl ik dit aan het typen ben vliegen er allerlei oude militairen vliegtuigen en straaljagers echt super laag over , het is veteranendag , tjonge het geluid gaat door m'n hele lijf heen en Bero die op z'n eigen steigerhoutetafeltje ligt blikt of bloost niet , kijkt naar boven en legt zijn kop weer neer om rustig verder te slapen , ach man wat hebben wij het getroffen met dit mannetje .