Vandaag zijn we naar het openlucht museum in Arnhem geweest.
Deze afgelopen drie dagen stonden er allemaal tenten en kraampjes van Land Leven.
Wow wat leuk zeg, de dag was veel ste kort , we hebben nog meer als de helft niet gezien.
En wat zalig dat de hond ook op het park mag , en echt heel veel honden gezien.
En ja door verschillende mensen aangesproken die voorzichtig vroegen of Bero een Hollandse smous is , zo leuk , het begon al bij de ingang , we voelde dat we bekeken werden en ja hoor , uuhhhhh mag ik wat vragen ? Ja riep ik direct dit is een Hollandse smous
Deze mensen hadden een paar maanden op de wachtlijst gestaan maar konden het geduld niet meer opbrengen en zijn toen voor de border gegaan .
Ze waren helemaal weg van Bero . Later een 80 jarige dame die ook altijd smousjes heeft gehad , na haar laatste smous besloot ze om te stoppen , haar lijf laat haar in de steek . Ook zij vond Bero heel mooi maar vooral heel lief .
En nog later , ja hoor nog een smous , wat een leukerd , het was Tobias uit Arnhem , Bero en Tobias konden het goed vinden met elkaar , heerlijk gespeeld samen .
Bero begon inmiddels ook goed moe te worden , maar toen we bij de paardjes en de koeien gingen staan kon hij het nog wel opbrengen om een kus te geven . Wat een heerlijke dag en wat een leuk park , wij gaan van de winter zeker terug het park heeft dan de winter als thema , dus schaatsen mee voor Jo en voor mij en Bero zal het wel een slee worden .