ergernissen

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
Martine

Re: ergernissen

Bericht door Martine »

Soms lossen problemen zomaar op...
We hadden ons er al bij neergelegd dat de kaartjes een strop waren geworden, toen om 18.30 uur het concert plotsklaps werd afgelast.
De oude baas is ziek geworden en het concert wordt uitgesteld; kaartjes blijven geldig.
Nu maar hopen dat ze het over een aantal weken wel weer aandurft; dan kan ze toch mooi zelf. Dat is tenslotte waar de kaartjes ooit voor werden aangeschaft.
Nu maar hopen dat meneer Aznavour snel herstelt; met 91 jaar optreden vergt nogal wat van een mens... :boeketje:
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Trix

Bericht door Trix »

Niet leuk dat hij ziek s , maar misschien heeft hij zich opzettelijk ziek gemeld :hihi: omdat hij de bui zag hangen . Hoe het ook zij , je moeder kan misschien als nog gaan tegen die tijd.
Jolanda en Trix

Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017

Maureen

Bericht door Maureen »

Een geluk bij een ongeluk voor je kennis Martine. Soms kijkt er een beschermengeltje mee. Ik hoop van harte dat hij nog opknapt om het concert te geven en dat de situatie dan zo is dat ze durft te gaan. Dat zou toch het allermooiste zijn.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

karin73

Bericht door karin73 »

En anders kan je ze misschien vanwege een gewijzigde datum kosteloos retour doen... niet iedereen kan tenslotte op een andere datum!
groetjes, Karin

Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)

Martine

Bericht door Martine »

Waterstier schreef:Niet leuk dat hij ziek s , maar misschien heeft hij zich opzettelijk ziek gemeld :hihi: omdat hij de bui zag hangen . Hoe het ook zij , je moeder kan misschien als nog gaan tegen die tijd.
Het betreft de oude buurvrouw van mijn ouders; mijn moeder zou echt niet meer alleen kunnen helaas... Maar ze gaat wel; samen met ons op 9 december tijdens een extra concert omdat dat van gisteren in-no-time was uitverkocht. Nu gaan wij, als alles meezit, dus ineens naar het eerste concert... :hihi:

Dat bedacht ik ook al Karin :thumbsup: ; volgens mij kan ze ze nu inderdaad teruggeven als ze dan nog niet denkt te durven. Ze hoeft dan alleen maar te zeggen dat die nieuwe datum haar niet uitkomt...

Maureen

Bericht door Maureen »

Da's waar.... :thumbsup: En leuk dat jullie ook gaan, maar dan naar het extra concert.
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Martine schreef:
Waterstier schreef:Niet leuk dat hij ziek s , maar misschien heeft hij zich opzettelijk ziek gemeld :hihi: omdat hij de bui zag hangen . Hoe het ook zij , je moeder kan misschien als nog gaan tegen die tijd.
Het betreft de oude buurvrouw van mijn ouders; mijn moeder zou echt niet meer alleen kunnen helaas... Maar ze gaat wel; samen met ons op 9 december tijdens een extra concert omdat dat van gisteren in-no-time was uitverkocht. Nu gaan wij, als alles meezit, dus ineens naar het eerste concert... :hihi:

Dat bedacht ik ook al Karin :thumbsup: ; volgens mij kan ze ze nu inderdaad teruggeven als ze dan nog niet denkt te durven. Ze hoeft dan alleen maar te zeggen dat die nieuwe datum haar niet uitkomt...
Martine, ook het concert van 9 december gaat niet door. Staat op De Telegraaf online. Zo had Charles wat meer tijd om aan te sterken.

José, Sammy & Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Martine

Bericht door Martine »

Lekker dan... :cry:

Maureen

Bericht door Maureen »

Och, dat is jammer..... :( :(:)
Maureen

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Alida

Bericht door Alida »

Nou idd mafkezen :boos:
Afbeelding

Maureen

Bericht door Maureen »

:scratch: Je zou toch denken dat tijd en energie beter besteed kunnen worden......
Maureen

loes

Bericht door loes »

Wat een verspilling van geld en energie :niks:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

e kuilboer

Bericht door e kuilboer »

Tja en er zijn al zoveel beestjes die aan hun lot worden overgelaten :niks:
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)

sammydesmous

Er staat voor het in stand houden van zeldzame hondenrassen . En dan fokken ze ook nog met een kruising. :verbaasd:
Maar voor het met uitsterven van sommige diersoorten zo het een uitkomst kunnen zijn, lijkt mij zo.

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne

Maureen

Bericht door Maureen »

Gaat dan alleen over zeldzame honden volgens het verhaal, want die zijn anders dan andere zoogdieren. Dus voor uitstervende tijgers, olifanten, walvissen, koala's, gorilla's of zoek maar uit, is het van geen enkel nut..........
Maureen

Martine

Bericht door Martine »

sammydesmous schreef: Martine, ook het concert van 9 december gaat niet door. Staat op De Telegraaf online. Zo had Charles wat meer tijd om aan te sterken.

Vanavond is dan eindelijk het concert van Charles...
Gisteren wilde ik de tickets uitprinten, kon ik het verdikkie toch nergens terugvinden...! :cry:
Het enige bewijs wat ik heb is het bankafschrift van de bank waarop het bedrag is afgeschreven.
Telefonisch is tickermaster alleen via dure 0900-nummers te bereiken en via de mail schiet het ook al niet op. Nu heb ik al zo'n 480 uitgegeven aan tickets; die telefoonkosten kunnen er dan ook nog wel bij... (het alternatief voor dit 0900-nummer is alleen door-de-week bereikbaar)
Heel veel kastje-muur-gedoe: al bel je een duur nummer, dan nog krijg je een bandje waarop je verwezen wordt naar de website en e-mail. (Ik bel verd** dit nummer omdat ik een mens wil spreken...!) Op mijn mail wordt gereageerd met een automatisch antwoord; het stoom komt inmiddels uit mijn oren; de onrustige nacht die ik hierdoor achter de rug heb, helpt ook al niet echt...
Via, via, via heb ik een (0900) nummer bemachtigd dat uiteindelijk daadwerkelijk ook wordt opgenomen en aan deze aardige mevrouw heb ik mijn hele verhaal uitgelegd. Zij zou er persoonlijk achteraan gaan en mij terugbellen...

Mijn moeder zit inmiddels bij de kapper; mijn ouders verheugen zich enorm op vanavond; ik kan het niet over mijn hart verkrijgen ze wellicht te moeten teleurstellen...
Natuurlijk had ik hier veel eerder achter moeten komen, dan was deze stress waarschijnlijk niet nodig, maar het is niet anders; ik ben nou eenmaal niet zo georganiseerd...
Duimen jullie mee voor een goede afloop?

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ach jee Martine, wat een uitzoekerij.
Ik duim voor jullie.

Anders maar een bioscoopje pikken met zijn allen.
Je moeder heeft niet voor niets haar hoofd ter beschikking van de kapper gesteld.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Martine

Bericht door Martine »

Ben net gebeld en ze kunnen pas na 15.00 uur de organisator bereiken; waarna ik wordt teruggebeld...
Ik hoop dat m'n gejank aan de telefoon indruk heeft gemaakt... :cry: :shy: :cry:
En inderdaad anders maar naar de film. Ik ben al aan het kijken wat er draait...

sammydesmous

Oh Martine wat een stress nu. :boos: :niks: Als je de tickets per mail hebt besteld dan kun je ze toch alsnog uitprinten. Denk even rustig na wanneer je ze besteld hebt en ga vanaf die datum even zoeken. Maar waarschijnlijk heb je dat allang gedaan. In Hotmail kun je via "zoeken " heel makkelijk een mail terugvinden, daar maak ik nog al eens gebruik van.
Sterkte gaat vast goedkomen.

José Sammy & Lieveke :dog: :dog:

Gesloten