sammydesmous schreef:
Martine, ook het concert van 9 december gaat niet door. Staat op De Telegraaf online. Zo had Charles wat meer tijd om aan te sterken.
José, Sammy & Lieveke

Vanavond is dan eindelijk het concert van Charles...
Gisteren wilde ik de tickets uitprinten, kon ik het verdikkie toch nergens terugvinden...!
Het enige bewijs wat ik heb is het bankafschrift van de bank waarop het bedrag is afgeschreven.
Telefonisch is tickermaster alleen via dure 0900-nummers te bereiken en via de mail schiet het ook al niet op. Nu heb ik al zo'n 480 uitgegeven aan tickets; die telefoonkosten kunnen er dan ook nog wel bij... (het alternatief voor dit 0900-nummer is alleen door-de-week bereikbaar)
Heel veel kastje-muur-gedoe: al bel je een duur nummer, dan nog krijg je een bandje waarop je verwezen wordt naar de website en e-mail. (Ik bel verd** dit nummer omdat ik een mens wil spreken...!) Op mijn mail wordt gereageerd met een automatisch antwoord; het stoom komt inmiddels uit mijn oren; de onrustige nacht die ik hierdoor achter de rug heb, helpt ook al niet echt...
Via, via, via heb ik een (0900) nummer bemachtigd dat uiteindelijk daadwerkelijk ook wordt opgenomen en aan deze aardige mevrouw heb ik mijn hele verhaal uitgelegd. Zij zou er persoonlijk achteraan gaan en mij terugbellen...
Mijn moeder zit inmiddels bij de kapper; mijn ouders verheugen zich enorm op vanavond; ik kan het niet over mijn hart verkrijgen ze wellicht te moeten teleurstellen...
Natuurlijk had ik hier veel eerder achter moeten komen, dan was deze stress waarschijnlijk niet nodig, maar het is niet anders; ik ben nou eenmaal niet zo georganiseerd...
Duimen jullie mee voor een goede afloop?