Kan nu al niet wachten op de avonturen van Harm.

Nee, uiteindelijk niet, maar het blijft altijd weer spannend. Voor heel veel mensen gold ook deze keer weer dat ze meteen een klik hadden met de pup die ze ook gekregen hebben. En voor de anderen was het een twijfelen tussen twee en de bereidheid ook voor een derde te gaan. Aan ons dan de taak om uit te vogelen hoe het echt zat en hopelijk hebben we dat weer goed gedaan. Vooral Lies is daar goed in, maar we waren het meestal meteen eens.Erna schreef:Ik wens alle nieuwe pupeigenaren heel veel plezier met hun smousje.
Was het moeilijk om de pups bij het juiste gezin te plaatsen Maureen?
En Harm blijft lekker bij jullie.
Gaan we doen: Kobus en Sara mee naar boven, dan kan Dorus er ook wel bij. Wordt nog druk op zolder met al die muziek pups. Hmmmm, zal ik wel eerst wat wolvoorraad veilig moeten stellen schat ik......meteen maar doen.Wolter schreef: Neem hem trouwens ook maar mee naar boven maureen, want ik speel ook piano....
Gelukkig een digitale dus als Kobus' er niet blij van wordt, kan de koptelefoon op
JahaWaterstier schreef:Mooi hè , hondentaal !!![]()
![]()
![]()
Wat fijn voor Baukje dat Dorus zo'n relakst hondje is Maureen.Stella schreef:Baukje heeft de doorslag gegeven. Hij lag nog verdwaald in de kamer toen zij binnen kwam. Hij keek, ze stond op zonder blaffen of paniek, liep naar een hoger plekje en ging liggen. Hij keek nogeens omhoog en vond het teveel werk om haar daar te volgen, draaide zich om en ging elders liggen. En dat is precies wat we zochtenErna schreef: En Harm blijft lekker bij jullie.