Wolter schreef:Zo, met veel plezier heb ik weer even alles bijgelezen
Wat ontzettend leuk dat de puppy's zich zo snel ontwikkelen.
Die Stijn vindt het allemaal wel spannend en zo te lezen is hij gek op nieuwe
Avonturen.
Rosalyn vindt het leuk hoor om te helpen bijvoeren!
Is het nog gelukt met de puppy melk maureen? Als je wilt kan ik hier ook nog even kijken....
Nou die puppymelk is niet geheel gelukt. In den Dolder hebben ze geen Farm Food, maar wel van Royal Canin. Die heeft Lies dus maar meegenomen, maar wel met de verzekering, dat als ze het echt niet lusten, we de hele emmer terug mogen brengen en geld terug krijgen.
Gelukkig is de inhoud van de emmer in vijf zakken verdeeld, dus het grootste deel blijft onaangebroken.
Ik vanmiddag volgens de aanwijzingen melk gemaakt. Er zit zelfs een flesje bij om het makkelijker te kunnen geven. Speentje van gemiddeld formaat gekozen. Nou, er wou er geeneen uit het flesje drinken. En uit het schaaltje waar sommigen al wel pap uit likten, wou er maar eentje een beetje slobberen. De rest keek me aan of ik ze wou vergiftigen of zo. Allemaal vieze snoeten en ik zat ook half onder, en totaal was er van de 60 ml nog geen 20 ml gedronken. Alleen Grietje had een kleine 10 ml op. Volgens de verpakking zou ze tussen de 20 en 50 ml op moeten kunnen.

Ik weet het niet hoor.... uiteindelijk heb ik een deel gebruikt om mijn eigen papje te maken en daar hebben er dan een paar van gesmikkeld. De rest was intussen waarschijnlijk te moe om nog interesse te hebben.
Vanavond doen we nog een poging, maar ik heb er een hard hoofd in.
Misschien aarden ze toch meer naar hun moeder en wordt het met sommigen niks met pap of melk....