Wat fijn dat Stijnke haar kraamtijd zoveel ontspannerder doormaakt dan de eerste keer. Ze wordt al echt een ervaren moeder.
José, Sammy & Lieveke

Dat ga ik ook nog krijgen. We hebben nu nog de lage rand aan de voorkant en de kist op kratjes staan, maar over een weekje zal de hoge zijkant er wel voor moeten voor de veiligheid. En dan gaan de kratjes er onderuit en hang ik over de hoge rand blauwe plekken te verzamelensammydesmous schreef:Bij het nestje van Sammy zaten mijn armen vol blauwe plekken van over de rand van de kist hangen. Ik kon er wel uren doorbrengen. Ik wilde niets missen.
Wat fijn dat Stijnke haar kraamtijd zoveel ontspannerder doormaakt dan de eerste keer. Ze wordt al echt een ervaren moeder.
José, Sammy & Lieveke![]()
Bij ons gingen de pallets er ook onder vandaan als de pups gingen scharrelen.Stella schreef:Bij ons zijn het bierkratjes, maar het zit zeker lekkerder.......en is makkelijker met foto's maken![]()
En een vorige gebruiker heeft een halve plank gemaakt voor een zijkant van de kist.
Zolang het spul nog niet loopt, is dat hoog genoeg en kan Stijnke makkelijk in en uit ondanks de verhoging. Maar als ze erg gaan klauteren en waggelen is dat randje niet veilig meer. Ik moet er niet aan denken dat ze eruit vallen en zich bezeren. Dus dan bouwen we om. En later nogeens om er een rennetje aan te zetten en nogeens om de ren te vergrotenTegen die tijd hebben we bijna geen kamer meer over
En dan waarderen we onze kamer des te meer als het hele spul uitgevlogen is en er weer gewoon een bescheiden bench in dat hoekje staat.
Dat is zeker een grote jongen! Wat fijn dat het allemaal goed gaat met de puppies.Stella schreef:Harm is de 500 gram gepasseerd...... Hij is echt de joekel van het spul. Hij drinkt niet zo vaak, maar gewoon veel per keer. Is ook niks te beroerd om er wat extra werk voor te verzetten. Als hij honger heeft, komt hij aangetijgerd en kan iedereen maar beter uit de weg gaan. Hij schuift met zijn grote roeispanen gewoon alles opzij.
Wat een type! Hij kan ook al een beetje op alle vier zijn poten waggelen en lijkt een log traag pupje, maar hij kan ineens flink vaart maken als hij zin heeft.
En als hij uitgegeten is, laat hij nog net geen boer, maar rolt tevreden van de puppyberg af en slaapt waar hij terecht gekomen is.![]()
Hij heeft nu dus ook al dubbel zijn geboortegewicht en een beetje meer. Net als Stijn. En Madelief zit ze op de hielen.
De paps van Stien komt ook bij haar vandaan.loes schreef:En bovendien fokster van Pebbles van Gerry.