Ze loopt nu dus even in d'r zachte ondervacht.
Het gaat heel goed met Senna.sammydesmous schreef:Ojee Senna in haar ondergoed.troost je het groeit snel weer aan hoor. Hoe is het nu met Senna? Haar loopsheid zal wel zo'n beetje in de laatste dagen zijn. Merk je iets van schijnzwanger zijn aan haar?
José, Sammy & Lieveke![]()
Dat zou geweldig zijn als een teef er milder door wordt. Uit mijn omgeving ken ik het niet. Niet echt drastische karakterveranderingen, maar wel dat ze wat pittiger zijn geworden. En dat is nu precies wat ik bij Senna niet wil. Als mijn pittige dametje enkel nog testosteron produceert, zal ze er denk ik niet milder op worden.corrie schreef:Allebei de dames zijn hier onder het mes geweest. van karakter zijn ze niet veranderd. Ik denk dat Jutte er iets milder door is geworden. Waarom denk je dat ze harder wordt?????????????Heeft iemand dit meegemaakt?
Het is ook lastig. Waar we ook nog niet helemaal uit zijn is of Senna's pittige karaktertje juist te maken heeft met al die reuen. Ze wordt er soms echt tureluurs van.Erna schreef:De mogelijkheid zit erin dat Senna wat feller wordt. Het hoeft niet zoals Corrie al schreef. Lisa is ook niet veranderd van karakter na haar sterilisatie. Maar zoals je schrijft, er is geen weg terug.
De schijnzwangerschappen van Senna zijn ook niet zo prettig voor haar. Ik heb dat met Lisa niet meegemaakt, maar Tirza had daar vroeger wel veel last van en dat vond ik belastend voor haar. Waarschijnlijk zal Senna elke loopsheid hiermee geconfronteerd worden. Daar blijft ze altijd last van houden. Als je op een gegeven moment zou denken, zo is het genoeg voor haar, dan laat je haar waarschijnlijk in de toekomst toch helpen. Lastige beslissing.
Ik heb er nooit spijt van gehad dat Lisa is geholpen, en voor haar was het niet echt noodzakelijk. Lisa was wel vaak loops, altijd binnen de vijf of zes maanden. Er zat ook een keer 4.5 maand tussen. Met het oog op de flyball heb ik haar toen laten helpen.
Moeilijke maar juiste beslissing om nog even te wachten met een pup. Voordeel is dat je nu om een pup kan vragen wanneer jullie er aan toe zijn. Die paar maanden extra wachten maakt ook niet uit.