De eerste drie nachten heeft de bench naast mijn bed gestaan. De eerste avond begon ze te piepen, maar dat heb ik genegeerd en toen was het na 10 minuutjes over. De avond daarna wist ze al, oké, we gaan slapen... Nacht vier maar besloten om de bench beneden te laten staan. Ze had overdag ook al diverse malen in de bench geslapen dus de bench was vertrouwd. We hadden ons voorbereid op een piepconcert maar niets van dat alles. Ze ging gewoon lief slapen
Afgelopen donderdag bij de DA geweest voor de 2e enting. Bij binnenkomst zei de assistente " wat hebben we daar voor een knapperd!" Ja zeker zei deze trotse baas
Ook de dierenarts was onder de indruk. Wat een mooi hondje zei hij, mag ik een foto van haar maken voor onze facebookpagina? Tuurlijk, Maartje ging er netjes voor zitten, koppie naar links, koppie naar rechts, al een echte fotomodel hoor! Terug bij de assistente kwamen we mensen tegen met een Ritchback (schrijf ik dat zo
Ze luistert al aardig naar nee
We zullen zo nu en dan een verhaaltje plaatsen over Maartje, inmiddels staan er ook 2 nieuwe foto's op het forum. Ze is zo lief en ligt heel graag op schoot, een echt knuffeltje. Ze is niet bangig, gaat overal op af, vindt kinderen erg leuk en schrikt niet zo snel van iets. Ze vindt onze cavia's heel interessant, maar toch ook wel weer eng. De kat blijft veilig boven, die durft de confrontatie nog niet aan. En wij dwingen het maar niet af, het zal wel een keer gebeuren...