Ik zou Berend gauw verstoppen hoor, als de nieuwe eigenaar hem op komt halen.
Hoezo pup.....
Kijk maar in m'n album........als je nog weet hoe groot het speeltje is dat je meegenomen hebt kun je het vrij goed zien, denk ik.Sazje schreef:Plaats je snel weer een paar foto's Maureen? We zijn zo benieuwd of ze alweer zijn gegroeid.
Jankende Smousjes zijn ook niet de bedoeling, maar het zag er wel prachtig uit....Martine schreef:Het klinkt allemaal heel leuk!![]()
Alleen zou ik als nieuwe eigenaar niet zo blij zijn met een jankend smousje; hoe schattig ook...
Dat janken is namelijk iets wat ik er hier helaas nooit uit heb gekregen en dat is echt reuze onhandig... Ik weet wel dat het janken om een andere reden is, maar toch...
Het is meestal gewoon "Puuuuuuuppie, puppie, puppie." Daar komen ze allemaal op. Ik roep geregeld op naam, maar dan luisteren ze meer naar het feit dat je iets roept, dan naar de naam. Maakt ook niet uit, want over twee weken krijgen er in ieder geval vier een andere roepnaam. Er komt een Maartje (stond ook op onze lijstJeanette schreef:Fijn, zo'n buurmeisje ! Daar heb je echt wat aan.
Wat een gezellige dag weer. Die kleintjes maken wat mee.
Roep je ze bij hun naam..of gewoon "híííeer puppy puppy"..oid?
Dat lijkt me tenminste geen doen, bij zo'n krioelende hoop pup.![]()
Op bovenstaande kreet kwamen onze pups maanden later nog steeds aangesneld.
Bobbie reageert er nog steeds op...Jeanette schreef: Op bovenstaande kreet kwamen onze pups maanden later nog steeds aangesneld.