Fijn dat het zo goed gaat met Woezel, Maria! Een lekker vrij en vrolijk hondje dus!
Echt genieten. En zo is Roosje ook een schatje en heel gemakkelijk. Ze is wat voorzichtig en heel vrolijk en lief! We genieten van dit hondje hoor! Alleen al om te zien: zo vertederend.
Wat nieuw voor mij (en Vera) is om twee honden te hebben. Ik hoop maar dat Roosje en Vera ook lekker bij elkaar gaan slapen, zoals Roosje en Stapper deden. (En zullen doen.) En zoals ze dat bij jou deed. Vera is nu nog een beetje de strenge tante. Ze zijn wel tot 's avonds in de weer met elkaar.
Wat ik moeilijk vindt, is Roosje alleen thuis te laten, zodat ik met Vera een rondje kan gaan fietsen of zo. Heb ik nog niet gedaan dus. Roosje kan echt piep-praten en zal zeker protesteren als ze alleen moet zijn. Maar goed, dat zullen we toch moeten gaan oefenen.
Ik denk dat Roosje wel een muizenvangster gaat worden. Ze vertoont al interesse in die richting.
Haar ene oortje vertoont wat richtingaanwijzerneigingen. Verder is het een klein en fijn hondje. Nu is Vera in verhouding reusachtig om te zien!
Straks naar de puppycursus!