Hallo Julie
Druk op je werk, en nu vallen de extra vrije dagen ook nog op dagen dat je al vrij had.
Daar schiet je dus niet zoveel mee op.
Roef wordt groot, hij begint zijn spoor uit te zetten, het begin is er tenminste met 2 x een plas.
Wat een geluk dat je dat schoentje hebt kunnen redden, iets later en hij heeft er een stuk uitgebeten.
Maar goed dat Emile Roef niet uit de bench heeft gehaald toen hij zo te keer ging. Nu weet hij (hoop ik) dat het niet helpt als hij gaat janken.
Leuk dat hij de puppytraining zo leuk vindt, Lisa vond het ook altijd leuk. (Ik niet)
adhd trekjes??? Lijkt Roef misschien iets op zijn moeder?

Ach, Lisa wordt volgende maand drie jaar en ze is inmiddels wel rustiger geworden. Er is dus hoop voor je. Laat hem maar lekker enthousiast zijn.
Donderdag ging de training van de flyball niet door, veld veel te nat. 2de paasdag zouden we bij De kemphaan, (via staatsbosbeheer) demonstraties geven. Vandaag hebben ze het terrein bekeken en het daarna afgekeurd.
Als je de honden toch zou laten lopen kunnen ze heel makkelijk blessures oplopen.
Wel jammer hoor.
Gaat goed met Lisa. Wat ik altijd zo leuk vind is dat zij haar tempo aanpast aan andere honden. Vandaag heeft ze in het bos lopen rennen met een jonge, maar beetje logge hond. Lisa laat de hond achter haar aankomen, maar zorgt er voor dat deze haar net niet kan inhalen. Lisa loopt dan op halve kracht. Was komisch om te zien.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.