Die vakantie dat gaat best lukken, nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we.
In het begin wilde Roef de brokken ook niet echt. Ik heb van alles geprobeerd en uiteindelijk vindt hij Eucanuba het lekkerst. Ik heb me laten vertellen dat als je mengt met vlees dat ze het ook nooit meer zonder willen. Dus dat doe ik niet, want uiteindelijk wil ik hem geen vlees meer geven. of misschien af en toe. De dierenarts meldde wel dat het het eerste jaar wel erg goed is. Nou daar gaan we dan maar voor.
Roef krijgt bij mij ook geen pap meer. Dat vond hij wel super lekker, maar er zit ook weer erg veel vocht in. Dus op aanraden van de dierenarts. s'morgens , s'middags brokjes, om 5 uur vlees en om 9 uur brokjes en dan om 11 uur nog een beetje yoghert. Dat schijnt de darmpjes rustig te maken.
En ik moet zeggen, dat gaat echt heel goed. Hij eet ongeveer 80 gr brokjes per dag en een schijf rodi lamsvlees en dan een beetje yohert en hij weegt net als Siem al 4,5 kg..
Ik kan eigenlijk wel zeggen dat Roef zindelijk is, of wij moeten heel traag en lui zijn. Maar gelukkig valt dat wel mee
Gelukkig gaat het alleen zijn met Roef wel goed. Maar ik zorg er dan ook altijd voor dat als ik weg moet, hij goed moe is en iets lekkers in zijn bench heeft. Hij is nooit langer dan ander half uur tot 2 uur alleen. En als we dan thuiskomen en door het raam kijken, ligt hij altijd lekker te slapen.
Alleen als hij ons boven hoort en in zijn bench zit, dan wil hij soms wel eens even piepen, maar dat duurt nooit lang.
Hij is nu voor het eerst boven en ligt nu in een oud mandje van Knoester te slapen, terwijk ik jou aan het mailen ben. Echt super.
Ik blijf het moelijk vinden om hem vrijdag achter te laten, al weet ik best dat het allemaal goed geregeld is.. en Fleur en het vriendinnetje heel erg van hem zullen genieten. Maar het is en blijft mijn kindje/hondje...klinkt stom, maar zo voelt het wel.
Succes met Siem en tot gauw. Groetjes Julie.