Leuke foto ook!!!
Misschien wel leuk om er wat in je album te zetten??? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe hij verandert
Dat denk ik wel, zij kwam ook steeds naar ons toe. Ze herkent natuurlijk ook je stem, je hoeft alleen maar puppy, puppy, puppy, te roepen en daar kwam ze aangerent.Ariënne schreef: Herkende Elza jullie ook merkbaar, Erna?
Dat zal je wel wat doen.Erna schreef:Dat denk ik wel, zij kwam ook steeds naar ons toe. Ze herkent natuurlijk ook je stem, je hoeft alleen maar puppy, puppy, puppy, te roepen en daar kwam ze aangerent.Ariënne schreef: Herkende Elza jullie ook merkbaar, Erna?
Groetjes, Erna.

Hoi Erna,Erna schreef:Leuk verhaal Julie. Roef heeft al weer van alles meegemaakt. Dat hij niet altijd zin heeft om naar buiten te gaan, Lisa wil alleen niet naar buiten met slecht weer. Dat veranderd bij Roef nog wel denk ik. Als je straks je jas aan doet staat hij vast als eerste bij de deur. Leuke ervaring met de boot, ben benieuwd als jullie echt gaan varen hoe hij reageert. Beetje dominant? Wat een boef is Roef.
Wij hebben vorige week de stamboom van Pien-Elza naar Gerda en Anton gebracht. Het gaat met Elza ook erg goed, ze is ook behoorlijk gegroeid. Lisa en Elza waren blij om elkaar weer te zien, ze hebben de hele tijd gespeeld. Daarbij hebben ze Franka een beetje links laten liggen die daarop dan weer op reageerde met blaffen.
Elza probeerde ook nog even bij Lisa te drinken, helaas dat kon en mocht niet meer van Lisa.
Elza is een heerlijk knuffelhondje, het was heel erg leuk om haar weer even te zien. Kon moeilijk foto's maken, ze wilde niet echt stil zitten, wat een welvelwind samen met haar moeder.
De foto's die ik heb komen t.z.t. nog in het album.
Elza is naar school geweest, bij Jarno de jongste zoon mocht zij in de klas. Was erg leuk heb ik begrepen.
Groetjes, Erna.
Hoi Desi,Desi schreef:Julie,
Kun je Roef niet mee nemen op skie vakantie ? Hebben wij vorig jaar met Desi ook gedaan. Onverwachts goed bevallenen een goede leer periode voor de pup.
Wanneer we aan het skieenn waren , was Desi in de banchh op de kamer. Desi is geboren op 30-11-2006 Ze was 12 weken oud toen ze mee ging voor de eerste keer op wintersport!
Onze andera hond, Janka, is toen in pension gegaan. (met tegenzin, moet dit nou echt???)
Maar dat doen we nooit weer. Beide gaan a.s. vrijdag mee naar Mauterndorf, Oostenrijk.
Wij hopen dat we goede sneeuw treffen.
Volgens mij hebben we op de camping internet aansluiting! Dus ik probeer foto's te plaatsen of via Loes op de site.
Ben het helemaal met je eens CharlotteCharlotte schreef:Overdag blijven katten inderdaad uit de tuin,als bij mooi weer de deur open blijft en de honden naar buiten kunnen.
Toch ligt hier regelmatig kattenpoep in de tuin, en Finny en Guusje zorgen er wel voor dat die opgeruimd worden! Je ziet die dingen niet liggen omdat ze ingegraven worden! Er is zelfs één(?) kat die onder ons afdak in de tuin overnacht op de kussens van de tuinstoelen, die vervolgens onder de kattenharen en zand zitten. Dat alles vinden wij echt strontvervelend!:x
Ik vind katten echt leuke beesten, maar dan bij de eigen mensen, die ervoor moeten zorgen dat anderen er geen hinder van ondervinden. Maar dat geldt natuurlijk ook voor hondenbaasjes die hun lieverdjes overal hun behoeften laten doen, en het vervolgens niet opruimen, veel laten blaffen etc....
Julie een hele fijn vakantie, geniet er maar lekker van. Over Roef hoef je niet in te zitten, die gaat het heel goed krijgen bij Fleur.julie schreef: Nog een paar dagen en dan ga ik skiën en komt mijn oudste dochter en een vriendinnetje op Roef passen.
Groetjes Julie