Diesel.

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Martine

Re: Diesel.

Bericht door Martine »

Op het ogenblik kan hij jullie weinig vertellen, maar volgens mij beleeft hij een heleboel; hij ligt heerlijk druk te dromen. Waarschijnlijk wordt hij straks uitgeput wakker want hij ligt op zijn zij, terwijl zijn benen een marathon aan het lopen zijn. :dog: Uiteraard gebeurt dit onder het slaken van allerlei kreten... :hihi:
Als ik hem rechtop zou kunnen zetten, rent hij zeker de afstand tot aan het strand en terug... Dromen jullie honden ook zo vol overtuiging?

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Erna

Bericht door Erna »

Lisa droomt weinig, in ieder geval niet hardop.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Mary

Bericht door Mary »

Absoluut, altijd al gedaan en nog steeds.
Vooral dat blaffen binnensmonds vind ik leuk.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ja, grappig! Kunnen onze dames ook!
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Stapper loopt weinig maar piep-blaft wel.
Een paar keer begon hij in zijn slaap verschrikkelijk te loeien.
We schrokken ons dood.
Joost mag weten wat hij in zijn dromen allemaal meemaakt.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Martine

Bericht door Martine »

Diesel heeft het zo druk; in zijn slaap doet hij waarschijnlijk alles lekker toch wat ik hem die dag allemaal heb verboden te doen... :nee:
Waarschijnlijk droomt Stapper van hetzelfde! :hihi:

groet, Martine

Martine

Bericht door Martine »

Sneller dan beloofd volgt hier weer een nieuw avontuur... :?

Ik werd vanmorgen om kwart voor 7 heel lief wakker gelikt door een heel enthousiast hondje... Je kent dat wel....plof, zo uit het niets, boven op je :schrik: :hihi:
Aangezien Diesel in de bench in de gang slaapt was ik in de veronderstelling dat één van de kinderen vroeg wakker was geworden en hem had losgelaten. Dat bleek niet zo te zijn; kennelijk had ik de bench niet goed afgesloten en heeft hij kans gezien zichzelf te bevrijden. Ik vreesde het ergste, want het eerste wat we doen als we beneden komen is Diesel even buiten laten plassen, en volgens mij had ik de voordeur wel goed afgesloten gisteravond, zodat hij niet naar buiten kon...
En jawel; de gang was (letterlijk) veranderd in een zwijnenstal.
Hij heeft nu voor de derde keer in zijn jonge leventje bloederige, dunne poep, en dat lag overal. :cry:
In mijn oproep over winderige honden gisteren vertelde Loes dat Jelle ook flink kon stinken op zijn tijd, maar dat hij dan ook last had van gevoelige darmen... Ik zie toch wel enige gelijkenis met Diesel hierin.
Nou ja, de gang kon toch wel een schoonmaakbeurt gebruiken en ik wilde de DA toch vandaag bellen, kan ik dit mooi gelijk meenemen.
Ik ga poetsen! :zwabber:

groet, Martine

Martine

Bericht door Martine »

Inmiddels ben ik ook op de slaapkamers van de jongens geweest, daar is Diesel ook op bezoek geweest, blijkt...
Thom heeft als enige vloerbedekking :cry: , gelukkig heb ik boven verder overal laminaat...
Ik ga maar weer snel door met mijn herstelwerkzaamheden! :zwabber: :was:

groet, Martine

Renate

Bericht door Renate »

Hè Martine wat vervelend voor jou. En ook voor Diesel natuurlijk. Is hij er ziek van?

Wat zal het een bende bij jou zijn geweest. Heb je de vloerbedekking van Thom schoon kunnen krijgen?

Ariënne

Bericht door Ariënne »

:o Dat is niet echt lekker wakker worden voor Diesel en jou! Wat akelig nou, dat hij hier alweer last van heeft. Goed om even te overleggen met de DA. Hopelijk komt hij hier helemaal vanaf!
Sterkte met poetsen!!
Afbeelding

Mary

Bericht door Mary »

Wat een tegenvaller. Hopelijk weet de DA een goede oplossing.
Sterkte met schoonmaken.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

karin73

Bericht door karin73 »

Wat ontzettend vervelend wakker worden. Ik hoop dat Diesel zich niet ziek voelt, ik zou de dierenarts inderdaad maar eens goed laten kijken, het is tenslotte niet de eerste keer.
groetjes, Karin

Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)

Erna

Bericht door Erna »

Diesel alweer aan de dunne, vervelend dat het steeds terug komt. De dierenarts moet hem maar eens extra goed onderzoeken.
Of zou het dit keer kunnen komen doordat hij los was. Kan hij hier en daar iets hebben oopgegeten dat niet goed gevallen is.
Lekker wakker worden op deze manier :? hoop dat je de vloerbedekking van Thom schoon hebt gekregen. Hij houdt je wel lekker bezig hé!
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Alleen die lucht al :schrik: .
Ben benieuwd wat de dierenarts er van gaat zeggen.

Hoop dat je vooral die vloerbedekking weer schoon hebt gekregen!
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Martine

Bericht door Martine »

Inmiddels heb ik boven met een wat kritischer blik rondgekeken en nog heel wat druppels en klodders ontdekt. Hij heeft heerlijk vannacht lopen spoken door het huis, waarschijnlijk heeft hij ervan genoten... :hihi:
Bovenop de slaapzak voor logees, mijn (net gewassen) dekbed, mijn ene pantoffel, Coens' dekbed en vloerkleedje, op de trap (vloerbedekking), studeerkamer (kleed), badkamer, mijn tas met wol en breiwerk (half erin en half ernaast), gezellig tussen de Playmobil op het kleed in de speelkamer en in de wasmand met vuil wasgoed.(die moest toch in de was) Need I say more? :crazy:

Nou ja, je moet maar zo denken: heel wat mensen hebben tegenwoordig kinderen met hoofdluis en dat bestrijden is veel meer werk. Die dans zijn wij altijd ontsprongen... Zo wordt ook mijn huis een keertje extra schoongemaakt.

Diesel zelf blaakt overigens van gezondheid, ik merk niets aan hem. Toch even met de DA gesproken, maar dit schijnt doodnormaal te zijn. Hij krijgt weer een paar dagen zijn voer verdeeld over meerdere maaltijden aangeboden, zodat zijn darmen weer wat tot rust komen. Dit werkte de vorige keer ook prima. Volgende week krijgt hij zijn vakantie-prik, dan loopt ze hem gelijk ook even na.
Ik weet wel dat ik vanavond heel goed kijk of de bench wel goed is afgesloten! :shock:

groet, Martine

Alma

Bericht door Alma »

Hoi Martine,

das balen, zeg!! Ik zou toch niet zo snel aannemen dat het normaal is, alhoewel ik het weleens met Svetko heb gemerkt met het eten van lang scherp gras, toen ging hij bloed opgeven met grote grasprieten.
Misschien is dit ook zoiets?

Heb je alles schoon? Dat is echt waardeloos dat je nu echt heel veel moet schoonmaken!!!

Sterkte, wanneer moet je naar DA?
Alma

Martine

Bericht door Martine »

Dinsdag, hij krijgt die prik pas als hij weer "normaal" is.

groet, Martine

andrea21

Bericht door andrea21 »

Pfffffffffffffffffffffff Martine wat een gedoe zeg dat gebeurt je niet een tweede keer meer denk ik zo als zeg nooit nooit, je huis is meteen wel weer schoon maar dat doe je toch liever op je eigen tempo dan dit gedoe en arme Diesel met zijn diaree het kan zijn dat het bij zijn puppie tijd hoort maar het kan ook zijn dat die altijd gevoelig blijft.
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Alma

Bericht door Alma »

Martine, je zal nu wel pap en papzat zijn!!!!

We hopen op een betere nacht!

groetjes, Alma

Erna

Bericht door Erna »

Woensdag is het Martine d'r kaartavond. Diesel zal wel in een goed afgesloten bench zitten momenteel, terwijl Martine probeert te winnen met bridgen.

Gesloten