Inmiddels heb ik boven met een wat kritischer blik rondgekeken en nog heel wat druppels en klodders ontdekt. Hij heeft heerlijk vannacht lopen spoken door het huis, waarschijnlijk heeft hij ervan genoten...
Bovenop de slaapzak voor logees, mijn (net gewassen) dekbed, mijn ene pantoffel, Coens' dekbed en vloerkleedje, op de trap (vloerbedekking), studeerkamer (kleed), badkamer, mijn tas met wol en breiwerk (half erin en half ernaast), gezellig tussen de Playmobil op het kleed in de speelkamer en in de wasmand met vuil wasgoed.(die moest toch in de was) Need I say more?
Nou ja, je moet maar zo denken: heel wat mensen hebben tegenwoordig kinderen met hoofdluis en dat bestrijden is veel meer werk. Die dans zijn wij altijd ontsprongen... Zo wordt ook mijn huis een keertje extra schoongemaakt.
Diesel zelf blaakt overigens van gezondheid, ik merk niets aan hem. Toch even met de DA gesproken, maar dit schijnt doodnormaal te zijn. Hij krijgt weer een paar dagen zijn voer verdeeld over meerdere maaltijden aangeboden, zodat zijn darmen weer wat tot rust komen. Dit werkte de vorige keer ook prima. Volgende week krijgt hij zijn vakantie-prik, dan loopt ze hem gelijk ook even na.
Ik weet wel dat ik vanavond heel goed kijk of de bench wel goed is afgesloten!
groet, Martine