loes schreef: Je andere verrassing was ook zeer geslaagd Erna!
Dit roept natuurlijk vragen op... helemaal niet nieuwsgierig...!
Het was niet geplukt .....
Wel geknipt, gelukkig is dat bij mij niet erg. Ooh ja, en een kleurtje erin.
Ik heb het in de kleur laten verven dat ik vroeger oorspronkelijk had. Bijna zwart.
Was schrikken voor sommige mensen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Voor mij niet hoor! Vind het bij somige mensen heel kunstmatig staan, maar je zag er "fris en fruitig" mee uit. Klinkt slijmerig, maar het is wel zo.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Na Hieke moest Jutte er verleden week aan geloven. Na wat twijfels ben ik zelf begonnen. Het ging zowaar zonder problemen. Ze bleef stil zitten en werkte niet tegen. Het haar zat lekker los , dat scheelt .Binnen 6 uur was ze helemaal klaar. Een record!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ik heb het klusje niet in 1 dag geklaard. Dat doe ik nooit. Ik ben in totaal 4 dagen bezig geweest. Jutte heeft een enorme ondervacht Martine. Ze is nu heel wollig en voelt als een pupje aan. Die heeft het niet koud , zelfs niet als het echt gaat vriezen.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Diesel is nog niet plukrijp,weet nog niet wat me te wachten staat
mn ouwe smousje had een rare vacht een keer per jaar de losse haren er af en klaar in een middagje wel makkelijk
Is er iemand van het Forum die plan is naar de Plukdag op 17 mei te gaan?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Saartje schreef:Diesel is nog niet plukrijp,weet nog niet wat me te wachten staat
Diesel heeft een fijne plukvacht; helaas denkt hij er zelf anders over. Hij is zo onderhand wel weer aan de beurt. Er zat hier steeds zo'n 9 maanden tussen de plukbeurten en de laatste keer was 19 april. Merk je niet dat het reservoir van je Dyson vol zit met hondenharen? Na de plukbeurt merk je het verschil absoluut wel!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes