Klets-topic
Re: Klets-topic
Hier net zo.
Ze hebben hier allebei een Blackberry met een abonnement van 20 Euro, maar die hebben we pas besteld toen ze ieder 2 jaar vooruit hadden gespaard...
Maar als iemand een tip voor me heeft, hoor ik dat graag!
Ze hebben hier allebei een Blackberry met een abonnement van 20 Euro, maar die hebben we pas besteld toen ze ieder 2 jaar vooruit hadden gespaard...
Maar als iemand een tip voor me heeft, hoor ik dat graag!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Nog even over die tablet van de HEMA. Marc zegt dat de verhalen op internet wat verdeeld zijn. De een vindt het een prima ding voor 100 euro en de ander vindt t niks. Het is geen iPad qua bediening, accu, snelheid en scherm maar voor mail, internet en wat andere applicaties voldoet ie misschien best prima.

-
Nescia
Martine, ik zit nu sinds een half jaar met een sim-only abonnement op mijn IPhone.
Slechts 1 gb internet, maar voor mailen, internet en Wordfeud is dat zat. Er zijn heel veel mensen die hun oude IPhone verkopen (via Marktplaat) als ze hun abonnement vernieuwen, waar volgens hun dan weer het nieuwste toestel bijhoort.
Ik vind de verbeteringen met de 4G niet zo dramatisch dat ik weer een vermogen wil neertellen. Maar ben wel erg blij met mijn Iphone
Beste uitvinding sinds het wiel 
Slechts 1 gb internet, maar voor mailen, internet en Wordfeud is dat zat. Er zijn heel veel mensen die hun oude IPhone verkopen (via Marktplaat) als ze hun abonnement vernieuwen, waar volgens hun dan weer het nieuwste toestel bijhoort.
-
Renate
Bedankt voor alle felicitaties in de gelukkig nieuwjaar topic.
Het aanzoek kwam voor mij heel onverwacht. Ik heb niets in de gaten gehad van alle voorbereidingen en ook niet op de avond zelf.
We hebben nog tijd genoeg om te sparen en aan het idee te wennen: 8 mei 2013 wordt onze trouwdag.
Het aanzoek kwam voor mij heel onverwacht. Ik heb niets in de gaten gehad van alle voorbereidingen en ook niet op de avond zelf.
We hebben nog tijd genoeg om te sparen en aan het idee te wennen: 8 mei 2013 wordt onze trouwdag.
- Bijlagen
-
- Ja natuurlijk wil ik dat.
- P1000632 [320x200].JPG (23.42 KiB) 1301 keer bekeken
-
- P1000629 [320x200].JPG (26.52 KiB) 1301 keer bekeken
-
- P1000628 [320x200].JPG (23.36 KiB) 1301 keer bekeken
Wat romantisch en wat eigentijds Renate ! Zeker nog tijd zat, kunnen jullie een hoop leuks voorbereiden.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat leuk dat jullie een datum hebben Renate, nog tijd zat om het een en ander te regelen.
Het is wel een hele originele manier om gevraagd te worden. Is het een tattoo, of afwasbaar Renate.
Het is wel een hele originele manier om gevraagd te worden. Is het een tattoo, of afwasbaar Renate.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Echt leuk bedacht! Zo kun je de hele dag al met een aanzoek rondlopen
Lekker hoor, dat je nog even de tijd hebt!
Lekker hoor, dat je nog even de tijd hebt!

Gefeliciteerd Renate!
Heerlijk, ruim 16 maanden voorpret...
Het valt op een woensdag zie ik; heeft die datum voor jullie nog een speciale betekenis?
Heerlijk, ruim 16 maanden voorpret...
Het valt op een woensdag zie ik; heeft die datum voor jullie nog een speciale betekenis?
Renate gefeliciteerd. Wat een ontzettend goed begin van 2012. Geniet vooral niet in mate van alle voorpret.
Jullie meiden zullen het wel geweldig vinden!
Jullie meiden zullen het wel geweldig vinden!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ziet er puik uit, dat aanzoek.
Genoeg tijd om op jullie gemak alles te regelen.
Het zal toch er toch wel afgaan?
Kan hij nooit meer in zijn blote bast lopen in de zomer.
Genoeg tijd om op jullie gemak alles te regelen.
Het zal toch er toch wel afgaan?
Kan hij nooit meer in zijn blote bast lopen in de zomer.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Renate
Nee, gelukkig is de tattoo niet echt. Ik hou helemaal niet van die dingen. Het is zo'n voordruk op carbonpapier die een tattoo-artiest gebruikt. De buurman heeft hem bij Martijn op zijn rug geplakt om een uur of elf. Na een paar uurtjes was het al een blauwe vlek geworden.
De datum 8 mei 2013 heeft geen speciale betekenis voor ons. Nog niet althans. Het is de dag voor Hemelvaartsdag. Een lang weekend leek ons handig voor Romy om alle prikkels van de trouwdag te verwerken.
Ik heb nog geen idee hoe we onze bruiloft gaan inrichten, want ik heb nooit de wens gehad om te trouwen. Nu vind ik het wel erg leuk hoor. En Dana vindt het helemaal geweldig. We gaan in ieder geval proberen om een bruiloft in elkaar te zetten, waarbij Dana en Romy de hele dag aanwezig kunnen zijn. Wij zoeken dus een cereROMY-meester ipv een ceremoniemeester.
Mijn eerste voorbereiding wordt meteen de minst leuke: proberen wat kilo's kwijt te raken....
De datum 8 mei 2013 heeft geen speciale betekenis voor ons. Nog niet althans. Het is de dag voor Hemelvaartsdag. Een lang weekend leek ons handig voor Romy om alle prikkels van de trouwdag te verwerken.
Ik heb nog geen idee hoe we onze bruiloft gaan inrichten, want ik heb nooit de wens gehad om te trouwen. Nu vind ik het wel erg leuk hoor. En Dana vindt het helemaal geweldig. We gaan in ieder geval proberen om een bruiloft in elkaar te zetten, waarbij Dana en Romy de hele dag aanwezig kunnen zijn. Wij zoeken dus een cereROMY-meester ipv een ceremoniemeester.
Mijn eerste voorbereiding wordt meteen de minst leuke: proberen wat kilo's kwijt te raken....
Ach, je bent goed zoals je bent. Lekker van genieten, Renate!
Leuk dat de meiden het mee kunnen maken.
Leuk dat de meiden het mee kunnen maken.

Je hebt al zoveel waar je op moet letten.
Gewoon blijven zoals je bent, als je lekker in je vel zit moet het toch goed zijn?
Gewoon blijven zoals je bent, als je lekker in je vel zit moet het toch goed zijn?
Charlotte
-
Renate
Dat zou ik zelf graag willen. Kleding is zoveel mooier als je een slank figuur hebt.
Wel nee, rond zijn is mooi! Zeker zo mooi rond als jij.
Het ligt 'm aan die beroerde worstige kleding die nu zo 'in' is.
Alleen maatje 36 staat daar leuk in. Kijk maar eens om je heen..al die jonge meiden hebben een 'er over hang buik'...sommige mode-ontwerpers moesten ze eventjes opsluiten tot ze bij zinnen zijn.
Tip van iemand op de radio (ben de naam vergeten), voor het geval je een pondje eraf wil.
Vooral géén magere en fatasieloze dingen eten.
Gewoon alles wat je lekker vindt, maar dan in mindere mate. Maak van alles een tractatie.
Voorbeeld...zak patat....het éérste patatje dat je eet krijgt een 10!!!...zo lekker.
Maar welk cijfer geef je de laatste uit de zak....vaak een onvoldoende.
Dus...koop één zak met z'n tweetjes ( of gooi de helft weg ipv jezelf als afvalbak te zien).
Zin in bonbons...koop één hele lekkerebij de bakker.
Kortom, weinig van lekker is ook lekker.
Ik vond het wel een aardig relaas.
Het ligt 'm aan die beroerde worstige kleding die nu zo 'in' is.
Alleen maatje 36 staat daar leuk in. Kijk maar eens om je heen..al die jonge meiden hebben een 'er over hang buik'...sommige mode-ontwerpers moesten ze eventjes opsluiten tot ze bij zinnen zijn.
Tip van iemand op de radio (ben de naam vergeten), voor het geval je een pondje eraf wil.
Vooral géén magere en fatasieloze dingen eten.
Gewoon alles wat je lekker vindt, maar dan in mindere mate. Maak van alles een tractatie.
Voorbeeld...zak patat....het éérste patatje dat je eet krijgt een 10!!!...zo lekker.
Maar welk cijfer geef je de laatste uit de zak....vaak een onvoldoende.
Dus...koop één zak met z'n tweetjes ( of gooi de helft weg ipv jezelf als afvalbak te zien).
Zin in bonbons...koop één hele lekkerebij de bakker.
Kortom, weinig van lekker is ook lekker.
Ik vond het wel een aardig relaas.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jeanette, jij beschrijft het beroemde VDH-dieet!! (Vreet De Helft) 
Ha...!!! Dat klinkt erg lekker.
Het schijnt dat je, als je meer geniet van wat je eet, endorfine aanmaakt.
Voel je je nog beter.
Het kan niet op.....
Het schijnt dat je, als je meer geniet van wat je eet, endorfine aanmaakt.
Voel je je nog beter.
Het kan niet op.....
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
Renate
Klinkt goed. En ik denk dat het voor mij misschien nog zou werken ook, want ik ben nu eenmaal dol op lekkers en lust best 3 chocolaatjes bij de thee.
Maar de helft in de prullenbak gooien? Phoebe en Dinah zullen wel wat aankomen de volgende maanden.

Maar de helft in de prullenbak gooien? Phoebe en Dinah zullen wel wat aankomen de volgende maanden.