HK Suske X Ot (Beer)
Re: HK Suske X Ot (Beer)
Een injectie waarmee een implantaat in de nek werd ingebracht... (net zoals een chip)
Ik wist niet dat er meerdere manieren waren, maar het zou me niet verbazen dat zij het als injectie heeft ervaren...
Ik wist niet dat er meerdere manieren waren, maar het zou me niet verbazen dat zij het als injectie heeft ervaren...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Er zijn schijnbaar twee manieren, zij hadden wel bewust de keuze gemaakt voor de minst lang werkende.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Tjee, dat werpt een ander licht op de dekking.
Het zou in dit geval handig zijn geweest om eerst zaadjes te tellen?
Maar dat is achteraf gepraat, heb je niets meer aan.
Wie weet zitten er twee hummeltjes te wachten op de dag dat ze geboren mogen worden.
Bij een evt. volgende dekking zou ik deze meneer overslaan, mits er onderzoek is gedaan.
Het zou in dit geval handig zijn geweest om eerst zaadjes te tellen?
Maar dat is achteraf gepraat, heb je niets meer aan.
Wie weet zitten er twee hummeltjes te wachten op de dag dat ze geboren mogen worden.
Bij een evt. volgende dekking zou ik deze meneer overslaan, mits er onderzoek is gedaan.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Jammer toch, dat men al tot chemische castratie overgaat voor de RITS. Pubers en hormonen daar ontkom je niet aan en dat weet je als je een reu neemt.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ja, te gek eigenlijk. Ik had dat trouwens toch wel vooraf willen weten alsloes schreef:Jammer toch, dat men al tot chemische castratie overgaat voor de RITS. Pubers en hormonen daar ontkom je niet aan en dat weet je als je een reu neemt.
teef-eigenaar. Daar zou ik dus helemaal niet meer heengaan.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
sammydesmous
Karin wat jammer dat je het pas bij de tweede dag te weten bent gekomen dat Ot-Beer een chemische castratie had ondergaan. Stond het dan niet op de deklijst? Bij Sammy op de lijst stond er ook eentje die chemisch gecastreerd was maar dat stond er netjes bij vermeld. Die kwam voor ons gelijk al niet meer in aanmerking.
Toch maar er van uit gaan dat het gelukt is en gaan voor minimaal 2 pups. Gezond en wel. Nog even en we weten het.
José, Wiekse-Sammy & Lieveke

Toch maar er van uit gaan dat het gelukt is en gaan voor minimaal 2 pups. Gezond en wel. Nog even en we weten het.
José, Wiekse-Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ja jammer, maar als zowel de eigenaresse als Fredie (toch aardig expert) die niet meer als belemmering hebben gezien... Suske is voor de helft eigendom van Fredie, dus als ze had gedacht dat dit om die reden niet zou kunnen zou ze hem natuurlijk nooit op de deklijst hebben gezet.
Het is nu eenmaal zo, dus daar gaan we ook niet meer over mopperen. Als het om deze reden niet is gelukt, jammer dan, volgende keer beter.
En als het toch gelukt is.... heel fijn en welkom.
Misschien is die troela wel drachtig op de manier waarop ze loops is... nauwelijks merkbaar.
Het is nu eenmaal zo, dus daar gaan we ook niet meer over mopperen. Als het om deze reden niet is gelukt, jammer dan, volgende keer beter.
En als het toch gelukt is.... heel fijn en welkom.
Misschien is die troela wel drachtig op de manier waarop ze loops is... nauwelijks merkbaar.
groetjes, Karin
Zo krijgen mensen ook soms zomaar een baby.
Echt waar, pas nog in eigen kring meegemaakt.
Echt waar, pas nog in eigen kring meegemaakt.
Charlotte
Ik zou het ook liever hebben geweten, dan had je zelf kunnen beslissen of je deze reu toch wilde gebruiken. Suske is nog jong, en als het deze keer niets wordt dan volgend jaar maar weer een poging.
Maar wie weet zitten er toch een paar verstopt.

Maar wie weet zitten er toch een paar verstopt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Jeej wat spannend Karin. Ik hoop van harte dat Suske nog een verrassing voor jullie in petto heeft.
Nog een dag of 10 te gaan.
Hoe is het met Suske?
Hoe is het met Suske?
Charlotte
Geen verandering, dus ik ga er maar vanuit dat de verschijnselen duiden op een schijnzwangerschap. Dat was na de vorige loopsheid ook.
Op naar een volgende poging....
Maar best mogelijk dat dat niet al de volgende loopsheid al gaat gebeuren. Met haar gemiddelde van eens in de 9 maanden loops, zou ze begin juli loops moeten worden. De dekking zou dan in de 2e of 3e week van onze vakantie moeten plaatsvinden, meestal zijn wij week 2,3 en 4 op vakantie. Maar goed, ze is nog jong genoeg.
Op naar een volgende poging....
Maar best mogelijk dat dat niet al de volgende loopsheid al gaat gebeuren. Met haar gemiddelde van eens in de 9 maanden loops, zou ze begin juli loops moeten worden. De dekking zou dan in de 2e of 3e week van onze vakantie moeten plaatsvinden, meestal zijn wij week 2,3 en 4 op vakantie. Maar goed, ze is nog jong genoeg.
groetjes, Karin
Als jullie zoals gebruikelijk in het land blijven zou midden in de vakantie toch niet echt een bezwaar moeten zijn. Reu woont dan misschien wel om de hoek 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Dan niet, maar daar zijn we nog niet helemaal uit. Als we in Nederland blijven, dan zouden we ook wel voor die loopsheid gaan waarschijnlijk. Maar nu is dat nog niet duidelijk.loes schreef:Als jullie zoals gebruikelijk in het land blijven zou midden in de vakantie toch niet echt een bezwaar moeten zijn. Reu woont dan misschien wel om de hoek
De camping waar wij de laatste jaren zijn geweest, is de plaatsen aan het pimpen. Nu met water op de plaats en cai-aansluiting en 10 ampère. Was zonder water en cai en maar 4 ampère. De bijbehorende prijsverhoging......
Maar een loopse hond mee naar de camping....?? Volgens mij zou dat de kat op het spek binden zijn. Dus wie weet gaat ze voor één keer dan bij Fredie logeren.
De eerste en laatste week ben ik altijd nog / al met mijn werk bezig, dus in de tussenliggende 4 weken moeten wij onze vakantie plannen. Anders zou ik het wel afwachten. Zeker als ze heel erg regelmatig zou zijn, maar helaas durf ik daar niet zo op te vertrouwen.
Dus maar even afwachten, even terugrekenend, denk ik trouwens, dat ze pas in augustus loops wordt. Nu was het begin november, dan is er geen probleem.
groetjes, Karin
Jammer Karin, maar je verwachtte het al een beetje. En Suske is inderdaad nog erg jong, wie weet toch de volgende keer als de loopsheid op het voor jullie juiste moment komt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Jammer Karin maarja volgende keer beter dan maar. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ja hoor, nieuwe ronde nieuwe kansen! Eén ding is alvast geregeld.... volgende keer geen strijd over een echo, die komt er gewoon! 
groetjes, Karin