Ik voel me net een voyeur; ik zit lekker Ariënne's huiselijke tafereeltje te bekijken.
Was je stiekum de pups eruit aan het duwen Ariënne?
Lust Roosje eigenlijk ananas? Ananaskernen zijn wee-opwekkend zei mijn huisarts toendertijd...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik zat net te denken toen ik een paar benen zag langs schuiven, dat het wel een beetje reality programma gehalte heeft, waar ik nooit naar keek , maar vanwege een hond alle principes overboord gooi
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ariënne schreef:
Ananaskernen heb ik nou net niet in huis.
Ook niet in je groententuintje?
Echt heel verslavend dit. We kunnen best afspreken dat de webcam hierna om de beurt bij de anderen wordt neergezet...? Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe je huis er nu uitziet Mary; en het toetjesritueel bij jou Corrie is toch ook best de moeite waard om uit te zenden... En jullie kunnen dan mijn kids hier thuis in de gaten houden als ik aan het werk ben. ...best handig eigenlijk
ook eens even meegekeken ( gegluurd ) en zag een lege mand en benen voor het aanrecht waar is Roosje of houd ze niet van pottenkijkers
Zal af en toe ook een kijkje nemen of het al zover is.
wel te rusten voor straks geniet nog even zolang het nog kan
Daisy zit nu op dag 61 en de temp is gedaald naar 36.7. Niet schrikken als je niets ziet. Daisy ligt dan ergens anders of we zijn voor een keizersnee naar de da. We hopen natuurlijk dat de enige pup op de natuurlijke manier geboren wordt tussen nu en 48 uur.
Het beeld is duidelijk; je moet even rustig de reclame afwachten, maar dan zie je Daisy in diepe rust...
Voor haar hoop ik dat de pup(s) wat eerder dan de 22-e komt; een klein nestje betekent toch vaak grotere pups; en ik hoop stiekem toch nog dat er nog een extra verborgen pupje uitpopt...
Helaas niet...ook op de rontgenfoto was er maar 1 te zien al zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Het is tenslotte bijna kerstmis
Voor voorlopig heerst er nog een diepe rust.
De temp was om 11:00 weer wat gezakt naar 36.6 en voorlopig is nog steeds alles rustig. De vorige keer was haar diepte punt 36.4 en dan moet het weer gaan stijgen naar boven en dan nog kan het uren of nog 1 a 2 dagen duren Dus gewoon af en toe kijken en als je geluk heb maak je de bevalling mee