Bram van Babs en Jakko
Re: Bram van Babs en Jakko
Heb net je foto's bekeken, mooi hondje is Bram.
Leuke foto's, die van je kleinzoon met Bram. En die waar Bram in de schaal zit.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Gerrie
Dank je wel. Die foto met Bram en mijn kleinzoon, zat hij Bram te vertellen dat hij door een kalkoen in zijn hand gebeten was. Zo serieus. Later was er nog een foto waar net leek of Bram hem aan het troosten was. Ze worden goede vriendjes gelukkig. Zoeken elkaar altijd op.Erna schreef:Heb net je foto's bekeken, mooi hondje is Bram.
Die in die schelp. wat was hij nog klein he. Hij groeit zo hard.
-
Gerrie
Thanks.Ariënne schreef:Wat schattig, Gerry.![]()
Helemaal eens met Erna.
Leuke foto's Gerrie!
Ik vind die van Bram met de tennisbal tussen zijn pootjes erg mooi...
Ik vind die van Bram met de tennisbal tussen zijn pootjes erg mooi...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Gerrie
Vind ik ook al zeg ik het zelf. Die heb ik op mijn bureau blad staan.
Maak niet zo heel veel foto's op het moment, hij veranders niet zo snel meer.
Maak niet zo heel veel foto's op het moment, hij veranders niet zo snel meer.
Die van ons veranderen al jaren niet. Toch blijf ik maar plaatjes schieten. Tot ergenis van de familie....
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ik geloof dat ik wel 60 leuke foto's van Bloem en Stapper in de mand heb gemaakt. En nog denkik....ach...even een foto maken.
Ik gooi wel wat weg hoor
Ik gooi wel wat weg hoor
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik maak ook regelmatig weer nieuwe, kan het niet laten. 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Gerrie
Goede morgen allemaal
Zo, dat is weer een poos geleden. Ondertussen heel wat gebeurd hier. Hele leuke dingen en wat minder( weer veel last van mijn rug maar dat komt met behulp van de peut wekl goed). Heel mooi bericht, ik wordt weer oma en dit keer zonder IVF, Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Gijs krijgt een broertje, dat was overduidelijk haha.
Met Bram gaat het prima al blijft hij erg trekken aan de riem en ziet alle vogels vliegen op straat. Kan zich maar kort concentreren, Voor mij weer een goede les nog meer geduld met mijn cursisten te hebben. Mijn man snapt het niet zo goed omdat we dat met niet een van de andere honden gehad hebben. Dus voor de zoveelste keer weer uitgelegd dat dit een heel andere hond is dan de Retrievers. Komt wel goed.
Morgen is Bram al weer 6 maanden dus hij zal wel behoorlijk aan het puberen slaan. Hij is laatst voor het eerst bij de trimster geweest en al zeg ik het zelf, met korter haar ziet hij er net zo mooi uit als met lang haar, al vond ik die zwarte puntjes wel wat hebben.
We hebben zoveel plezier met die gekke hond. Vind kunstjes leren erg leuk en heeft ze snel door. Kan heel goed met de kleintjes opschieten. De eerst volegende cursus sla ik even over omdat ik het nu niet aan kan met mijn rus in dat zand van de manege bak en omdat ik vind dat Bram er nog niet aan toe is. Trainen doe ik thuis natuurlijk wel, dat is veel te leuk.
Zo, dat is weer een poos geleden. Ondertussen heel wat gebeurd hier. Hele leuke dingen en wat minder( weer veel last van mijn rug maar dat komt met behulp van de peut wekl goed). Heel mooi bericht, ik wordt weer oma en dit keer zonder IVF, Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Gijs krijgt een broertje, dat was overduidelijk haha.
Met Bram gaat het prima al blijft hij erg trekken aan de riem en ziet alle vogels vliegen op straat. Kan zich maar kort concentreren, Voor mij weer een goede les nog meer geduld met mijn cursisten te hebben. Mijn man snapt het niet zo goed omdat we dat met niet een van de andere honden gehad hebben. Dus voor de zoveelste keer weer uitgelegd dat dit een heel andere hond is dan de Retrievers. Komt wel goed.
Morgen is Bram al weer 6 maanden dus hij zal wel behoorlijk aan het puberen slaan. Hij is laatst voor het eerst bij de trimster geweest en al zeg ik het zelf, met korter haar ziet hij er net zo mooi uit als met lang haar, al vond ik die zwarte puntjes wel wat hebben.
We hebben zoveel plezier met die gekke hond. Vind kunstjes leren erg leuk en heeft ze snel door. Kan heel goed met de kleintjes opschieten. De eerst volegende cursus sla ik even over omdat ik het nu niet aan kan met mijn rus in dat zand van de manege bak en omdat ik vind dat Bram er nog niet aan toe is. Trainen doe ik thuis natuurlijk wel, dat is veel te leuk.
Laatst gewijzigd door Gerrie op 23 mar 2012, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gerrie
Op de eerste foto kijkt Gijs even of Bram ook wel schone pootjes en nagels heeft.
Laatst gewijzigd door Gerrie op 04 dec 2011, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gerrie
Ja leuk he
Die gekke hond doet meestal precies wat Gijs zegt.
Schitterend om ze samen te zien
Die gekke hond doet meestal precies wat Gijs zegt.
Schitterend om ze samen te zien
ewhuitema schreef:Twee schatjes!
Laatst gewijzigd door Gerrie op 04 dec 2011, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gerrie
Bram voor het trimmen
Laatst gewijzigd door Gerrie op 23 mar 2012, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gerrie
Bram na het trimmen
-
Gerrie
Lekker ding
Ha Gerrie, leuk dat je weer even komt buurten om ons op de hoogte te houden van Bram. Leuk ventje. Zo te zien is hij geplukt met stripeffect, want helemaal glad lijkt hij toch niet. Maar bij zo'n 1e plukbeurt is het natuurlijk veel pluis dat er uit moet. Ik vind het zo heel mooi.
Vervelend dat je weer rugklachten hebt, zo iets duurt altijd zo lang. Beterschap.
Een broertje voor Gijs, wanneer wordt 'ie verwacht?
Vervelend dat je weer rugklachten hebt, zo iets duurt altijd zo lang. Beterschap.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Gerrie
Nee dat klopt, het is nu net een teddie beerloes schreef:Ha Gerrie, leuk dat je weer even komt buurten om ons op de hoogte te houden van Bram. Leuk ventje. Zo te zien is hij geplukt met stripeffect, want helemaal glad lijkt hij toch niet. Maar bij zo'n 1e plukbeurt is het natuurlijk veel pluis dat er uit moet. Ik vind het zo heel mooi.
De trimster heeft niet een hele trimbeurt gedaan, alleen de lange losse plukken weg gehaald. Handig hoor , het is hier in de straat en ik liep even binnen omdat Bram last had van haar in zijn ogen en ik vroeg of ik die weg kon knippen, dat vond ze geen goed idee omdat dan de stuctuur van het haar veranderd. Zo kwam ze er achter dat die lange en dus ook de zwarte haren er nodig af moesten, de rest heeft ze laten zitten. Was wel nodig zei ze, Komt goed uit dat ze meer Smousen trimt. Bram heeft ook toen hij een paar weken oud was bij haar op de tafel gestaan dus deze trim beurt was helemaal geen probleem. hij vond het heerlijk en als we nu langs de salon lopen wil hij steeds naar binnen, een compliment voor de trimster.
Wat betreft mijn rug, dat heb ik al 30 jaar, komt alleen niet zo vaak meer voor (zo erg) sinds ik aan Tai Chi doe. Moet ook voor mijn heupen maar ik heb gezegt dat nu Bram nog zo jong is ik daar geen tijd voor heb. LOL
Het broertje voor Gijs komt in april,
-
Gerrie
Uitwaaien op het strand
- Bijlagen
-
- _DSC6605a.JPG (54.12 KiB) 1744 keer bekeken