Maar ja, deze is al van iemand...
Mijn moeder heeft ook jaren een leen-kater gehad.
Ja dat zou ik ook heel leuk vinden, een Poes en Roef samen. Maar ze komen elkaar denk ik wel regelmatig buiten tegen, want die poes woont in een van de huizen tegenover ons.Ariënne schreef:Wat schattig Julie: Roef en Poes! Wel heel leuk als ze samen op konden groeien...
Maar ja, deze is al van iemand...
Mijn moeder heeft ook jaren een leen-kater gehad.Sinds Kerst komt ie niet meer opdagen. Da's niet fijn als je dan niet weet wat er gebeurd is.

Erna schreef:Nala al aan het wisselen, wat gaat het snel. Ik heb van Lisa geen tanden of kiezen teruggevonden. Ik denk dat ze ze toen gewoon heeft doorgeslikt.
De pups probeerden hier ook alles te slopen, planten, gordijnen, onderkant van de stoelen of de tafel. Ik heb Pim zijn schoenen ook een keer veilig moeten stellen.Twee leuke beertjes die in een "kraampakket"' zaten hebben ze met zijn vieren vakkundig van hun neus ontdaan. :x Ik had ze gegeven om er een nestlucht van hen aan te krijgen. Daarna konden ze ze mee naar huis krijgen. Nu liggen ze hier, moet ze nog repareren. Daarna verdwijnen ze in Lisa d'r speelgoedmand.
Julie het nadeel van soms slecht eten van de pups zat hem ook in het feit dat ze elkaar heel erg aan het afleiden waren. Want als je als pup lekker denkt te gaan eten, en je wordt onderhand besprongen door broer of zus die je in je staart of poot bijten, dan was het natuurlijk heel belangrijk om met het spelletje mee te doen.
Alleen met vlees eten deden ze dat niet, dat vonden ze alle vier zo lekker dat het meteen naar binnen werd gewerkt.
Groetjes, Erna.

Nee, dat klopt hoor. Maar het zou zo niet moeten zijn. Komt omdat Marc iets teruggeplaats heeft. Het aantal berichten komt niet meer overeen met de lengte van de badzijden of zoiets.Erna schreef:Ariënne volgens mij hoef je niet te testen. Ik heb ook wel eens een lege bladzijde, als ik dan eentje terug ga kom ik weer bij de berichten. Volgens mij gebeurd dit als je bjina naar een nieuwe bladzijde gaat omdat deze dan vol is. Snap je me nog, of ben ik erg onsamenhangend.![]()
Groetjes, Erna.