Ben benieuwd Marcel wanneer er een pup voor je beschikbaar is.
Heb je nog voorkeur uitgesproken waar de pup ongeveer vandaan moet komen.
Omdat je zelf geen auto hebt is het het makkelijkste als de pup bij jou in de buurt geboren wordt. Weet niet of er teefjes bij jou in de buurt zitten die gedekt en drachtig zijn.
Succes Marcel.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
nee hein ne zover is het nog niet wand heb aangegeven dat ik zo rond juli,een pup wou dus als ik dan terug reken ergens mei.maar dan kan het nog zo zijn dat er nog geen nest is maar zou het zo rond deze tijd willen,wand dan heb ik ook een lange tijd vrij zo'n 9 weken dus heb ik alle tijd voor de kleine.
gr marcel
nou erna in iedergeval een reu en doe mee aan een dekking,ik heb niet in de mail gezet of die uit me buurt moet komen maar meschien komt ze er nog wel op terug ik wacht het ff af
gr
Marcel ook ikwacht op een pup, zit ook zonder eigen vervoer maarheb heel fijne vrienden die mij over al heen willen reiden, ik heb een naam voor mijn as pup namelijk Levi. en dat staat dus al genoteerd op de kalendervan2012 wanneer ik aan de beurt ben weet ik ook niet heb geen haastheb Lobkenog ,al zou het leuk wezen als ze samennog wat jaren konden samen zijn groetjes Hein.
Soms slaapt ze zelfs.
En vandaag toen Sylvia haar belde over het nest zat ze op een vergadering....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
ik blijf alles gewoon doen hoor tegen die tijd dat hij er is geef ik alle ruimte de hij nodig heeft,vakantie heeft iedereen ik ook juli augus dus alle ruimte voor pup en opvoeding hij krijgt het hier prima naar zu'n zin.al ik ga paardrijden gaat hij mee trouwens alles is al besproken hij zal geen momend alleen zijn,en trouwens dit weten juli nog niet ik ben er al een hele poos mee bezig dus maken juli je maar niet druk alles blijf ik doen.
gr
ik ga er weer iets leuks van maken het komend weekend,ik wil wel weer gaan fietsen maar dit x niet via de veluwe....hardewijk lelystad maar dit x vertrek ik vrijdag zo rond de klok van 9 uur.dan rij ik zo..... de steeg rheden( hier de veluwe op ) schaarsbergen lunteren achterveld amersfoort soest baarn bussum,hier overnacht ik dan en zaterdag via amsterdam monikendam volendam hoorn.dit is dan bij mekaar 200 km dan slaap ik de laaste week bij me moeder en ga ik 2 jan terug maar dan via de veluwe bij mekaar is dit dan 340 km
gr marcel
Goeie reis Marcel, mag toch hopen dat je geen storm, hagel of tegenwind hebt. Wat een onderneming in deze tijd van het jaar. Sjonge, jonge, waar begin je aan. Als het erg tegen mocht vallen kan je altijd nog met je fiets op de trein stappen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Goeie reis, veel plezier bij je familie en kom gezond weer terug.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Goede reis en fijne feestdagen bij je familie. Heelhuids weer terug. :kerstb1: :hboom: :kersthond: :krans:
José, Wieske-Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
ik heb zojuist wat foto's gekregen van de hondenkar die ik overneem van een vriend,deze kar kan 25 kilo aan dus een volwase smous kan hier nog wel in.ze staan in me foto map
gr marcel