Hier kun je vragen stellen of je zorgen delen omtrent kleine gezondheidskwesties van je hond. Neem contact op met een dierenarts voor deskundig advies.
Ook hier wordt altijd op een rotplek gespuugd; het kleed maar het allerliefste lekker gewoon bovenop de bank... Als ik geluk heb hoor ik ze kokhalzen en jaag ik ze de houten vloer op maar meestal ben ik te laat. Gelukkig zijn er nog een heleboel ergere dingen; op de schaal van alle wereld-ellende bungelt dit helemaal onderaan...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ze eten bij mij heel graag gras... Mag niet maar is kennelijk onweerstaanbaar...
De gras-spuug ziet eruit als een drol; ik heb me vaak vergist , maar zag dan tot mijn opluchting dat het "maar" spuug was.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wij komen niet verder dan de deurmatten...
Het kussen uit de mand van Suske wordt trouwens regelmatig ondergeplast door onze oude kat. Is volgens mij het gevolg van hun machtstrijd. Ze doet het alleen als Suske in een gesloten bench ligt ('s nachts). Ik probeer er 's avonds aan te denken, om het kussen ergens anders neer te leggen, maar ben meestal zo moe, dat ik het vergeet. Ach ja.....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Joh..dat is zeker een macho plasje!
Kattenplas stinkt ook behoorlijk.
Onze oude kater plaste in de plantenbakken en tegen de grote lappen velours gordijnen.
Geen makkelijke plaatsen.
Toch wel fijn dat ze gekotst heeft Ariënne.
Mensenpoep is toch een gore troep in hun lijf ook.
Maar ja..op het kleed hoefde nou ook weer niet.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Heeft iemand ervaring met dit middel? Bruno heeft sinds kort ook een erge aantrekkingskracht tot poep ontdekt. Als ik het zie en meteen 'nee' roep loopt hij wel door, maar volgens mijn dochter wordt het steeds erger. Ook alles op lebberen wat op straat ligt is een favoriete bezigheid van hem.
Ja hoor, wij hebben het een hele pot lang geprobeerd. (ong. 3 mnd.)
Onze ervaring..met eet ze net zoveel poep als zonder.
Maar de puppy-trainer had wel goede ervaringen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
eierkoeken, heeft bij mijn vorige hond goed geholpen
gaf je de hond gewoon een eierkoek dan?
Dat ga ik proberen, die lust ik namelijk zelf ook wel, als het voor Bruno niet helpt dan helpt het mij in elk geval
eierkoeken, heeft bij mijn vorige hond goed geholpen
gaf je de hond gewoon een eierkoek dan?
Dat ga ik proberen, die lust ik namelijk zelf ook wel, als het voor Bruno niet helpt dan helpt het mij in elk geval
Schijnen dan toch wel eierkoeken te moeten zijn van de warme bakker.
Uit de supermarkt zijn anders, daar ontbreekt de noodzakelijke stof.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
En die noodzakelijke stof zou ammoniak zijn, dus.......
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
ja zit ammoniak in eierkoeken, ik gaf haar gewoon een hapje per dag en het ging over, het waren bij haar ook periodes dat ze er last van had hoor, niet het hele jaar door.