Nou, hehe, ik heb een baby in huis. Ik ben de hele dag druk in de weer met slaapjes, hapjes, uitjes, plasjes en poepjes. Dan belt en weer iemand, bezoek........ga nog maar even door.
Siem doet het geweldig. De puppiebrokjes met een halve rodi-schijf erdoor worden verslonden en ook de pap gaat er goed in. Het was dus echt even wennen.....
Vannacht heeft hij zonder een kik te geven de hele nacht in de bench geslapen. Nog wel naast ons bed, maar komende nacht probeer ik hem een eindje verder te zetten. Vanmorgen was nog alles schoon en droog, dus snel naar buiten, waar meteen een hele grote plas gedaan werd.
Jules loopt de hele dag met speeltjes en botjes te slepen en te zwaaien voor zijn snoet om hem tot spelen te verleiden, wat erg leuk is samen. Mij speelt de hele tijd het zinnetje "ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen," door mijn hoofd. Van wie is dat?
Vanmiddag was het heel grappig, hij was druk aan het spelen op het kleed. Hij holt de bench in, waar een celstof matje lag, doet een grote plas, en gaat vervolgens weer verder spelen. Er is dus al enig besef en controle.......
Slim hondje....
Vanavond heb ik hem meegenomen naar de manege, waar Maartje rijdt. Lekker onder mijn jas. Maar volgens mij was het te overweldigend, want hij draaide zijn koppie in de jas en ging lekker pitten, maar even op de grond vond hij iedereen leuk en gezellig. Zometeen krijgt hij nog een hapje eten, nog even eruit en dan naar bed. Morgen een nieuwe spannende dag.......