De pups van Lisa en Dop
Ariënne ik had ook geprobeerd om een paar foto's van Julie te plaatsen. Dat is me pas gelukt nadat ik de foto's verkleind had. Ze staan in het album van Lisa en Dop.Ariënne schreef:Julie, ik weet niet precies of je dan een melding krijgt, maar voorlopig kun je 100 foto's in totaal plaasten. Kan ik zo meer van maken hoor. Geen idee hoeveel kb...julie schreef:Arienne als ik foto's plaats in mijn persoonlijk album, en het zou vol zitten, krijg ik dan een berichtje dat het vol is, of alleen maar een blanco tabblad? Hoeveel kb kun je in dat album zetten?Ariënne schreef:Volgende test...
Ik lees het wel.
Groetjes JulieKan ik evt. navragen.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
julie
Maar zoveel heb ik er nog niet hoorAriënne schreef:Julie, ik weet niet precies of je dan een melding krijgt, maar voorlopig kun je 100 foto's in totaal plaasten. Kan ik zo meer van maken hoor. Geen idee hoeveel kb...julie schreef:Arienne als ik foto's plaats in mijn persoonlijk album, en het zou vol zitten, krijg ik dan een berichtje dat het vol is, of alleen maar een blanco tabblad? Hoeveel kb kun je in dat album zetten?Ariënne schreef:Volgende test...
Ik lees het wel.
Ik ga het morgenavond weer proberen. Moet zo eten en daarna sporten. Dan morgen werken en morgenavond gelukkig vrij en geen nakijkwerk....
Groetjes Julie
groetjes julie
Gaat wel goed. Ik weet dat de pups alle vier op een prima stekje zitten, en ik hoor regelmatig iets van ze. Het is wel vreemd dat ze weg zijn. Het is gek dat je niet zomaar op elk moment zo'n kleintje kan knuffelen, dat mis ik wel.Renate schreef:Hoe was jullie eerste dag zonder pups, Erna?
Met Lisa gaat het goed, ik heb het idee dat ze de pups niet zo erg mist. Haar buik ziet er goed uit, ze heeft geen stuwing voor zover ik het kan bekijken. Als je het niet zou weten kan je niet zien dat ze net een nestje heeft gehad, moet je natuurlijk niet haar buik bekijken. Maar als ze gewoon staat zie je het niet.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Julie, 800 x 600, dan gaat alles goed.julie schreef:Maar zoveel heb ik er nog niet hoorAriënne schreef:Julie, ik weet niet precies of je dan een melding krijgt, maar voorlopig kun je 100 foto's in totaal plaasten. Kan ik zo meer van maken hoor. Geen idee hoeveel kb...julie schreef: Arienne als ik foto's plaats in mijn persoonlijk album, en het zou vol zitten, krijg ik dan een berichtje dat het vol is, of alleen maar een blanco tabblad? Hoeveel kb kun je in dat album zetten?
Ik lees het wel.
maar ik denk dat ze te groot zijn. Erna had het net ook al geprobeerd en het lukte ook niet...en zij is toch de expert met het plaatsen van foto's en filmpjes
![]()
Ik ga het morgenavond weer proberen. Moet zo eten en daarna sporten. Dan morgen werken en morgenavond gelukkig vrij en geen nakijkwerk....![]()
Groetjes Julie
groetjes julie
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Op de foto's ziet ze er ook mooi uit. Prima figuurtje hoor.Erna schreef:. Haar buik ziet er goed uit, ze heeft geen stuwing voor zover ik het kan bekijken. Als je het niet zou weten kan je niet zien dat ze net een nestje heeft gehad
Groetjes, Erna.
-
Renate
Gelukkig dat het jullie zo goed gaat. Ik moest geregeld aan jullie denken vandaag. Het zal best vreemd zijn de eerste dagen.
Gelukkig dat jullie niet kunnen zien dat Lisa haar pups mist. Het lijkt me zo sneu als Lisa haar pups zou zoeken.
Zelf weet je dat ze naar een goed huis zijn, want dat heb je met zorg uitgezocht. Maar Lisa heeft daar uiteraard geen weet van.
Gelukkig dat jullie niet kunnen zien dat Lisa haar pups mist. Het lijkt me zo sneu als Lisa haar pups zou zoeken.
Zelf weet je dat ze naar een goed huis zijn, want dat heb je met zorg uitgezocht. Maar Lisa heeft daar uiteraard geen weet van.
-
julie
ok dank je wel ... ga ik op letten.Mary schreef:Julie, 800 x 600, dan gaat alles goed.julie schreef:Maar zoveel heb ik er nog niet hoorAriënne schreef: Julie, ik weet niet precies of je dan een melding krijgt, maar voorlopig kun je 100 foto's in totaal plaasten. Kan ik zo meer van maken hoor. Geen idee hoeveel kb...Kan ik evt. navragen.
maar ik denk dat ze te groot zijn. Erna had het net ook al geprobeerd en het lukte ook niet...en zij is toch de expert met het plaatsen van foto's en filmpjes
![]()
Ik ga het morgenavond weer proberen. Moet zo eten en daarna sporten. Dan morgen werken en morgenavond gelukkig vrij en geen nakijkwerk....![]()
Groetjes Julie
groetjes julie
groetjes jjulie
Je weet dat dat nooit in de planning zat. Zeg gisteren tegen Pim dat we de bak weg kunnen geven aan iemand die ook een nestje wil fokken. Geeft hij als antwoord dat we hem maar moeten bewaren voor een volgende keer.Ariënne schreef:
Maar Erna: lijkt me erg wennen hoor! (Gelukkig mag je altijd nog een keer! Grapje hoor!)
Want een pup HOUDEN, dat wil Pim niet.
Groetjes, Erna.
Jeetje Erna, hier stond je zeker wel van te kijken...
Misschien gaat Pim de pups wel zo erg missen dat je er ooit toch één mag houden, en mag Lisa nog een keer.
Ik vind het in elk geval fijn om te horen dat jullie zelf ook zo genoten hebben van het nest. Wij, hier op een afstandje in elk geval wel!
groet, Martine
Misschien gaat Pim de pups wel zo erg missen dat je er ooit toch één mag houden, en mag Lisa nog een keer.
Ik vind het in elk geval fijn om te horen dat jullie zelf ook zo genoten hebben van het nest. Wij, hier op een afstandje in elk geval wel!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Renate
Nou Erna, dat Pim gek was met de pups, dat zag je zo wel aan de foto's.
En over een jaar of 2 -3?
Dan zit er ook een leuke tijd tussen de 2 honden.
In principe mag een teefje voor een 2e nest niet ouder dan 8 jaar zijn...
In Maria's werpkist hebben ook al heel veel nestjes gelegen en er zijn via de club ook nestkisten te leen. O.a. die van Charlotte, dus ook bij jullie in de buurt Renate.
En over een jaar of 2 -3?
In principe mag een teefje voor een 2e nest niet ouder dan 8 jaar zijn...
In Maria's werpkist hebben ook al heel veel nestjes gelegen en er zijn via de club ook nestkisten te leen. O.a. die van Charlotte, dus ook bij jullie in de buurt Renate.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ha, jullie zijn beide zeer standvastige mensen. Wanneer de puppylucht geheel uitErna schreef:Je weet dat dat nooit in de planning zat. Zeg gisteren tegen Pim dat we de bak weg kunnen geven aan iemand die ook een nestje wil fokken. Geeft hij als antwoord dat we hem maar moeten bewaren voor een volgende keer.Ariënne schreef:
Maar Erna: lijkt me erg wennen hoor! (Gelukkig mag je altijd nog een keer! Grapje hoor!)Je weet maar nooit. Pim mist de pups ook, hij heeft het heel leuk gevonden. Ik wil best nog één keer fokken, op één voorwaarde. Dan wil ik een pupje houden. Weet bijna zeker dat er over twee jaar geen tweede nestje komt.
Groetjes, Erna.
je neus is verdwenen is alles weer zoals het was. Geen twee honden en geen nest
meer, de bak kan gewoon weg. Daar durf ik wel een gokje op te wagen.
Ik weet bijna zeker dat er geen nestje meer komt, dat had ik al vaker aangegeven. Dat we van het nestje genoten hebben konden jullie toch wel tussen de regels doorlezen. Anders had ik er vast niet zo enthousiast over verteld. De bak (zonder bodem) kan natuurlijk altijd geleend worden zolang hij hier nog staat. Pim heeft het net zo leuk gevonden als ik zelf, hij is gek op dieren. Maar dat wil nog niet zeggen dat hij twee honden wil hebben. Ik ga donderdag weer met Lisa naar de fly-ball training toeMary schreef:Ha, jullie zijn beide zeer standvastige mensen. Wanneer de puppylucht geheel uitErna schreef:Je weet dat dat nooit in de planning zat. Zeg gisteren tegen Pim dat we de bak weg kunnen geven aan iemand die ook een nestje wil fokken. Geeft hij als antwoord dat we hem maar moeten bewaren voor een volgende keer.Ariënne schreef:
Maar Erna: lijkt me erg wennen hoor! (Gelukkig mag je altijd nog een keer! Grapje hoor!)Je weet maar nooit. Pim mist de pups ook, hij heeft het heel leuk gevonden. Ik wil best nog één keer fokken, op één voorwaarde. Dan wil ik een pupje houden. Weet bijna zeker dat er over twee jaar geen tweede nestje komt.
Groetjes, Erna.
je neus is verdwenen is alles weer zoals het was. Geen twee honden en geen nest
meer, de bak kan gewoon weg. Daar durf ik wel een gokje op te wagen.
Groetjes, Erna.
Ja, dat hebben we beiden gemist. Heb vast een foto van 'n vliegende Lisa hiernaast gezet.Mary schreef:Lekker hoor, dat zal ze wel gemist hebben (jij ook).Erna schreef:Ik ga donderdag weer met Lisa naar de fly-ball training toe![]()
Groetjes, Erna.
mooie vlinder heb je weer geplaatst Mary.
Groetjes, Erna.
-
julie
Ach je weet het met mannen nooit. Eerst zeggen ze nee, en dan draaien ze toch bij. Ze willen gewoon het gevoel hebben dat zij de beslissing hebben genomen. Maar dat Pim ook genoten heeft van de pups dat geloof ik zeker. Want hij was echt altijd heel enthousiast en lief met die kleine doerakken.
Maar ik denk wel dat hij het meent dat hij geen puppy wil houden
Ach de tijd zal het leren of er nog een tweede nestje van Lisa komt.
Roef is ondertussen de tent aan het afbreken. Hij had vanavond eerst een beetje gespuugd, natuurlijk net voordat we hem voor het eerst even alleen zouden laten. Hetb het even aangekeken, maar het viel wel mee. Dus toch maar sporten :steppen:
Ik had een mergpijpje voor hem gemaakt en dat vond hij echt helemaal het einde. Nu loopt hij meer te slepen en te gooien door de hele kamer. En maakt er ronde dansjes omheen met blafgeluiden..zo jammer dat ik dat niet kan filmen..
groetjes Julie
Maar ik denk wel dat hij het meent dat hij geen puppy wil houden
Roef is ondertussen de tent aan het afbreken. Hij had vanavond eerst een beetje gespuugd, natuurlijk net voordat we hem voor het eerst even alleen zouden laten. Hetb het even aangekeken, maar het viel wel mee. Dus toch maar sporten :steppen:
Ik had een mergpijpje voor hem gemaakt en dat vond hij echt helemaal het einde. Nu loopt hij meer te slepen en te gooien door de hele kamer. En maakt er ronde dansjes omheen met blafgeluiden..zo jammer dat ik dat niet kan filmen..
groetjes Julie