Hier kun je vragen stellen of je zorgen delen omtrent kleine gezondheidskwesties van je hond. Neem contact op met een dierenarts voor deskundig advies.
Ach die bloemetje ziek. Gelukkig gaat het weer beter. Mij lijkt het ook de bokkenpies. Brr.
Knuffels voor de kleine Bloem.
Groetjes
Jose en Wieske-Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Vannacht is het prima gegaan.
Ze is weer helemaal zichzelf.
Het drolletje van vanmorgen ligt op een schep, kan Lex hem zo bekijken.
Hoe blij kun je zijn met zo''n geurig exemplaar.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jeanette schreef:Ze is zo levendig als wat!
Vandaag weer prima drolletjes gedraaid.
Maar ik verkoop de huid van de bruine beer niet voor ze geschoten is.
Kennen julie dit verschijnsel: fanatiek alles op willen eten, elk kruimeltje moet van de vloer of het nou eetbaar is of niet. Roosje doet dit wel eens, ook nu. Buikpijn, wormen?? Zal op de ontlasting letten.
Fija ook hoor. Die gaat ook regelmatig naar de bakken om nog eens 'na te likken'.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ariënne, je kent toch de verbastering van mijn kennelnaam? Geen van Abtswoude, maar van Hapswoude.
Ik heb nu Pienter te logeren, zusje van Pluk. Ook een van Hapswoude dus. Die is pas erg! Probeert zelfs de vissen uit de vijver te vissen. Ze vond een rauwe ui uit mijn volkstuintje: Hap slik weg. Doorgeschoten radijzen in een compostemmer: Heerlijk!
Ze draait ook haar pootje niet om om brutaalweg te jatten.
Gelukkig is ze verder erg lief en gehoorzaam.
Bijlagen
pien houdt van de natuur.jpg (60.72 KiB) 3344 keer bekeken
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Ons neefje studeert sinds kort in Delft. Fredie heeft hem vanavond na het verjaardagfeest van mijn 80-jarige schoonvader naar huis gebracht. Zijn moeder had zijn tassen vol lekkers gestopt. Tas bij Toets en Tjalda achterin... Hoop dat Matthijs nog wat overheeft. Geen maag-darmprobleem hoor, gewoon een vreetzak.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Dat is de kat op het spek binden zou mijn vader gezegd hebben.
Ja, Maria: van Hapswoude... :wink2: Maar, bijv. cement uit de muur? Gelukkig doet ze weer normaal. Ik probeer haar gewicht iets meer op peil te krijgen dus wie weet is het dat toch wel.
Pienter is ook niet gek.
Dat doet Diesel ook; hij vindt de voegen van mijn badkamervloertegels heel lekker.
Van sommige voegen is al een halve cm verdwenen.
Natuurlijk verbied ik het hem, maar op onbewaakte ogenblikken weet hij toch heel wat weg te schrapen. Hij doet het alleen daar; andere tegels interesseren hem niet. Ik vermoed dat het met kalk te maken heeft; iets anders kan ik niet bedenken...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes