leven weer terug had. Ze had er veel plezier aan beleefd maar het had haar toch
meer energie gekost dan ze had gedacht. (haar gezondheid is niet zo algemeen)
Je hebt een mooi nestje gefokt.
Ik ben er ook erg blij mee dat het allemaal goed is gegaan en dat het zulke leuke hondjes zijn geworden. Het was af en toe best heftig, maar we kijken op een leuke tijd terug straks.Mary schreef: Je hebt een mooi nestje gefokt.![]()

Hoi Wubke,wubke schreef:Volgens mij heb ik een stukje gemist met het geswitch van de ene naar de andere uitvoering vanhet forum en weer terug.
Maar ik heb begrepen dat vanavond de gemiste stukjes teruggeplaatst worden, dus ik wacht nog even af.
Hoe gaat het met Roef bij zijn nieuwe baasjes?
Heeft Julie geen tijd meer om berichtjes te schrijven, of zijn die ook even weg?
Erna schreef:Dank je wel Renate, wij hebben er ook erg van genoten, nog een paar dagen dan gaan Mous en Siem ook naar hun nieuwe huis.
Ja, en vandaag is Pien-Elza uitgevlogen. Dat is toch altijd wel moeilijk hoor. Maar haar nieuwe gezin is heel erg blij met haar. Ik heb al gehoord dat ze bijna de hele weg heeft geslapen en ze heeft samen met Franka de bench verkent. Ik heb een paar foto's ontvangen, zal er een in het album zetten. Hoop dat Gerda dat niet erg vindt.
We hebben van Gerda en Anton een hele mooie tekening van Pien-Elza gekregen, door Gerda getekent. Zal de foto die ik er van heb gemaakt ook plaatsen. Wat een creatieve mensen onder ons. Van Loes had ik ook al zo'n mooie geschilderde kaart van Lisa en Moos gehad.
Vanmiddag hebben Mous en Siem heerlijk lopen rennen op het grasveld. Slim zijn ze hoor, want als ze niet willen dat je ze op tilt willen ze snel weglopen.
Pim heeft gezien dat Siem een achterpoot optilde bij het plassenkan dit echt al zo zijn, of ging dit per ongeluk. Hij had op dat moment wel steun van Mous, kon daar tegen leunen, de viezerd heeft haar nat geplast.
![]()
En dan Lisa, Maria weet jij het antwoord hier op.
Lisa doet de laatste week erg wild met de pups. (hoofdzakelijk Mous) Gisteren heb ik al gezien dat ze Mous in het bos omver heeft gerend. Ik had toen al het idee dat ze dat niet per ongeluk deed.Vanmiddag heeft ze Mous op het grasveld weer onderuit gehaald. Mous moest er erg van piepen en wilde even niets van Lisa meer weten. Mous kwam bescherming tussen mijn benen zoeken. Ik heb er geen aandacht aan geschonken, dus even later was Mous weer heerlijk aan het spelen met Siem.
Wat kan de oorzaak van Lisa d'r gedrag zijn? Als de pup door een vreemde hond op zo'n manier onderuit gehaald wordt ben je terecht kwaad op zo'n hond en zijn eigenaar. Nu doet Lisa dit tegen haar eigen pup.
Kan Lisa jaloers zijn, de pups krijgen natuurlijk veel aandacht.
Foto's geplaatst.
Groetjes, Erna.