Eva81 schreef:Hoi Jose,als ik het goed heb,worden de pups van Wieske-Sammy over 2 dg alweer een jaar oud.Wat gaat zo'n jaar dan hard he,ik heb ze zo nu en dan gevolgd op de fotosite en je mag met recht trots zijn dat jouw Sammy zo'n mooi nest heeft afgeleverd

Heb je met alle pups en eigenaars nog contact,zijn ze allemaal erg veranderd in dat jaar?
Met de eigenaren van de pups hebben we nog wel contact. Met de een wat vaker dan met de ander. Regelmatig krijgen we foto's en laatst heb ik een belrondje gedaan. Mariken-Nanga heeft bij ons gelogeerd en binnenkort komt Esther-Ezzy logeren. Eerst een proefweekendje omdat ze geen poezen gewend is en eerst eens kijken hoe ze het met onze Jaripoes doet.
Ik vind onze Lieveke niet echt veranderd in dat jaar. Ze is nog steeds vrij donker van kleur, haar karakter is ook nog het zelfde. Lief, vriendelijk, knuffelig, makkelijk, leert snel. En nog steeds gek op Sammy.
Het karakter van Mariken-Nanga was eigenlijk ook nog wel het zelfde als toen ze nog bij ons was als pup. Rustig, beetje bescheiden. Vond ik nu nog wel. En het karakter van Sanne-Senna is ook nog het zelfde. Maar dat kun je beter aan Yvonne vragen.
José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)