Rosa
Re: Rosa
Wat leuk dat Rosa fanatiek is, dan wil ze graag werken. Laatst heb ik nog naar een wedstrijd staan kijken bij de Rotweilerclub. Deze zit vlak bij onze vereniging. Na onze training met wat teamleden gaan kijken. Allerlei verschillende honden, maar géén smousje er tussen.
Heb het vroeger met onze vorige smous Tirza geprobeerd, kreeg toen een hernia, einde oefening.
Met Lisa ben ik gaan flyballen omdat je als handler zelf niet zo hoeft te rennen, is ook erg leuk.
Heb het vroeger met onze vorige smous Tirza geprobeerd, kreeg toen een hernia, einde oefening.
Met Lisa ben ik gaan flyballen omdat je als handler zelf niet zo hoeft te rennen, is ook erg leuk.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat leuk dat jouw dochter samen met Rosa behendigheid doet.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wij ook! fotootje?ewhuitema schreef:Ben benieuwd hoe ze er straks weer uitziet....
Een goed teken, dat ze de plukwijzer heeft bekeken. Jij hebt straks een nieuw hondje!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ben ook benieuwd, goed dat ze de plukwijzer er bij heeft genomen.
Je hebt straks maar een half hondje over hoor, en ze lijkt dan net weer een pupje.
Je hebt straks maar een half hondje over hoor, en ze lijkt dan net weer een pupje.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Lekker bij iemand thuis.
Hoop dat ze je advies opvolgt om niet te wassen.
De eerste jaren werd Finny door een vriendin geplukt, die ook helemaal geen ervaring met smousjes had. We hebben samen heel wat staan brainstormen met het (toen nog onduidelijke) trimschema. Wassen deed zij sowieso niet.
Hoop dat ze je advies opvolgt om niet te wassen.
De eerste jaren werd Finny door een vriendin geplukt, die ook helemaal geen ervaring met smousjes had. We hebben samen heel wat staan brainstormen met het (toen nog onduidelijke) trimschema. Wassen deed zij sowieso niet.
Charlotte
Nou wat heet niet duur, spotgoedkoop vind ik het.
Je betaald hier rustig het dubbele, en dan moet je nog blij zijn dat ze niet stiekem ook nog knippen. Want ja, het moet natuurlijk wel in twee uur klaar zijn hé.
Doe Lies dus maar zelf, voor dat bedrag zou ik haar met het grootste plezier weg brengen. Ja, wat zacht voelt Rosa nu hé! Kan me voorstellen dat Klaas steeds even wil aaien.
Je betaald hier rustig het dubbele, en dan moet je nog blij zijn dat ze niet stiekem ook nog knippen. Want ja, het moet natuurlijk wel in twee uur klaar zijn hé.
Doe Lies dus maar zelf, voor dat bedrag zou ik haar met het grootste plezier weg brengen. Ja, wat zacht voelt Rosa nu hé! Kan me voorstellen dat Klaas steeds even wil aaien.
Geen idee. Ik vind dat gelik ook niks maar hij blijft het toch doen.
Mijn man doet een stuk lelijker tegen hem dan en dat lijkt wel te schelen,
maar helemaal niet doen lukt toch niet.
Mijn man doet een stuk lelijker tegen hem dan en dat lijkt wel te schelen,
maar helemaal niet doen lukt toch niet.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)