Billie komt

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Gerrie

Re: Billie komt

Bericht door Gerrie »

Gaat helemaal goed komen, knap hoor.
Wij zijn net terug van onze vakantie dus de 1e week van gemist :-(
Gisteren hebben wij een paar uurtjes op Bram mogen passen,
Haha, Harrie had het er maar druk mee zo'n druktemaker die steeds maar achter je aan rent en aan je bek wil zitten. Harrie moest hem af en toe goed corrigeren maar Bram reageerd daar goed op. Al is hij niet erg onder de indruk. Hij ging netjes in Harrie zijn bench slapen. Kon ik meteen goed bekijken wat wij nog moeten aanpassen in de tuin. Zoals de druivenstruik, daar kunnen ze bij en die is giftig voor honden.

Erna

Bericht door Erna »

Ik ben de draad een beetje kwijt, is het nu Billie of Bram. Misschien ben ik een stuk je vergeten te lezen en kom ik er nog achter. :oops:
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

loes

Bericht door loes »

Volgens mij heet hij Lucky :hihi: Ben ook volkomen de draad kwijt, maar zei Gerrie niet dat ze héééél slecht in namen is?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Erna

Bericht door Erna »

Lucky??? Jij maakt het nog lastiger Loes. Ach, hoe hij ook heet, als hij maar "lucky" is.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Mary

Bericht door Mary »

Het komt wel goed met Bommel.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Renate

Bericht door Renate »

:mrgreen:

ypedwards

Bericht door ypedwards »

[quote="GerrieGisteren hebben wij een paar uurtjes op Bram mogen passen,
Haha, Harrie had het er maar druk mee zo'n druktemaker die steeds maar achter je aan rent en aan je bek wil zitten. Harrie moest hem af en toe goed corrigeren maar Bram reageerd daar goed op. Al is hij niet erg onder de indruk. Hij ging netjes in Harrie zijn bench slapen. Kon ik meteen goed bekijken wat wij nog moeten aanpassen in de tuin. Zoals de druivenstruik, daar kunnen ze bij en die is giftig voor honden.[/quote]

Mam hij heet BILLIE....Bram moet nog komen whahaha

ypedwards

Bericht door ypedwards »

Erna schreef:Ik ben de draad een beetje kwijt, is het nu Billie of Bram. Misschien ben ik een stuk je vergeten te lezen en kom ik er nog achter. :oops:

Nee hoor, ze doet het de hele tijd, hij heet idd Billie......Lucky Billie is zijn volledige naam.

ypedwards

Bericht door ypedwards »

whahaha, grappig,

Mam je maakt iedereen in de war.

De pup van mijn moeder heet Bram.
Mijn pup heet Billie, in het nest hadden ze hem Lucky genoemt. Op de stamboom is het dus LUCKY BILLIE hihihi.

Met Billie gaat het heel goed. Heel af en toe nog een ongelukje in huis. (als het regent) Vandaag zelfs heel goed aan de riem uitgeweest. gepoept en plast aan de riem. Ben super trots.
Vandaag ook zijn negenweken prik gekregen. Vanavond was hij niet helemaal lekker.
Hij weegt nu 3,5 kilo. Eet goed en slaapt nog veel. We waren zondag wezen zwemmen en moest hij dus ff alleen zijn. De buuf heeft niets gehoord en dat we thuis kwamen lag hij nog heerlijk te slapen. Hij is gek van de kids. De jongste maakt hem nog wel wat wild. Maar ook dat moet afgeleerd worden.
Kayleigh had hem natuurlijk met twee dagen al geleerd dat ie moet zitten. Dus nu ook nog steeds, als hij zijn eten krijgt ploft hij heerlijk op zijn kont. En met zijn schuine koppie kijkt hij me aan van ....mag ik mag ik mag ik.

Dus allemaal BILLIE is een topper. (vind ik dan he hihi) :thumbsup:

Gerrie

Bericht door Gerrie »

Sorry hoor, ik ben een warhoofd met namen.
Gaat op den duur helemaal goed komen :grijns:

yvonne

Bericht door yvonne »

Lijkt me een heerlijk ding die Billie!
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Ach Gerrie, je bent momenteel helemaal vol van Bram. :hihi:

Wat een leukerdje is Billie, en wat doet hij het goed. :yes2:

Gerrie

Bericht door Gerrie »

Erna schreef:Ach Gerrie, je bent momenteel helemaal vol van Bram. :hihi:

Wat een leukerdje is Billie, en wat doet hij het goed. :yes2:

haha, ik ben niet de enigste hoor, Yvette noemt Billie regelmatig harrie
Zal erfelijk zijn als mijn moeder mij riep, kwam er vaak eerst een hele lijst van mijn andere zusters

karin73

Bericht door karin73 »

Herkenbaar hoor, hier worden er namen ook wel eens door elkaar gegooid. Gerrit heet bij zijn vader bijna standaard Kees-Pieter-Willem-Gerrit. En onze zwarte kat krijgt nog wel eens de naam van de vorige zwarte kat naar haar hoofd geslingerd... en ze lijken alleen qua kleur op elkaar.

En dan nog dezelfde eerste letters.... lastig hoor.
groetjes, Karin

Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)

Gerrie

Bericht door Gerrie »

karin73 schreef:Herkenbaar hoor, hier worden er namen ook wel eens door elkaar gegooid. Gerrit heet bij zijn vader bijna standaard Kees-Pieter-Willem-Gerrit. En onze zwarte kat krijgt nog wel eens de naam van de vorige zwarte kat naar haar hoofd geslingerd... en ze lijken alleen qua kleur op elkaar.

En dan nog dezelfde eerste letters.... lastig hoor.
haha, ben blij dat ik niet de enigste ben

ypedwards

Bericht door ypedwards »

Billie doet het super goed,
Hij is nu tien weken en kan al heel goed alleen blijven. Doet eigenlijk niets meer in huis. Beetje brutaal. Erg speels, en hij groeit als kool. Vind het heerlijk om lekker in de tuin te graven (stout)

Ik heb alleen een probleem, hij eet zijn eigen ontlasting op. Ik moet er super snel bij zijn om het op te ruimen of hij heeft het al op. Vind het zo onwijs vies.

Heeft iemand hier suggesties voor?????

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Bloemetje doet dat ook... :yucky:

Ze is nu 15 weken en het gaat nu iets beter.

Wat we doen:
We hebben heerlijke zalmsnacks. Als ze poept stond ik in het begin echt naast haar, lokte haar direct weg met een stukje zalmsnack en haalde razendsnel de drol weg.
Nu poept ze rond het huis op een schepje...erg makkelijk. Hups weg ermee.
Tijdens de wandelingen lokten we haar met telkens iets lekkers wat verder weg van de poep.
Nu komt ze wel een paar meter uit zichzelf. Erg fijn, want ze poept wel eens midden tussen de bramen. :grijns:
Maar ze is slim...ze zoekt de poep op de terugweg nog wel eens op...dus moet ik er als de kippen bij zijn.
Maar er is duidelijk verbetering. Dus 'hoop'. :fluit:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

ypedwards

Bericht door ypedwards »

even weer een update van Billie,

Hij is al zo'n grote jongen. En ik geniet super van hem. Ik vind hem sprekend op zijn moeder lijken.
Ik weet niet wanneer de ritsdagen voor onze hond is. of hoe ik daar achterkom.
Het is billie van Luna en Jack.
hij is ondertussen bijna tien maanden oud. Super goed met de meiden van mij. Beete hard leers buiten als hij los is. Dus alleen los als ik met mijn moeder en haar smous ga lopen.
volgende week word ie geplukt. Ik ben benieuwd.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Gewoon lid worden van de club...krijg je ons mooie blad...en daar staat het in.. :crazy: :grijns:

Ook 8 september worden de pups van Luna en Jack óók voor de RITS uitgenodigd.
Iedereen krijgt ruim op tijd een uitnodiging.

Maar je kan hem alvast in je agenda zetten. :klappen:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

ypedwards

Bericht door ypedwards »

Jeanette schreef:Gewoon lid worden van de club...krijg je ons mooie blad...en daar staat het in.. :crazy: :grijns:

Ook 8 september worden de pups van Luna en Jack óók voor de RITS uitgenodigd.
Iedereen krijgt ruim op tijd een uitnodiging.

Maar je kan hem alvast in je agenda zetten. :klappen:
leuk, hardstikke bedankt en hij staat erop. :grijns:

Gesloten