Klets-topic
Re: Klets-topic
Zo, flink aan het klussen, Marcel.
Jij krijgt geen tijd om je te vervelen.
Heb je oppas voor je cavia's als je een paar dagen van huis gaat?
Jij krijgt geen tijd om je te vervelen.
Heb je oppas voor je cavia's als je een paar dagen van huis gaat?
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Mieke hoe is het de laatste dagen met Boomy gegaan?
Hoe reageert Hiske eigenlijk op haar gedrag, hoop niet dat zij het nodig vindt om dit gedrag over te nemen.
Hoe reageert Hiske eigenlijk op haar gedrag, hoop niet dat zij het nodig vindt om dit gedrag over te nemen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
We hebben vanavond de laatste Harry Potter film gezien en hebben genoten! Het was mijn allereerste film in 3D (IMAX in de ArenA) en dat was wel heel mooi om te zien (en horen); je echt zat middenin de film. Toen voor de laatste keer de aftiteling verscheen, moest ik een brok wegslikken; het was voor ons echt de afsluiting van de Harry Potter periode waarmee mijn jongens zijn groot geworden. Echt een aanrader voor de liefhebbers!Martine schreef:Maar ja, wij zijn dan ook wel echte die-hard-fans; mijn kinderen kunnen later echt zeggen dat ze zijn opgevoed tijdens het Harry-Potter-tijdperk!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wat bijzonder allemaal, Martine. En leuk om dit aan het begin van de vakantie te doen. 

Leuk Martine!
Wij moeten als fans nog even wachten tot de grootste drukte voorbij is. (wij zijn alle 4 werkzaam in het bioscoopbedrijf). Maar kijken er erg naar uit.
Hier in Amersfoort kunnen we ook nog genieten van de D-Box stoelen. Die bewegen mee op beeld en geluid. Heel bijzonder.
Vooral veel jongeren zijn inderdaad opgegroeid met Harry Potter en zullen het gaan missen.
Alles op DVD en later nog eens terugkijken. Net als Lord of the Rings. Blijft elke keer weer prachtig!
Wij moeten als fans nog even wachten tot de grootste drukte voorbij is. (wij zijn alle 4 werkzaam in het bioscoopbedrijf). Maar kijken er erg naar uit.
Hier in Amersfoort kunnen we ook nog genieten van de D-Box stoelen. Die bewegen mee op beeld en geluid. Heel bijzonder.
Vooral veel jongeren zijn inderdaad opgegroeid met Harry Potter en zullen het gaan missen.
Alles op DVD en later nog eens terugkijken. Net als Lord of the Rings. Blijft elke keer weer prachtig!

Nog nieuwe ontwikkelingen Mieke??Erna schreef:Mieke hoe is het de laatste dagen met Boomy gegaan?.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Ik heb vanmiddag mijn studiespullen opgeruimd. Een aantal studieboeken wil ik bewaren als naslagwerk, maar een groot aantal ook niet. Ik dacht ze te verkopen via bol.com of marktplaats, maar de tweedehands studieboeken zijn nauwelijks iets waard. Boeken waar ik over de 50 euro voor betaald heb, staan nu voor 4 of 5 euro te koop.
Doet een beetje pijn als boekenliefhebber....
Doet een beetje pijn als boekenliefhebber....
Wat zonde...
Het gekke met dat soort zaken is, als je zelf iets zoekt is het altijd duur.
Heb je geen speciale boekenhuizen voor tweedehands studieboeken Renate?
Het gekke met dat soort zaken is, als je zelf iets zoekt is het altijd duur.
Heb je geen speciale boekenhuizen voor tweedehands studieboeken Renate?
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Ja, dat is wel heel erg zonde. Dat zou je toch niet verwachten dat ze nog maar 1/10 waard zijn.

De boeken van mijn zonen konden gratis worden afgehaald.
Niemand gezien.
Niemand gezien.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Mijn zoon Ruben heeft een groot gedeelte van zijn boeken kunnen verkopen aan een collega. Hij heeft dus mazzel gehad als ik het zo lees.

Wat zonde Renate, voor zo'n klein bedrag zou ik ze niet weg doen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Ja vreemd hè? Ik kijk altijd eerst of ik een boek tweedehands kan kopen. Op een enkel gelukje na, heb ik er veel nieuw moeten kopen.
Ik doe alleen de boeken weg, waar ik niets meer mee doe. Ik heb Dana beloofd dat ze voor het geld leesboeken mag kopen. Dana is een echte boekenwurm.
We lezen nu Pippi Langkous. Geweldig. Ik weet niet wie er meer geniet. Zij of ik...
Ik doe alleen de boeken weg, waar ik niets meer mee doe. Ik heb Dana beloofd dat ze voor het geld leesboeken mag kopen. Dana is een echte boekenwurm.
We lezen nu Pippi Langkous. Geweldig. Ik weet niet wie er meer geniet. Zij of ik...
Kan je je studieboeken niet te koop aanbieden op de school waar je gestudeerd hebt? Briefje op prikbord o.i.d. Het lijkt me toch dat daar jaarlijks heel wat geïnteresseerden voor zullen zijn...
Of anders hier even proberen? http://www.paboforum.nl/forums/index.php
Of anders hier even proberen? http://www.paboforum.nl/forums/index.php
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
-
H.v.witzenburg
ZOJUIST MIJN LIDM.SCHAP VAN DE TECKELCLUB OP GEZEGD. NU NOG EVEN LID WORDEN VANDE SMOUSHONDEN CLUB MAAR JAWEL PER 1 JAN. ER HEEFT IEMAND AAN MIJN COMP. GEZETEN .NOU HEB IK VOLGENS MIJ GROTERE LETTERS OF MOET IK EEN NIEUWE BRIL.? LOBKE IS WEER EENS ONDEUGEND ZE HEEFT DE VISITE LATEN SCHRIKKEN. DE VROUWELIJKE VISITE GING NAAR DE WC MAAR ZE KAN NIET TEGEN KLEINE RUIMTE,S DUS LIET ZE MET WAARSCHUWING DE DEUR OPEN HE DACHT LOBKE ERIS IEMAND WEG ZONDER MIJ TE GROETEN DUS LOBKE OP ONDERZOEK EN VOND AL GAUW DE VERMISTE GILLEN HAAL DIE HOND WEG NOU TOEN KONDEN WIJ NIET MEER VAN HET LACHEN. DE VOLGENDE KEER ZAL IK LOBKE NIET MEER LATEN ZOEKEN NAAR MIJN ZUS. MAAR VOORLOPIG KOMT ZE NIET MEER ZAL MIJ EEN ZORG ZIJN, ZE ZIT TOCH ALTIJD MAAR TE ZEVEREN HOE MOEILIJK ZE HET HEEFT NOU IK ZEG MAAR ZO. GEEN ZORGEN VOOR DE DAG VANMORGEN EERST DIE VAN GISTEREN VERHELPEN . GR . HEIN.
-
renske
Waarschijnlijk heb je de Capslock toets aan
.
Kwam net Kees nog tegen, de zoon van Keetje die mee was met de uitlaatservice. Fusca en hij hebben leuk gespeeld, al was hij eigenlijk wat te druk/ baldadig voor haar.
Kwam net Kees nog tegen, de zoon van Keetje die mee was met de uitlaatservice. Fusca en hij hebben leuk gespeeld, al was hij eigenlijk wat te druk/ baldadig voor haar.
Kees is volgens mij een meissie....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004