Billie komt
-
ypedwards
Billie komt
Morgen komt onze Billie bij ons thuis. Wachten leek wel een eeuwigheid te duren. Maar om tien uur is het zover. Kunnen we van onze nieuwe pup gaan genieten.
We maken er een leuke dag van. De fokker komt hem met mama hond en haar kids brengen. Dan een lekker wandeling in de duinen misschien. We zien het wel. Eerst de pup maar hier.
We maken er een leuke dag van. De fokker komt hem met mama hond en haar kids brengen. Dan een lekker wandeling in de duinen misschien. We zien het wel. Eerst de pup maar hier.
Re: Billie komt
Geweldig.
Heel veel plezier morgen.
Sluit die kleine drop maar in je armen.
Heel veel plezier morgen.
Sluit die kleine drop maar in je armen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Mirjam1962
Nog geen 24 uur wachten dus.
Lekker spannend, hoor.
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
veel plezier morgen.Eindelijk de pup bij jullie.Wat is de reden dat hij gebracht wordt.Voor zover ik altijd oor wordt de pup opgehaald.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Veel plezier met jullie pup en ik vroeg me ook al af waarom die thuis word gebracht en niet opgehaald .?
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Zo heb je als fokker wel meteen een beeld bij waar je pup terecht gaat komen. Ik vind het nog niet zo gek.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
ypedwards
corrie schreef:veel plezier morgen.Eindelijk de pup bij jullie.Wat is de reden dat hij gebracht wordt.Voor zover ik altijd oor wordt de pup opgehaald.
De pup komt uit Ursem, Dat is ongeveer een uurtje rijden hiervandaan.
Mijn dochter en haar meiden kunnen heel leuk met elkaar spelen. Ik woon aan de duinen en het leek haar leuk om te zien waar Billie heen gaat. Mama hond komt ook mee en dan gaan we gezellig in de duinen wandelen. Normaal gesproken had ik hem ook gewoon gehaald hoor. Maar vind dit ook wel super leuk.
-
ypedwards
Ik vind het ook nog niet zo gek hoor, maar geloof niet dat ze alle pups gaat wegbrengen. Sommige gaan aardig ver vandaar.karin73 schreef:Zo heb je als fokker wel meteen een beeld bij waar je pup terecht gaat komen. Ik vind het nog niet zo gek.
Dit was een mooie afstand en net als ik al zei, de duinen is mijn voortuin. ruimte genoeg voor een mooie wandeling.
-
ypedwards
Dank je wel, dat gaat helemaal goed komen.Ariënne schreef:Gezellige boel! Heel veel plezier met Billie erbij!
Een fijne 1e dag met z'n allen.
Wij hebben ook 1 pup om een x-reden zelf gebracht, al moet ik wel zeggen dat ik dat moeilijker vond dan dat er 1 werd afgehaald. Maar hij was ook wat langer gebleven en leek dus net een beetje 'ons' hondje.
Wij hebben ook 1 pup om een x-reden zelf gebracht, al moet ik wel zeggen dat ik dat moeilijker vond dan dat er 1 werd afgehaald. Maar hij was ook wat langer gebleven en leek dus net een beetje 'ons' hondje.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Veel plezier met Billie morgen.
En dat ze hem komen brengen? Dan maken ze er voor zichzelf tenminste ook een leuke dag van met een lekkere strandwandeling als toetje. Ook fijn voor de moederhond. Het lijkt me best moeilijk; de dag dat je nestje uitvliegt...
En dat ze hem komen brengen? Dan maken ze er voor zichzelf tenminste ook een leuke dag van met een lekkere strandwandeling als toetje. Ook fijn voor de moederhond. Het lijkt me best moeilijk; de dag dat je nestje uitvliegt...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Eindelijk gaat Billie thuis komen. Billie gaat het heerlijk krijgen met de duinen als achtertuin. Er zijn er niet zoveel die dit kunnen zeggen.
Een fijne dag morgen met zijn allen.
Wij gaan op afstand meegenieten van jullie Billie.
Een fijne dag morgen met zijn allen.
Wij gaan op afstand meegenieten van jullie Billie.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Als het goed is moet Billie aangekomen zijn op zijn nieuwe stek.
Een hele fijne dag. Fijn genieten met z'n allen.
Een hele fijne dag. Fijn genieten met z'n allen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
...en...???
Leuk zo'n wandeling met z'n allen. Billie boft maar om zo vlak aan de duinen te mogen wonen.
Gefeliciteerd met z'n thuiskomst!
Gefeliciteerd met z'n thuiskomst!

-
ypedwards
Nou m'n lieve Billie is hier hoor.
De fokker kwam hem om half elf brengen met de hele familie, mama hond kwam ook mee. Helaas stroomde het van de regen.
Hij heeft even de hele beneden verdieping goed in zich opgenomen.
Na alles getekend te hebben en het officieele uit de weg was, is hij helemaal van ons.
Suus en haar man (de fokker) moesten nog ergens heen en dus zijn hun meiden bij ons gebleven met Luna de lieve mama hond. Zo hebben we de hele dag gespeelt met z'n allen. Buurtjes en buurtkindjes kwamen af en aan. Hij heeft uren achter elkaar geslapen. Het is ook niet niks al die nieuwe dingen.
Z'n ritme is een beetje in de war. Hij wilde niet zijn laatste eten opeten. Maar hij ziet er gezond uit dus het kan niet zoveel kwaad.
toen hij bij ons kwam, ging hij gelijk al naar zijn bench en leek wel te begrijpen dat hij daar thuishoort. Hij gaat nu al zelf daar elke keer slapen.
Hopen dat we een beetje goed de nacht door komen. Zit er zelfs aan te denken dat ik misschien wel op de bank eindig.
Ik kijk erg uit naar alle leuke dagen en momenten die we samen gaan meemaken.
Oh ja, mijn oudste dochter Kayleigh heeft hem al leren zitten. hij doet het nu elke keer als ze het zegt.
De fokker kwam hem om half elf brengen met de hele familie, mama hond kwam ook mee. Helaas stroomde het van de regen.
Hij heeft even de hele beneden verdieping goed in zich opgenomen.
Na alles getekend te hebben en het officieele uit de weg was, is hij helemaal van ons.
Suus en haar man (de fokker) moesten nog ergens heen en dus zijn hun meiden bij ons gebleven met Luna de lieve mama hond. Zo hebben we de hele dag gespeelt met z'n allen. Buurtjes en buurtkindjes kwamen af en aan. Hij heeft uren achter elkaar geslapen. Het is ook niet niks al die nieuwe dingen.
Z'n ritme is een beetje in de war. Hij wilde niet zijn laatste eten opeten. Maar hij ziet er gezond uit dus het kan niet zoveel kwaad.
toen hij bij ons kwam, ging hij gelijk al naar zijn bench en leek wel te begrijpen dat hij daar thuishoort. Hij gaat nu al zelf daar elke keer slapen.
Hopen dat we een beetje goed de nacht door komen. Zit er zelfs aan te denken dat ik misschien wel op de bank eindig.
Ik kijk erg uit naar alle leuke dagen en momenten die we samen gaan meemaken.
Oh ja, mijn oudste dochter Kayleigh heeft hem al leren zitten. hij doet het nu elke keer als ze het zegt.
Wat fijn dat hij er is; zo te oren heeft hij een druk eerste dagje gehad...
Geniet van elkaar!
Geniet van elkaar!
Fijn!! Het manneke is thuis.
Heel veel plezier en geluk met elkaar.
Gewoon de eerste paar dagen naast je bed in een bench.
Volgens de puppy cursus hier, is dat het allerbeste.
Tenslotte is het ventje mams en nestgenoten kwijt en in de natuur zijn ze ook niet aleen met 7/8 weken!
Kruikje erin..klaar is kees.
Heel veel plezier en geluk met elkaar.
Gewoon de eerste paar dagen naast je bed in een bench.
Volgens de puppy cursus hier, is dat het allerbeste.
Tenslotte is het ventje mams en nestgenoten kwijt en in de natuur zijn ze ook niet aleen met 7/8 weken!
Kruikje erin..klaar is kees.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dat hebben de meesten van ons gedaan met als gevolg geen huilende, piepende, angstige pup. Voor iedereen rust en meestal kan al heel snel de bench op de plaats waar hij moet.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004