Om hem heen zuigen kan natuurlijk ook.
Wieske - Sammy op de Ruiver X Jurre - Joris
Re: Wieske - Sammy op de Ruiver X Jurre - Joris
Bloem is niet echt dol op het ding, maar bij Stapper kan ik een poot optillen om er onder te stofzuigen. Of ik duw hem met de zuigmond opzij.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
sammydesmous
Om een uur of 6 werd ik wakker. Ik hoorde gepiep van beneden af komen. Vlug er uit en ben maar gaan kijken. Het was Sanne die in de ren van de werpkist rond liep en als maar piepte. De anderen die nog rustig lagen te slapen werden er ook wakker van. Allemaal op staan dan maar. Ze kakelden en krioelden door elkaar heen. Een kippenhok was er niets bij. En Sanne er boven uit. Ik heb snel wat brokjes pap gemaakt en nadat ze allemaal geplast hadden aan ze gegeven. Ze aten er flink van. Toch honger geweest denk ik. Daarna hebben ze nog wat bij Sammy gedronken en werden ze rustig. Ik ben toch nog maar even terug in bed gegaan. Ik vond het net iets te vroeg om al op te staan. De pups hebben geslapen tot we opstonden. Na hun ontbijt bij Sammy hebben ze in de ren gespeeld met elkaar en met de knuffels. Esther doet al pogingen om er uit te komen en springt tegen de rand van de ren. Duurt niet lang meer of ze kan er uit vrees ik. Toen ze moe werden vielen ze weer een voor een in slaap.’s Middags hebben ze in de kamer gespeeld en in Sammy’s grote mand gelegen. Lieveke en Loetje gingen samen in de werpkist liggen. Zij zijn vaak samen. Esther en Silke zoeken elkaar ook regelmatig op om te stoeien of om tegen elkaar aan te slapen. Zijn twee haantjes de voorste. Mariken en Sanne, zijn de twee rustigste alhoewel Sanne om aandacht vraagt door te piepen. Dan wil ze opgebeurd worden. Wat we dus niet altijd doen. Het is een echte knuffelbeer schreef ik al. Mariken wacht altijd rustig af, zij zal zich niet opdringen. Het is een echte lieverd. Ze hebben vandaag weer heerlijk gesmikkeld van de brokjespap en de gewone pap. Het scheelt wel voor Sammy ze drinken nu veel minder vaak en minder lang bij haar. Loetje heeft nadat hij van de pap gegeten had een Betje over gegeven maar gelijk daarna ging hij al weer stoeien met zijn zusjes. Dus niets aan de hand. Waarschijnlijk te gulzig geweest. ’s Nachts slaapt Sammy nog steeds bij hen in de ren in haar eigen mand. Vanavond zijn we weer op pad geweest met de smousmobiel. Waren we net buiten begon het behoorlijk te regenen. We hebben maar geschuild onder een boom. De pups gingen dicht bij elkaar zitten. Hun vachtjes helemaal nat. Toen de regen wat minder werd zijn we maar naar huis gegaan. En hebben we de smousje met een handdoek droog gewreven. Nu zijn aan het rondrennen door de kamer en helas wat plasjes hier en daar achterlatend. De pups drinken trouwens uit de waterbak van Sammy en als we die op de onderste tree zetten van de trap dan gaan ze zelfs rechtop staand een poging doen om er toch bij te komen. We laten ze er niet onbewaakt bij hoor. We passen wel op. Vanmorgen werd ik al heel vroeg gebeld door een van de gegadigden voor een pup. Zij vertelde dat ze toch maar van een pup afzag. Jammer, ze leek ons wel geschikt. Wat nu? Gelijk flitste er een naam door mijn hoofd. Een pup van Sammy gaat als het van beiden kanten klikt bij Yvonne wonen. Zij komen zaterdag kennismaken met Sammy, haar kleintjes en ons. Fredie is ingelicht. Kunnen wij hier toch nog een pup volgen in haar leventje.
Lieveke 1164, Loetje 1230, Mariken 1374, Esther 1550, Silke 1576 en Sanne 1350.
Lieveke 1164, Loetje 1230, Mariken 1374, Esther 1550, Silke 1576 en Sanne 1350.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Nou, jij hebt het al gezegt!
Nu kan ik ook uit de band springen!
in mijn buik!
Wij kijken er erg naar uit om die lieverds in het echt te zien.
Nu kan ik ook uit de band springen!
in mijn buik!Wij kijken er erg naar uit om die lieverds in het echt te zien.

Wat leuk zeg voor jullie 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Yvonne van harte gefeliciteerd, wat leuk is dit. En zaterdag al meteen kijken.
Je hebt ze vanaf de geboorte kunnen volgen op het forum, dus vreemd zijn ze niet meer voor je.
Gek hé José, dat iemand na zoveel weken toch nog af belt voor de pup. Er zal wel een goede reden voor zijn. Ik heb het met één van Lisa haar pups ook gehad, zij waren toen vijf weken oud.
Het is in ieder geval erg leuk dat je de pup via Yvonne kan blijven volgen op het forum.
Je hebt ze vanaf de geboorte kunnen volgen op het forum, dus vreemd zijn ze niet meer voor je.
Gek hé José, dat iemand na zoveel weken toch nog af belt voor de pup. Er zal wel een goede reden voor zijn. Ik heb het met één van Lisa haar pups ook gehad, zij waren toen vijf weken oud.
Het is in ieder geval erg leuk dat je de pup via Yvonne kan blijven volgen op het forum.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
ewhuitema
Dat is leuk! Gefeliciteerd Yvonne! Zomaar een onverwachte verassing.
Van harte Yvonne...wat een verrassing!!!
Erg leuk voor jullie allebei...heel veel geluk.
Erg leuk voor jullie allebei...heel veel geluk.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
gerrymoerkens
Gefeliciteerd hoor, en zaterdag lekker gaan kijken en knuffelen.
Heel vervelend als mensen na zoveel weken afzeggen.
De kleintjes zijn al bijna 5 weken oud.
Maar beter dat men zich van te voren bezint, dan dat een pup/jonge hond verplaatst moet worden.
Helaas missen de nieuwe eigenaren de eerste weken.
Gelukkig heb je het span via het forum kunnen volgen Yvonne, en zijn er foto's.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Het kwam inderdaad als een totale verrassing! Ik kan me zo goed voorstellen dat het fijn is om de pup te kunnen blijven volgen.
Je steekt er zoveel liefde, tijd en energie in.
Als het allemaal door gaat (de eindregie ligt tenslotte bij José), dan mag ze na een week al mee op vakantie naar Limburg.
Hoe spannend allemaal
Je steekt er zoveel liefde, tijd en energie in.
Als het allemaal door gaat (de eindregie ligt tenslotte bij José), dan mag ze na een week al mee op vakantie naar Limburg.
Hoe spannend allemaal

Leuk Yvonne, gefeliciteerd!
Zo ben ik trouwens ook ooit aan Bobbie gekomen; iemand viel af en toen werd aan mij gedacht; ook in de hoop dat ze hun pup konden blijven volgen. Dat gebeurt inderdaad nog steeds! (hè Ria
)
Helaas verdwijnen veel mensen van het forum als hun langverwachte pup eindelijk in het bezit is. Ik hoop dan ook voor José en de rest van ons dat je haar op de hoogte zult blijven houden van al haar avonturen, maar dat zit vast wel goed...!
Zo ben ik trouwens ook ooit aan Bobbie gekomen; iemand viel af en toen werd aan mij gedacht; ook in de hoop dat ze hun pup konden blijven volgen. Dat gebeurt inderdaad nog steeds! (hè Ria
Helaas verdwijnen veel mensen van het forum als hun langverwachte pup eindelijk in het bezit is. Ik hoop dan ook voor José en de rest van ons dat je haar op de hoogte zult blijven houden van al haar avonturen, maar dat zit vast wel goed...!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Maak jullie borst maar nat!Martine schreef: Ik hoop dan ook voor José en de rest van ons dat je haar op de hoogte zult blijven houden van al haar avonturen, maar dat zit vast wel goed...!
Ook al kon ik niet zoveel "hondenverhaaltjes" delen met jullie, heb ik regelmatig wat van me laten weten. Zo probeerde ik ook een beetje een "forumband" op te bouwen.
Nu kan het alleen nog maar leuker worden. En zal ik ongetwijfeld ook in het echie kennis maken met jullie. :wink2:

-
sammydesmous
Volgende week zaterdag gaan we naar de Erkemederhondendag in Zeewolde met Sammy en haar pups. We zouden het op prijs stellen als jullie dan ook zouden komen. Dan kun je gelijk met div. forumleden kennis maken.yvonne schreef:[quote=
zal ik ongetwijfeld ook in het echie kennis maken met jullie. :wink2:
Groetjes José en Wieske-Sammy met haar zondagskindertjes
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Dat is een mooie oplossing. Vervelend als mensen toch afbeelen , maar fijn dat je Yvonne benaderd heb. Wij hebben zo ooit een pup bij Christine geplaatst. Hun Jipke zien we nog regelmatig. Over een paar weken komt ze logeren.
Het is gewoon fijn om ook later nog je pupjes eens te zien en om ze te volgen.
Ik verheug me oom de belevenissen van deze pup te volgen.
Het is gewoon fijn om ook later nog je pupjes eens te zien en om ze te volgen.
Ik verheug me oom de belevenissen van deze pup te volgen.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Leuk hoor Yvonne wij hebben al kennis gemaakt op de ritsdag en ik vind het zo leuk dat er nu dan eindelijk een pup bij jullie komt wonen geniet nog maar ffies van puppie knuffelen en snuffelen bij Jose.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
Gerrie
Yvonne, gefeliciteerd. Heerlijk genieten