Dat staat Dana heel mooi.
Wandeling in Belfeld
-
Desi
Re: Wandeling in Belfeld
Helaas, helaas,
het was donderdag een baaldag voor Jan Hein. Hij hamoest 's morgens afrijden terwijl hij nog nooit in de regen had gereden. Er was dus in Zwolle echt een wolkbreuk
Alles wat mis kon gaan ging mis. Dus gezakt. "s Middags om 20 voor 5 ging de telefoon. Ja hij was ook voor de Havo gezakt, net geen her! Balen. Nu een jaartje overdoen en thuis blijvn wonen!
We zijn vandaag ook niet naar Belfeld, want Henk is woensdag in de tuin onder uit gegaan toen hij een varen uit de grond wilde halen. Even een weekendje rust want ale botten voelt hij nu...
Volgens de buienrader moet het in Limburg niet zoveel geregend hebben als hier. Hopelijk komen ze droog over! Maar de smousjes, die zullen die leuke modderpoel op het eind van de wandeling wel weten te vinden!
We zijn vandaag ook niet naar Belfeld, want Henk is woensdag in de tuin onder uit gegaan toen hij een varen uit de grond wilde halen. Even een weekendje rust want ale botten voelt hij nu...
Volgens de buienrader moet het in Limburg niet zoveel geregend hebben als hier. Hopelijk komen ze droog over! Maar de smousjes, die zullen die leuke modderpoel op het eind van de wandeling wel weten te vinden!
Nou, dat is met recht een baaldag zeg. Dan kan er op zo'n dag ook niets meer goedgaan.
Maar ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Maar ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ach, wat een ongelooflijke pech voor Jan Hein, Anja.
Enorm balen....zo'n dag wil je niet al te vaak hebben in je leven...
Wat een vervelende smak heef Henk gemaakt.
Zeker even rustig aan doen. Niets forceren.
Sterkte met je mannen Anja.
Volgend jaar beter voor Jan Hein.
Heb je hem nog fijn een jaartje thuis.
Enorm balen....zo'n dag wil je niet al te vaak hebben in je leven...
Wat een vervelende smak heef Henk gemaakt.
Zeker even rustig aan doen. Niets forceren.
Sterkte met je mannen Anja.
Volgend jaar beter voor Jan Hein.
Heb je hem nog fijn een jaartje thuis.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Mirjam1962
Wat een pech kan je soms hebben.
Hier ook een zoon in huis die gezakt is
Heel veel sterkte voor Jan Hein en Henk.
Wat voor opleiding had je zoon anders gedaan?
Sylvester is ingeschreven bij het R.O.C ICT opleiding en morgen wordt ik gebeld hoe het nu verder gaat.
Hij gaat Engels herkansen en dan kan hij die twee andere gezakte vakken over doen naast zijn opleiding.
Hier ook een zoon in huis die gezakt is
Heel veel sterkte voor Jan Hein en Henk.
Wat voor opleiding had je zoon anders gedaan?
Sylvester is ingeschreven bij het R.O.C ICT opleiding en morgen wordt ik gebeld hoe het nu verder gaat.
Hij gaat Engels herkansen en dan kan hij die twee andere gezakte vakken over doen naast zijn opleiding.
-
Desi
Jan Hein zou Gezondheidszorg Technologie in Rotterdam gaan doen. Van ons wordt van alle kanten (mijn man werkt ook in het voortgezet onderwijs) afgeraden om naast een HBO opleiding die 2 andere vakken in de avonduren te doen. Wat je zoon gaat doen is super zwaar, heeft veel zelfdisipline nodig, wat wij niet zagen zitten in combinatie met op kamers gaan in Rotterdam. Bovendien krijgen ze dat jaar ook geen studiebeurs en OV-kaart. Dus voor Jan Hein nog een jaartje naar Raalte naar de HAVO!
Ai, tegenvallende uitslagen, vooral het zakken voor de HAVO.
Ach een jaartje langer bij mams en paps, op een heel leven maakt dat niet zoveel uit. Is ie ook weer een jaar wijzer. Gaat vast goedkomen allemaal.
Beterschap met Henks rug. Dat vallen niets, maar dat neerkomen,
Ook beterschap voor Gerrit, jammer dat hij op de valreep ziek is geworden.
En dan de wandeling....
15 Mensen, waaronder een baby en 11 smousje gaven acte de présence.
Kort vóór vertrek regende het even flink, met een frisse wind erbij
, maar toen we vertrokken was het droog en op een paar spetters na, bleef dat ook zo
.
Twee kleinpups van Phoebe waren er; Dinah natuurlijk en Jade-Kaya uit het nest van Lenna.
We hebben de route deze keer andersom gelopen, het modderpoeltje hadden we zo al in het begin. Onze honden hadden natuurlijk gelijk zwarte poten en borst.
Door de regen was het toch véél minder modderig als anders
.
Na afloop binnen nog eens 'lekker' genoten
.
Wij vonden het fijn, ik hoop de anderen ook.
Ach een jaartje langer bij mams en paps, op een heel leven maakt dat niet zoveel uit. Is ie ook weer een jaar wijzer. Gaat vast goedkomen allemaal.
Beterschap met Henks rug. Dat vallen niets, maar dat neerkomen,
Ook beterschap voor Gerrit, jammer dat hij op de valreep ziek is geworden.
En dan de wandeling....
15 Mensen, waaronder een baby en 11 smousje gaven acte de présence.
Kort vóór vertrek regende het even flink, met een frisse wind erbij
Twee kleinpups van Phoebe waren er; Dinah natuurlijk en Jade-Kaya uit het nest van Lenna.
We hebben de route deze keer andersom gelopen, het modderpoeltje hadden we zo al in het begin. Onze honden hadden natuurlijk gelijk zwarte poten en borst.
Door de regen was het toch véél minder modderig als anders
Na afloop binnen nog eens 'lekker' genoten
Wij vonden het fijn, ik hoop de anderen ook.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Desi
Fijn Charlotte, dat alles goed is verlopen en heerlijk met dat kleine grut erbij! 
-
Ria
Volgens de buienrader moet het in Limburg niet zoveel geregend hebben als hier. Hopelijk komen ze droog over! !
[/quote]
Hier heeft het wel geregend maar niet zoveel. Dan woon je ongeveer 9 km verder, en dan zo groot verschil.
Hier heeft het wel geregend maar niet zoveel. Dan woon je ongeveer 9 km verder, en dan zo groot verschil.
Fijn dat jullie wandeling niet al te nat is geweest!
Gerrit heeft een griepje te pakken, en dat hakt er met MS net even wat harder in.
Onze kinderen hebben de hele dag door Suske uitgelaten (lang leve vaderdag), ze probeerden dat tussen de buien door te doen, maar dat is meestal niet gelukt.
Balen Mirjam, dat jullie zoon het ook niet heeft gered....
Gerrit heeft een griepje te pakken, en dat hakt er met MS net even wat harder in.
Onze kinderen hebben de hele dag door Suske uitgelaten (lang leve vaderdag), ze probeerden dat tussen de buien door te doen, maar dat is meestal niet gelukt.
Balen Mirjam, dat jullie zoon het ook niet heeft gered....
groetjes, Karin
Wat jammer dat Jan Hein en Sylverster gezakt zijn, altijd even balen als je zo'n bericht binnen krijgt. Ach één jaartje langer over de studie is ook niet zo erg, en voor Jan Hein wel prettig dat hij nog even thuis kan blijven wonen. Ook jammer dat hij zij rijbewijs niet heeft gehaald, op zich ook niet erg. Maar kost toch altijd weer een dot geld om weer opnieuw af te rijden. Pech van die stortbui tijdens het afrijden.
En dan ook nog Henk gevallen en last van zijn rug, beterschap.
Bah Karin, een griep kan Gerrit helemaal niet gebruiken. Beterschap voor hem, hoop dat hij snel weer beter is.
En dan ook nog Henk gevallen en last van zijn rug, beterschap.
Bah Karin, een griep kan Gerrit helemaal niet gebruiken. Beterschap voor hem, hoop dat hij snel weer beter is.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het was bij ons droog vanochtend, dus op weg naar Limburg.
Een minuut of 20 voor we bij Maria Hoef zijn begint het te regenen, niet echt meer op gerekend moet ik zeggen, dus een beetje balen. We komen om 10.00 uur gelijk aan met Loes en Bert, denken nog lekker een kopje koffie te drinken voor de wandeling. Helaas de tent is nog dicht.
Dus maar in de auto zitten wachten op de anderen. Het regende behoorlijk op dat moment.
Ik had inmiddels niet alleen mijn regenjas, maar ook mijn regenbroek aan en mijn hoed opgezet. Pim vond het er niet uitzien
jammer dan.
Toen Peter en Charlotte arriveerde wist Peter te vertellen dan het vanaf 11.00 uur droog zou zijn, en hij had helemaal gelijk. Tijdens de wandeling geen spetje regen meer gehad.
Charlotte schreef al met hoeveel mensen en honden we waren. Niet zo'n grote groep, wel erg gezellig.
Het was een mooie wandeling in een gevarieerd gebied, hoogte verschillen, mooie smalle paadjes en bijna manshoge varens.
De honden hadden natuurlijk het modderpoeltje gevonden, er waren er een paar bij die daarna zeer zwarte poten hadden, maar verder viel het reuze mee.
Onderweg kwamen we een heel mooi vlindertje tegen, waarop de forumgangers in koor zeiden, we vragen aan Mary wat het er voor eentje is. Zet een foto van de vlinder in een ander topic.
Dinah mocht af en toe een klein stukje lopen, wat een dapper ding is dat, liep gewoon mee tussen mensen en honden.
Natuurlijk moesten de hondjes nog met elkaar op de foto, wat braaf zijn ze toch, blijven gewoon allemaal netjes zitten tot ze weer vrij mogen.
Dana heeft kleine Dinah op schoot, en voor Jade-Kaya was het met haar 14 weken natuurlijk nog te moeilijk om stil te blijven zitten. Dat is me er eentje hoor, heeft lekker meegelopen, regelmatig gedragen door haar baasje. Dat vond madam soms niet eens zo leuk, wilde gewoon met de andere hondjes rennen. Lies vond haar op een gegeven moment denk ik te opdringerig, want zij heeft Kaya flink op haar nummer gezet, was niet eens alleen een snauw, maar ging zelfs achter haar aan.
Kan me herinneren dat ze dat ook wel eens met haar eigen pups heeft gedaan. Daarna hebben ze geen aanvaring meer gehad. Kaya was overigens totaal niet onder de indruk. Later tijdens de wandeling kwam zij met schrikdraad in aanraking, daar moest ze wel even flink van piepen. Het andere baasje van Kaya droeg hun mensenpup, een week jonger dan Kaya. Heerlijk in een grote doek gewikkeld hing hij op mama's buik en heeft de hele weg heerlijk liggen slapen, zich totaal niet bewust van de mooie wandeling.
Na afloop van de wandeling was Maria Hoef open en hebben we heerlijk aan de koffie met Limburgse vlaai gezeten. Gezellige afsluiting van een mooie wandeling.
En op de terugweg.......hebben we heel veel regen gehad.
Een minuut of 20 voor we bij Maria Hoef zijn begint het te regenen, niet echt meer op gerekend moet ik zeggen, dus een beetje balen. We komen om 10.00 uur gelijk aan met Loes en Bert, denken nog lekker een kopje koffie te drinken voor de wandeling. Helaas de tent is nog dicht.
Ik had inmiddels niet alleen mijn regenjas, maar ook mijn regenbroek aan en mijn hoed opgezet. Pim vond het er niet uitzien
Toen Peter en Charlotte arriveerde wist Peter te vertellen dan het vanaf 11.00 uur droog zou zijn, en hij had helemaal gelijk. Tijdens de wandeling geen spetje regen meer gehad.
Charlotte schreef al met hoeveel mensen en honden we waren. Niet zo'n grote groep, wel erg gezellig.
Het was een mooie wandeling in een gevarieerd gebied, hoogte verschillen, mooie smalle paadjes en bijna manshoge varens.
De honden hadden natuurlijk het modderpoeltje gevonden, er waren er een paar bij die daarna zeer zwarte poten hadden, maar verder viel het reuze mee.
Onderweg kwamen we een heel mooi vlindertje tegen, waarop de forumgangers in koor zeiden, we vragen aan Mary wat het er voor eentje is. Zet een foto van de vlinder in een ander topic.
Dinah mocht af en toe een klein stukje lopen, wat een dapper ding is dat, liep gewoon mee tussen mensen en honden.
Natuurlijk moesten de hondjes nog met elkaar op de foto, wat braaf zijn ze toch, blijven gewoon allemaal netjes zitten tot ze weer vrij mogen.
Dana heeft kleine Dinah op schoot, en voor Jade-Kaya was het met haar 14 weken natuurlijk nog te moeilijk om stil te blijven zitten. Dat is me er eentje hoor, heeft lekker meegelopen, regelmatig gedragen door haar baasje. Dat vond madam soms niet eens zo leuk, wilde gewoon met de andere hondjes rennen. Lies vond haar op een gegeven moment denk ik te opdringerig, want zij heeft Kaya flink op haar nummer gezet, was niet eens alleen een snauw, maar ging zelfs achter haar aan.
Kan me herinneren dat ze dat ook wel eens met haar eigen pups heeft gedaan. Daarna hebben ze geen aanvaring meer gehad. Kaya was overigens totaal niet onder de indruk. Later tijdens de wandeling kwam zij met schrikdraad in aanraking, daar moest ze wel even flink van piepen. Het andere baasje van Kaya droeg hun mensenpup, een week jonger dan Kaya. Heerlijk in een grote doek gewikkeld hing hij op mama's buik en heeft de hele weg heerlijk liggen slapen, zich totaal niet bewust van de mooie wandeling.
Na afloop van de wandeling was Maria Hoef open en hebben we heerlijk aan de koffie met Limburgse vlaai gezeten. Gezellige afsluiting van een mooie wandeling.
En op de terugweg.......hebben we heel veel regen gehad.
Laatst gewijzigd door Erna op 20 jun 2011, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Maar... geen foto van Erna haar kapsel????
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ik was incognito, had een hoed op.Mary schreef:Maar... geen foto van Erna haar kapsel????
Maar, binnen aan de koffie viel het denk ik ook niet op.
Charlotte heeft binnen nog foto's gemaakt, en daarop viel het me op dat ik evengoed nog behoorlijk grijs ben.
Des te beter, want te opvallend wil ik juist weer niet.
Charlotte heeft denk ik ook iets aan haar haar laten doen, ben het vergeten te vragen.
Wat, geen foto van Erna?!
Wat boffen dat het zo meeviel met de regen, zeg! Leuk om verslagjes te lezen en de foto's te zien!
We hebben alweer heel wat gemist!
Jammer van de griep van Gerrit. Beterschap!
En balen van Jan Hein en Sylvester.
Jan Hein nog een jaartje thuis is nog niet zo verkeerd.
Wat boffen dat het zo meeviel met de regen, zeg! Leuk om verslagjes te lezen en de foto's te zien!
Jammer van de griep van Gerrit. Beterschap!
En balen van Jan Hein en Sylvester.
Jan Hein nog een jaartje thuis is nog niet zo verkeerd.

Geen haar op mijn hoofd heeft er aan gedacht om op Erna's kapsel te letten
.
We hebben dus allebei 'wat' gedaan wat amper opviel.
Dan kan het ook niet verkeerd zijn, toch?
Ik heb gisteren wat foto's in het album gezet.
Op de site laten zetten kan even niet vanwege vakantie.
We hebben dus allebei 'wat' gedaan wat amper opviel.
Ik heb gisteren wat foto's in het album gezet.
Op de site laten zetten kan even niet vanwege vakantie.
Charlotte
Had ik het dus toch goed gezien bij jou, vond de kleur erg mooi.Charlotte schreef: We hebben dus allebei 'wat' gedaan wat amper opviel.
Op het moment dat het me opviel zat je met iemand anders te praten, daarna vergeten op te noemen.
Het is maar goed dat wij niet zijn meegegaan, Gerrit heeft gisterenavond nog een flinke koortsstuip gehad... Ben tot 3 uur vanacht bezig geweest, moest vandaag gewoon weer werken. Ben een beetje moe...... 
groetjes, Karin
Wat naar Karin; en dat midden in de nacht. Misschien kan je vanmiddag even een uurtje gaan liggen? Hoe voelt hij zich nu?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes