Jip x Brutie
-
Jajo
Jeanette, hoop dat jullie nog op zijn: HEEL VEEL plezier morgen bij Jip en de pups. Geef ze maar een extra knuffel van mij. Ik hoop, dat nu we allebei weer aan de beterende hand zijn, ze toch gauw te zien.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Dat hoop ik ook maar voor jullie...maar jullie hebben het flink (lang) te pakken gehad Loes! Hopelijk ben je er weer heel lang vanaf.loes schreef:Jeanette, hoop dat jullie nog op zijn: HEEL VEEL plezier morgen bij Jip en de pups. Geef ze maar een extra knuffel van mij. Ik hoop, dat nu we allebei weer aan de beterende hand zijn, ze toch gauw te zien.

Ze waren zo mooi, lief en klein. Wat een droppies. Er staan een paar fotootjes in mijn album.
Stapper was er ook behoorlijk vol van. Hij wilde de kist wel in, maar moeder Jip onderschepte de opdringerige jonge man met verve.
Om zijn oude rechten te doen gelden, heeft hij nog even op een hondenkussen geplast. :x Dat doet hij anders nooit hoor...
Het was weer erg leuk om Maria, William en de hele gezellige mensen en hondenboel te zien.
Over een paar weekjes weer. Dus nog even wachten..............
Wat een hondjes.....

Stapper was er ook behoorlijk vol van. Hij wilde de kist wel in, maar moeder Jip onderschepte de opdringerige jonge man met verve.
Om zijn oude rechten te doen gelden, heeft hij nog even op een hondenkussen geplast. :x Dat doet hij anders nooit hoor...
Het was weer erg leuk om Maria, William en de hele gezellige mensen en hondenboel te zien.
Over een paar weekjes weer. Dus nog even wachten..............
Wat een hondjes.....
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jeanette, wat een leuke foto's. Zo
voorzichtig als Jules kijkt
.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Het is ook zo verwarrend, al die nieuwe pups en bekende nieuwe eigenaren
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Eigenlijk wilde Jip ook best wel even lekker dollen met Stapper, maar aan de andere kant zeiden haar hormonen haar, dat ze moest zien te voorkomen, dat de jonge heer te dicht richting nest kwam. Dus waren er komische taferelen: Jip wilde het niet al te hard spelen, dus wierp dan maar haar hele lijf tussen zoon en nest, al bek-likkend en lucht-klapbekkend. Met kleine nepgrommetjes tussendoor. De del vond het ondertussen wel erg lekker, dat zoonlief eens uitgebreid haar achterste besnuffelde.
Stapper was erg te spreken over een kist vol zusjes, eigenlijk had hij ze graag allemaal even ondersteboven gekiept, om ze eens lekker af te lebberen. Maar daar dacht Jip dus anders over.
Straks ga ik de pups hun kleurenbandjes weer om doen, voor een foto. Dan weet iedereen weer wie wie is. Ik gebruik gewoon cadeaulint en doe dat na de foto weer af.
Gisteren zijn alle nageltjes geknipt, wat weer een eng precisiewerkje was.
Jeanette: Dit was het suikerbrood, waar Jesse zo dol op is en wat je volgens hem, hier niet zo lekker kan krijgen. Ineens kreeg hij het in de gaten! Namens Jesse: Lekker! Bedankt!
Stapper was erg te spreken over een kist vol zusjes, eigenlijk had hij ze graag allemaal even ondersteboven gekiept, om ze eens lekker af te lebberen. Maar daar dacht Jip dus anders over.
Straks ga ik de pups hun kleurenbandjes weer om doen, voor een foto. Dan weet iedereen weer wie wie is. Ik gebruik gewoon cadeaulint en doe dat na de foto weer af.
Gisteren zijn alle nageltjes geknipt, wat weer een eng precisiewerkje was.
Jeanette: Dit was het suikerbrood, waar Jesse zo dol op is en wat je volgens hem, hier niet zo lekker kan krijgen. Ineens kreeg hij het in de gaten! Namens Jesse: Lekker! Bedankt!
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Klopt Constance. Het is een Canon digitale spiegel reflex, die ik heb gewonnen! Dat zijn nog eens leuke prijzen toch? Ik ben bij Kennisnet de coach van het jaar geworden (websitebouw met basisschoolkinderen).Constance schreef:Wat een mooie foto's zeg ! mooi gelukt...Maria schreef: Wat nieuwe foto's van vandaag in het album.
je hebt vast een fijn toestel met die gave close-ups?
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Maria schreef:Klopt Constance. Het is een Canon digitale spiegel reflex, die ik heb gewonnen! Dat zijn nog eens leuke prijzen toch? Ik ben bij Kennisnet de coach van het jaar geworden (websitebouw met basisschoolkinderen).Constance schreef:Wat een mooie foto's zeg ! mooi gelukt...Maria schreef: Wat nieuwe foto's van vandaag in het album.
je hebt vast een fijn toestel met die gave close-ups?
Trouwens: wat een leuke beschrijving van Stappers bezoek!
Jeanette, je hebt zeker wel genoten! (En nu je koppie weer op orde krijgen?)

Och jé, als Jules er ook nog bij geweest was, had Jip drie dagen karnemelk gegeven denk ik
We hebben zeker weten genoten van de mooie pups. De oogjes bijna open, de oortjes nog vaak in baby-stand.
Het worden vijf schoonheden hoor. Maar Roosje Katoen gaat de kroon spannen, zeker weten (als we weten welke het wordt natuurlijk,
)
En broer Willem was ook erg lief. Die gaat genoeg aandacht krijgen bij zijn nieuwe baasjes....
We hebben zeker weten genoten van de mooie pups. De oogjes bijna open, de oortjes nog vaak in baby-stand.
Het worden vijf schoonheden hoor. Maar Roosje Katoen gaat de kroon spannen, zeker weten (als we weten welke het wordt natuurlijk,
En broer Willem was ook erg lief. Die gaat genoeg aandacht krijgen bij zijn nieuwe baasjes....
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011