Wat een dikkertje is Ciske hè? En ook haar neusje is inmiddels zwart(er) geworden.
nesten, nesten, nesten.....
-
Renate
Re: nesten, nesten, nesten.....
Ik kreeg hem ook
Wat een dikkertje is Ciske hè? En ook haar neusje is inmiddels zwart(er) geworden.
Wat een tegenvaller Jeanette. Kan je Bloemetje niet vast "lenen" Kom je gewoon terug op de dag dat de chipper komt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Ik ben in de minderheid hier.
Ik wil het liefst Guusje of Teuntje uit Belle's nest. En met het zien van de foto's valt Martijn Dana bij: zij willen allebei Ciske.
Dana viel er als een blok voor en volgens Martijn past 'alles wat anders is' beter in ons gezin dan dat wat 'normaal' bevonden wordt.
We gaan vrijdag met z'n allen kijken. Phoebe gaat ook mee. Ik ben reuze benieuwd hoe Phoebe reageert op haar kleinkinderen.
Ik wil het liefst Guusje of Teuntje uit Belle's nest. En met het zien van de foto's valt Martijn Dana bij: zij willen allebei Ciske.
Dana viel er als een blok voor en volgens Martijn past 'alles wat anders is' beter in ons gezin dan dat wat 'normaal' bevonden wordt.
We gaan vrijdag met z'n allen kijken. Phoebe gaat ook mee. Ik ben reuze benieuwd hoe Phoebe reageert op haar kleinkinderen.
-
sammydesmous
Misschien kan Phoebe wel voor jullie kiezen.Renate schreef:Ik ben in de minderheid hier.
Groetjes
Jose en likjes van Wieske - mammy Sammy op de Ruiver
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Wel jammer Renate, want ik vind de smoeltjes van de andere 2 veel liever, onafhankelijk van de vlekken.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Leuk en moeilijk. Zou toch jouw stem driedubbel laten mee tellen.
En heel goed op de reactie van Phoebe letten, kan ook een doorslag geven.
En heel goed op de reactie van Phoebe letten, kan ook een doorslag geven.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ook bij ons was de chipper heel laat,Sjakie is er zelfs nog een paar dagen langer voor gebleven 
Maar het is wel balen Jeanette
Maar het is wel balen Jeanette

-
Renate
Romy wil er liever geen, denk ik. Romy is niet van de beestjes.
Ik geef nog niet op. Ik wil echt liever Guusje of Teuntje. Maar het wordt wel moeilijk zo. Ik zal eens kijken of ik Martijn op andere gedachten kan brengen.
Ik geef nog niet op. Ik wil echt liever Guusje of Teuntje. Maar het wordt wel moeilijk zo. Ik zal eens kijken of ik Martijn op andere gedachten kan brengen.
Ja, waarom niet!Erna schreef:Wat een tegenvaller Jeanette. Kan je Bloemetje niet vast "lenen" Kom je gewoon terug op de dag dat de chipper komt.

Doe je best, Renate! :wink2:Renate schreef:Romy wil er liever geen, denk ik. Romy is niet van de beestjes.

-
sammydesmous
Jammer Jeanette dat Bloemetje nog niet mee naar huis kan. Ja, je zou haar gewoon een paar daagjes bij je kunnen laten "logeren" tot dat de chipper komt. Zou dat niet mogelijk zijn?
Renate gewoon duidelijk maken waarom je liever Guusje of Teuntje hebt. Zet hem op.
Groetjes
Jose en likjes van Wieske- Sammy op de Ruiver
Renate gewoon duidelijk maken waarom je liever Guusje of Teuntje hebt. Zet hem op.
Groetjes
Jose en likjes van Wieske- Sammy op de Ruiver
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
De chipper kan onverwacht op de stoep zijn.
Dus gaan we af en toe eens heen en met haar aan de wandel.
Zodat we direct weer aanwezig zijn als de chipper komt.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik heb de foto's van Olivia's kinders nog eens goed bekeken en vind Guusje toch de mooiste, met een lekker kort snuitje. Wellicht kan je Martijn overtuigen door te zeggen dat je in de toekomst dolgraag een nestje wil fokken, maar dat je er nu niet zeker bent of dat met Ciske ooit mag...? Volgens mij heeft Teuntje witte teentjes, maar ook zij is mooi. En Ciske ziet eruit als een schatje, heeft vast een heel hoog knuffelgehalte!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Renate
Ik vind Guusje ook het mooiste, maar zelf hebben de baasjes van Belle natuurlijk eerste keuze. We wachten het af.
Martijn vindt het allemaal prima, zie hij net.
Ik hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten......Jeanette schreef:De chipper kan onverwacht op de stoep zijn.

De dochter heeft dus nog steeds niet kunnen kiezen?Renate schreef:Ik vind Guusje ook het mooiste, maar zelf hebben de baasjes van Belle natuurlijk eerste keuze. We wachten het af.
Dat hoge knuffelgehalte van Ciske, laat Dana natuurlijk niet onberoerd. Valt ook niet mee voor een kind om verder te kijken dan de puppytijd

Als de pup eenmaal in huis is zal het toch niet zoveel meer uitmaken voor Dana denk ik.
Kijk hoe Phoebe op ze reageert en let meer op karakter dan uiterlijk. Maar moeilijk is het om zelf te mogen kiezen. (uit twee dan hé)
Jammer Jeanette, dan maar zo veel mogelijk wandelen met bloemetje. Wie weet staat de chipper maandag wel voor de deur.
Kijk hoe Phoebe op ze reageert en let meer op karakter dan uiterlijk. Maar moeilijk is het om zelf te mogen kiezen. (uit twee dan hé)
Jammer Jeanette, dan maar zo veel mogelijk wandelen met bloemetje. Wie weet staat de chipper maandag wel voor de deur.
-
sammydesmous
Maken ze dan niet eerst een afspraak om te komen chippen?Jeanette schreef:De chipper kan onverwacht op de stoep zijn.
Groetjes
Jose en Wieske- mammy Sammy op de Ruiver
Het mooie drietal van Coco, met in het midden...onze Bloemetje 
- Bijlagen
-
- 662 Coco x Loebas (42) - kopie.jpg (103.63 KiB) 1606 keer bekeken
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012