Ritsdag
Re: Ritsdag
Tot morgen RITS-gangers !
Ook ons lukte het dit keer niet om al vrijdagmiddag weg te gaan, dus dat wordt morgen vroeg op pad.
Ook ons lukte het dit keer niet om al vrijdagmiddag weg te gaan, dus dat wordt morgen vroeg op pad.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Nou, half acht de auto in .....
Ik hoop dat het niet te heet is Loes....
Ik hoop dat het niet te heet is Loes....
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
sammydesmous
Ritsgangers, veel plezier morgen.
Geniet er van. Het wordt redelijk weer dus misschien wel even buiten op het terras zitten. Ben benieuwd hoe het Moos zal vergaan morgen. Heb hem nu al een tijdje niet meer gezien op de cursus omdat ze nu op een ander tijdstip zitten.
Groetjes
Jose en likjes van Wieske- Sammy op de Ruiver
Groetjes
Jose en likjes van Wieske- Sammy op de Ruiver
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Jullie moeten wel vroeg vertrekken. Jammer dat de tijd ontbrak om vandaag al te gaan Loes.
Het zal binnen zeker erg warm zijn, zal wel tegenvallen. Of kunnen jullie op het overdekte terras gaan zitten, denk zelf dat er dan te veel afleiding zal zijn.
Tot morgen, wij zijn er rond 10.00 uur.
Het zal binnen zeker erg warm zijn, zal wel tegenvallen. Of kunnen jullie op het overdekte terras gaan zitten, denk zelf dat er dan te veel afleiding zal zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Fijne dag allemaal!
Zelf zit ik morgen op de VIP tribune bij de opening van de Nationale Sportweek. Er si een meet engreet met BBN-ers beloofd voor de genodigden. Ik hoef er maar 1 te zien. Marco is er ook!
Zelf zit ik morgen op de VIP tribune bij de opening van de Nationale Sportweek. Er si een meet engreet met BBN-ers beloofd voor de genodigden. Ik hoef er maar 1 te zien. Marco is er ook!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Jeanette denkt er net als ik aan hoe het vorige week was. Wij waren er toen al op zaterdag en het terras was afgeladen evenals zondag. Dus dan komt fotograferen, testje en bewegingsbeoordeling aardig in de knel evenals de smousmensenErna schreef:Jullie moeten wel vroeg vertrekken. Jammer dat de tijd ontbrak om vandaag al te gaan Loes.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Loes je was vroeg op de site zie ik.
Het was vandaag ook warm in de Jutter. Had dus best medelijden met de mensen die binnen bezig waren op deze ritsdag. Petje af voor jullie.
Zelf ben ik bijna niet binnen geweest, heerlijk op het terras, wandeling en weer op het terras. Leuke gezellige dag. Guusje en Siem hebben mooie pups, de honden zijn mooi "opgedroogd'. Jammer dat twee van de teefjes loops waren en daardoor de wandeling aan zich voorbij moesten laten gaan.
Lisa is zowaar het water ingegaan, niet alleen met poten en buik, maar ook zwemmend. Leuk om dat te zien van haar. Saar heeft ook genoten vandaag. Wat hebben de honden lopen rennen.
Terug via de dijk. Lisa heeft zo'n beetje als stofzuiger gefungeerd, ze heeft alle konijnenkeutels opgeruimd. Ze heeft er geen last van gehad gelukkig, alleen een ander kleurtje poep.
Ben een beetje laks, de foto's nog niet op de PC gezet.
Heb je genoten Corrie, Marco gezien?
Het was vandaag ook warm in de Jutter. Had dus best medelijden met de mensen die binnen bezig waren op deze ritsdag. Petje af voor jullie.
Zelf ben ik bijna niet binnen geweest, heerlijk op het terras, wandeling en weer op het terras. Leuke gezellige dag. Guusje en Siem hebben mooie pups, de honden zijn mooi "opgedroogd'. Jammer dat twee van de teefjes loops waren en daardoor de wandeling aan zich voorbij moesten laten gaan.
Lisa is zowaar het water ingegaan, niet alleen met poten en buik, maar ook zwemmend. Leuk om dat te zien van haar. Saar heeft ook genoten vandaag. Wat hebben de honden lopen rennen.
Terug via de dijk. Lisa heeft zo'n beetje als stofzuiger gefungeerd, ze heeft alle konijnenkeutels opgeruimd. Ze heeft er geen last van gehad gelukkig, alleen een ander kleurtje poep.
Ben een beetje laks, de foto's nog niet op de PC gezet.
Heb je genoten Corrie, Marco gezien?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het was ideaal weer en gelukkig was de Jutter niet zo druk als vorig weekend, nu waren er vrijwel alleen smouzenmensen.
Fija had ook lekker gezwommen maar Adah was er niet toe te verleiden.
Het was leuk weer zoveel bekende mensen en honden te zien. Leentje is inmiddels een heel stevige hond geworden, het puppyslungelige is er echt af en broer Eddie met recht een stoere bink.
Ik heb ook de foto's nog niet op de computer en dat zal wel vanmiddag worden want we gaan zo even kijken hoe het met Domonick is want dat is al een tijdje geleden.
Fija had ook lekker gezwommen maar Adah was er niet toe te verleiden.
Het was leuk weer zoveel bekende mensen en honden te zien. Leentje is inmiddels een heel stevige hond geworden, het puppyslungelige is er echt af en broer Eddie met recht een stoere bink.
Ik heb ook de foto's nog niet op de computer en dat zal wel vanmiddag worden want we gaan zo even kijken hoe het met Domonick is want dat is al een tijdje geleden.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wij hebben weer genoten hoor!
Wat een opkomst, alle kinders van Guusje waren er mét pa Siem, oma Lisa, tante Mous-Saar, en natuurlijk overgrootje Finny en Jules niet vergeten.
Ook het nest van Funske-Carel en Doortje (kleinkinderen van Guusje) was voltallig aanwezig!
Toen alle honden klaar waren hebben we met diegene die mee wilden, heerlijk gewandeld over de dijk en het strand.
Jammer dat Sjan-Lola en Sub loops waren, die liepen dus niet mee want dat is geen doen. En de mensen van Sjraar-Ploef wilden nog andere dingen doen, dus liepen ook niet mee.
Fredie was lovend over het nest (tuurlijk
!), en ik ga er dan ook vanuit dat ze allemaal goedgekeurd worden voor het TFP.
We hebben nog lang op het terras gezeten, en toen ook Wubke, Erna en Pim huiswaards keerden, zijn Peter en ik nog met de RITS-mensen gaan wandelen en eten. Uiteindelijk waren we om 21.00 uur weer thuis.
Ga straks de foto's op de computer zetten, en zorgen dat Loes niet zonder werk komt te zitten
.
Wat een opkomst, alle kinders van Guusje waren er mét pa Siem, oma Lisa, tante Mous-Saar, en natuurlijk overgrootje Finny en Jules niet vergeten.
Ook het nest van Funske-Carel en Doortje (kleinkinderen van Guusje) was voltallig aanwezig!
Toen alle honden klaar waren hebben we met diegene die mee wilden, heerlijk gewandeld over de dijk en het strand.
Jammer dat Sjan-Lola en Sub loops waren, die liepen dus niet mee want dat is geen doen. En de mensen van Sjraar-Ploef wilden nog andere dingen doen, dus liepen ook niet mee.
Fredie was lovend over het nest (tuurlijk
We hebben nog lang op het terras gezeten, en toen ook Wubke, Erna en Pim huiswaards keerden, zijn Peter en ik nog met de RITS-mensen gaan wandelen en eten. Uiteindelijk waren we om 21.00 uur weer thuis.
Ga straks de foto's op de computer zetten, en zorgen dat Loes niet zonder werk komt te zitten
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Het was dus weer een drukke en gezellige dag
op maar weer naar de volgende
en met de puppy's van dit jaar zal het volgend jaar nog drukker worden!

Ik heb een 1e schifting op de fotosite gezet. Morgen zet ik er nog wat bij en ik moet ook nog wat titels, maar het moet zo maar even
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ze zijn weer erg leuk Loes!
Het was lekker rustig in de Jutter.
Dat viel me 100% mee.
Het was natuurlijk prachtig weer, dus alle mensen konden fijn buiten zitten.
29 hondjes zijn door allerlei handen gegaan.
Het was weer een druk maar leuk 'klusje' ...
Wat zijn er toch veel leuke smouzen!
Het was lekker rustig in de Jutter.
Dat viel me 100% mee.
Het was natuurlijk prachtig weer, dus alle mensen konden fijn buiten zitten.
29 hondjes zijn door allerlei handen gegaan.
Het was weer een druk maar leuk 'klusje' ...
Wat zijn er toch veel leuke smouzen!
Loes je hebt al heel wat foto's geplaatst. Ze zijn erg leuk. 
Wat hadden we weer een prachtig weer...dwz...de bezoekers, want binnen was het behoorlijk warm.
Eigenlijk spreek ik bijna niemand op zo'n dag. Dat is wel jammer, maar ja...
Johannes was er nog met Loebas. Erg leuk om de paps van Bloemetje weer eens te zien. Johannes en Loes hebben foto's gemaakt van het stel.
Twee van de pups van Loebas waren er ook..maar niet bij mij op tafel helaas.
Het is me ontgaan, jammer, want ik was wel benieuwd.
Stapper was erg onaardig tegen een van de reutjes die we gisteren al tegenkwamen. Echt geknok !!!
En vanmiddag gromde hij ook erg lelijk tegen Loebas.
Ik heb het idee dat hij Bloemetje wil verdedigen tegen, voor hem, ongewenste heren.
Jammer, want ik ben niet dol op macho gedoe.
Eigenlijk spreek ik bijna niemand op zo'n dag. Dat is wel jammer, maar ja...
Johannes was er nog met Loebas. Erg leuk om de paps van Bloemetje weer eens te zien. Johannes en Loes hebben foto's gemaakt van het stel.
Twee van de pups van Loebas waren er ook..maar niet bij mij op tafel helaas.
Het is me ontgaan, jammer, want ik was wel benieuwd.
Stapper was erg onaardig tegen een van de reutjes die we gisteren al tegenkwamen. Echt geknok !!!
En vanmiddag gromde hij ook erg lelijk tegen Loebas.
Ik heb het idee dat hij Bloemetje wil verdedigen tegen, voor hem, ongewenste heren.
Jammer, want ik ben niet dol op macho gedoe.
Wat een heerlijke hondjes heb je zeg! Ik was zo benieuwd naar Bloemetje en ik vond haar geweldig!
Ja, het is jammer dat jullie zo druk waren en het was erg warm binnen. Ik vond het voor de hondjes ook wat hoor, zo'n lange warme dag.
Gaan jullie na afloop eigenlijk nog even met ze naar het hondenstrand? Want dan wacht ik de volgende keer wat langer.
Ja, het is jammer dat jullie zo druk waren en het was erg warm binnen. Ik vond het voor de hondjes ook wat hoor, zo'n lange warme dag.
Gaan jullie na afloop eigenlijk nog even met ze naar het hondenstrand? Want dan wacht ik de volgende keer wat langer.

Over het algemeen gaat er een grote groep nog wandelen (en meestal daarna eten), maar ook dat was dit keer een heel klein ploegje. Wij zijn ook direct naar huis gegaan.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ze lijkt idd op haar pa.Jeanette schreef:Eigenlijk spreek ik bijna niemand op zo'n dag. Dat is wel jammer, maar ja...
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Inderdaad!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Jammer dat er niet buiten gewerkt kan worden met het prachtige weer.
Leuk, Loebas! Sjonge, die Stapper!
Ik hoop dat het weer een mooie smouzenoogst was vandaag.
Leuk, Loebas! Sjonge, die Stapper!
Ik hoop dat het weer een mooie smouzenoogst was vandaag.

Zelf vind ik haar op Coco lijken, maar nu je dat span zo ziet....paps is er wel bijgeweest